افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

ترفندهایی برای از بین بردن زردی وسایل آشپزخانه / سفید هستند اما واقعاً از کثیفی زرد می شوند

  • کد خبر : 237112
ترفندهایی برای از بین بردن زردی وسایل آشپزخانه / سفید هستند اما واقعاً از کثیفی زرد می شوند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- راستش را بخواهید سفید رنگی است که همیشه مد بوده و برای لوازم آشپزخانه مد بوده است. دنیای مد چیزی است که در هر موقعیتی حرکت می کند و خود را می شناسد. از لباس و استایل گرفته تا دکوراسیون منزل، رنگ ها، اکسسوری ها […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- راستش را بخواهید سفید رنگی است که همیشه مد بوده و برای لوازم آشپزخانه مد بوده است. دنیای مد چیزی است که در هر موقعیتی حرکت می کند و خود را می شناسد. از لباس و استایل گرفته تا دکوراسیون منزل، رنگ ها، اکسسوری ها و هر چیزی که فکرش را بکنید. یادم هست در جوانی نقره ای برای وسایلی مانند ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و بسیاری وسایل دیگر مد شد و بسیاری از خانم ها این رنگ را برای خانه و آشپزخانه خود انتخاب می کردند. ولی اون موقع هم مامانم میگفت رنگ سفید بهتره چون همیشه شیک هست و مالاس هیچوقت ازش نمیریزه! آن زمان من نقره را دوست داشتم اما الان کاملا با مادرم موافقم و می بینیم که خیلی از خانم ها همین فکر را می کنند و انواع لوازم سفید در خونشان وجود دارد.

اما اشتباه این است که اگر از این تجهیزات تا چهار بار استفاده کنید، به سرعت تغییر رنگ داده و زرد می شود. خب لکه و چربی و حتی آلودگی باعث جرم و زرد شدن میشه که تمیز کردنش خیلی سخته. بسیاری از مردم نمی دانند با چه چیزی تمیز کنند تا تمیز، سفید و خطرناک نباشد!

اما نگران نباشید چون ما اینجا هستیم. من اینجا هستم تا به شما بگویم چگونه این وسایل را تمیز کنید و با ترفندهای ساده آنها را به شکل اولیه خود برگردانید. پس با ما همراه باشید

1- باور کنید یا نه موها با اکسیدان پاک می شوند

احتمالا اول از دیدن این پیشنهاد تعجب کردید و بعد در ذهن خود گفتید نگران نباش بابا امکانش هست؟ اگر تلاش کنم مطمئنم دستگاه دوست داشتنی ام را خراب می کند! خوب باید به شما بگوییم که امکان پذیر است. به هر حال، یکی از بهترین راه ها برای سفید کردن لوازم خانگی استفاده از محلول اکسید کننده رقیق شده در آب است. ابتدا یک اکسید کننده سه درصد تهیه کرده و با آب مخلوط کنید. سپس باید شروع به کار کنید و این محلول را روی سطح وسیله الکتریکی مورد نظر خود بمالید، سپس روش را با ماسک بپوشانید و در نهایت دستگاه الکترونیکی خود را در معرض نور خورشید قرار دهید. چهار ساعت صبور باش و بعد برو مثل روز اول دستگاهت را برداری.

5245

2- از ترکیب جوش شیرین، خمیر دندان و سرکه برای جلا دادن وسایل استفاده کنید

این روش همچنین یکی از راه حل های عالی برای تمیز کردن وسایل برقی است که سفید و زرد می شوند. ابتدا جوش شیرین و سرکه را به نسبت مساوی مخلوط کرده و خمیر به دست آمده را روی زرده های دستگاه بمالید.

در اینجا باید سه تا چهار ساعت صبر کنید و سپس یک پارچه نرم روی لکه ها بمالید. می پرسی خمیر دندان کجا بود؟ حالا باید خمیردندان را روی قسمت هایی که می خواهید بمالید و در مرحله آخر پس از چند ساعت انتظار، آن را با دستمال تمیز کنید و نتیجه جذاب را ببینید.

38768473

3- آیا روسری جادویی دارید؟ سپس دست به کار شوید

می گویند پیشگیری بهتر از درمان است و در واقع این روش پیشگیرانه تر است و با این کار آن لکه های زرد نه چندان زیبا را نخواهید دید. در اینجا می توانید از زردهای موجود در تجهیزات استفاده کنید اما خیلی کثیف نشده اند. دستمال های آشپزخانه ای که بافت ظریفی دارند و به دستگاه شما آسیب نمی رسانند و پرز نمی گذارند.

1-کلاه

4- مخلوطی از جوش شیرین و سفید کننده را بمالید و عشق بازی کنید.

سفید کننده به تنهایی می تواند هر چیزی را تمیز کند. از لوازم آشپزخانه گرفته تا هر چیزی که نیاز به تمیز کردن دارد. طبیعی است که سفید کننده ها می توانند وسایل برقی را به بهترین شکل ممکن تمیز کنند، اما بهتر است بدانید برای رسیدن به نتیجه ایده آل تری در این زمینه می توانید از سفید کننده های طبیعی مانند جوش شیرین نیز استفاده کنید و به نتیجه جذاب تری برسید. در اینجا به راحتی می توانید با ترکیب نیم لیتر سفید کننده، یک چهارم لیتر جوش شیرین و 4 لیتر آب گرم یک محلول ملایم درست کنید.

سپس با کمک اسفنج به قسمت زرد رنگ مورد نظر بمالید و پس از ده دقیقه با دستمال مرطوب تمیز کنید.

نکته مهم: فراموش نکنید که هرگز سفید کننده را با هر چیز دیگری که می تواند ترکیبی ناراحت کننده و مضر ایجاد کند، مخلوط نکنید.

bee6f5



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=237112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.