افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024
5

تبلت گوگل پیکسل از اتصال باند فوق عرض (UWB) پشتیبانی خواهد کرد

  • کد خبر : 17564
تبلت گوگل پیکسل از اتصال باند فوق عرض (UWB) پشتیبانی خواهد کرد

سال گذشته و در سالانه سالانه سالانه or developer ، گوگل ساخت اولین خود با نام پیکسل را کرد و و می‌رود که این محصول جدید در در در در امسال که که از از آینده آینده آغاز آغاز خواهد خواهد ، ، رونمایی اما گوگل از تبلت خود را به صورت رسمی کند، این […]

سال گذشته و در سالانه سالانه سالانه or developer ، گوگل ساخت اولین خود با نام پیکسل را کرد و و می‌رود که این محصول جدید در در در در امسال که که از از آینده آینده آغاز آغاز خواهد خواهد ، ، رونمایی اما گوگل از تبلت خود را به صورت رسمی کند، این در پایگاه داده FCC و وب سایت گواهینامه گواهینامه ul Solutions مشاهده شده است. به همین تعدادی از ویژگی های کلیدی تبلت پیکسل فاش که در ادامه مرور آن ها می پردازد. با اسمارتک نیوز همراه باشید.

تبلت گوگل پیکسل در پایگاه داده FCC با شماره مدل GTU8P فهرست شده است. فهرست این وب سایت می‌دهد که این تبلت از سه بلوتوث استاندارد، وایفای و باند فوق عرض (UWB) می‌کند. دو مورد بسیار عادی هستند اما وجود uwb جالب به نظر، زیرا می‌توان انتقالی را امکان پذیر کرد و عملکردهای متنوعی را به تبلت تبلت اضافه کرد. این موضوع را می‌دهد که گوگل احتمالاً در حال کار روی توسعه کاربرد اتصال uwb به چیزی از عملکرد کلید دیجیتال خودرو در گوشی‌های سری پیکسل است.

همان‌طور که می‌گفت، تبلت گوگل پیکسل بر FCC در وب سایت گواهینامه UL Solutions نیز مشاهده می‌شود که دارای همان شماره مدل GTU8P می‌باشد. در این وب همچنین به پشتیبانی تبلت از شارژ سریع 18 وات اشاره شده البته گفته شده است که پایه شارژ آن حداکثر توان 30 وات خواهد داشت.

تبلت گوگل پیکسل
می‌توانم از تبلت گوگل به عنوان یک اسپیکر هوشمند هم استفاده کنم.

سال رویداد معرفی سری 7، گوگل تایید کرد تبلت پیکسل یک پایه برای شارژ بی‌سیم ارائه می‌شود همچنین می‌توان از این محصول به عنوان یک اسپیکر اسپیکر هوشمند هوشمند هم استفاده کرد. این تبلت دارای شاسی نانوسرامیکی درجه یک و حاشیه‌های ضخیم در اطراف نمایشگر خواهد بود. علاوه بر این، گوگل معرفی شده است که تبلت پیکسل از داخلی یعنی تنسور کرده و در رنگهای مشکی و سفید وارد بازار خواهد شد.

در انتها نیست اشاره کنیم که اطلاعات فاش شده تبلت گوگل پیکسل حاکی آن را نشان می دهد که این دستگاه دارای صفحه 11 اینچی بوده و 256 فضای فضای ذخیره سازی داخلی داخلی خواهد بود.

نظر شما در اولین تبلت گوگل چیست؟ آیا محصول این رقیبی جدید برای تبلت‌های اندرویدی مشهور سامسونگ و شرکت‌های باشد؟؟ نظرات خود را حتماً از طریق بخش کامنت‌ها در انتهای همین مطلب با ما در میان بگذارید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.