افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

بیرانوند: نگران نداشتن دروازه بان دوم پرسپولیس نباشید

  • کد خبر : 33918

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دروازه بان های جوان بسیار خوبی داریم. علیرضا بیرانوند پس از پایان تست های پزشکی گفت: تست های پیش فصل بسیار خوب است و باعث می شود تیم ها وضعیت بازیکنان خود را درک کنند. من هم در تیم ملی دو مصدومیت شدید داشتم که جدی ترین آن در […]

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دروازه بان های جوان بسیار خوبی داریم.

علیرضا بیرانوند پس از پایان تست های پزشکی گفت: تست های پیش فصل بسیار خوب است و باعث می شود تیم ها وضعیت بازیکنان خود را درک کنند. من هم در تیم ملی دو مصدومیت شدید داشتم که جدی ترین آن در بازی با ازبکستان بود که فکم شکست! 10 روزه نمیتونم چیزی بخورم. بعدش که دکتر فکم رو باز کرد فقط گفتم خداروشکر ولی دوباره از حال رفتم.

و افزود: در زمان درگیری در بازی احساس کردم تمام دندان هایم بی حس شده است و فقط یادم می آید که طارمی به سمتم آمد و گفت بلند شو که چیزی نیست! دکتر در محل متوجه شد که فکم شکسته است. خیلی ترسیده بودم و فکر می کردم اتفاق بدی برایم افتاده و گردنم آسیب دیده است. خوشبختانه الان 2 هفته است که تمرین می کنم و در سه بازی دوستانه شرکت کردم و قبل از بازی با آلومینیوم اراک دو بازی دوستانه دیگر خواهیم داشت.

دروازه بان تیم ملی در یک برنامه تلویزیونی درباره شوخی های آزمون با خودش اعلام کرد: سردار آزمون یکی از دوستان خوب من است. همه ملی پوشان با هم دوست هستند اما من با سردار رفاقت بسیار نزدیکی دارم و ناهار، شام و صبحانه را با هم می خوریم. در مورد آزمایش هم حرف های زیادی برای گفتن دارم ولی بچه ات به دنیا بیاد بعد استرست کم میشه! من فعلا کاری ندارم، او خیلی از من می ترسد!

بیرانوند درباره اینکه آیا قصد جراحی زیبایی بینی خود را دارد یا خیر، گفت: بینی ام را خیلی دوست دارم و مردم هم آن را دوست دارند! وقتی با دوستانم در مورد عمل او صحبت می کنم، همه از ته دل می گویند این کار را نکن! از صورتم انرژی خوبی میگیرم. شاید بعدا نظرسنجی برای عمل بینی ام منتشر کنم، دوست دارم مثل روز اول باشم.

دروازه بان پرسپولیس درباره حواشی نقل و انتقالات و مذاکره با استقلال گفت: حرف های زیادی برای گفتن دارم اما دو هفته دیگر لیگ برتر شروع می شود و بهتر است وارد مسابقات شویم. وقتی فرصت داشته باشم صحبت می کنم. نمی خواهم چیزی بگویم که مدیریت، باشگاه، بازیکنان و کادر فنی را تحت فشار قرار دهد.

بیرانوند درباره ننکا، مربی دروازه بان های پرسپولیس گفت: او مربی بسیار خوبی است. من 2 فصل رویایی با او داشتم. او یک مربی حرفه ای و ماهر است. او برای جوانان ارزش زیادی قائل است. دروازه بانان زیر 21 سال ما از تمرینات خود اعتماد به نفس زیادی پیدا کرده اند و بسیار خوب هستند. برخی می گویند پرسپولیس دروازه بان دوم ندارد، این درست نیست، ما دروازه بان های جوان خیلی خوبی داریم. دو دروازه بان خوب زیر 21 سال داریم. البته به دلیل حضور در آسیا به یک دروازه بان باتجربه نیاز داریم اما این دروازه بان های جوان هم باید از جایی شروع کنند. آنها بهترین دروازه بانان هستند و دو سال است که با آنها کار می کنم و می دانم که پتانسیل دعوت به تیم امید را دارند. من قبلاً به باشگاه گفته بودم که ننکا را حفظ کند، اگر من نیستم، او مربی دروازه بان خوبی است.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)