افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 19 May , 2024
0

بیرانوند از شکست پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان دور شد/ کار صعود سخت است

  • کد خبر : 122278
بیرانوند از شکست پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان دور شد/ کار صعود سخت است

آفتاب نیوز: در چارچوب دیدارهای هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، تیم های پرسپولیس از ایران و استقلال از تاجیکستان در ورزشگاه ملی شهر دوشنبه به مصاف یکدیگر رفتند. پرسپولیس در این دیدار به مصاف استقلال رفت و در اولین دیدار در حضور تماشاگران خود در ورزشگاه آزادی، سعید صادقی با دو گل موفق شد رقیب […]

آفتاب نیوز:

در چارچوب دیدارهای هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، تیم های پرسپولیس از ایران و استقلال از تاجیکستان در ورزشگاه ملی شهر دوشنبه به مصاف یکدیگر رفتند.

پرسپولیس در این دیدار به مصاف استقلال رفت و در اولین دیدار در حضور تماشاگران خود در ورزشگاه آزادی، سعید صادقی با دو گل موفق شد رقیب خود را دو بر صفر شکست دهد.

پرسپولیسی ها در جستجوی پیروزی به مصاف تاجیکستان رفتند که راه را برای صعود از این گروه هموار کند و مقابل حریف تاجیکستانی که امتیازی برای صعود از این گروه داشت، با انگیزه به میدان آمد.

لحظات حساس بازی:

نبیل باهویی مهاجم سوئدی سرخپوشان در دقایق ابتدایی این فرصت را داشت تا اولین گل این دیدار را وارد دروازه استقلال کند اما تیر دروازه مانع از گلزنی این مهاجم شد.

در دقیقه 14 وحدت حنان اف در موقعیت خوبی در محوطه استقلال صاحب توپ شد و این فرصت را داشت تا دروازه تیم سابق خود را باز کند اما یتیموف ضربه مدافع تیم ملی تاجیکستان را مهار کرد و مانع از گلزنی او نشد.

در دقیقه 28 شیاطین سرخ با خطای مدافعان حریف روی محمد عمری در پشت محوطه، در موقعیتی خوب برای گلزنی صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند. ترابی که پشت این خطا قرار داشت موفق شد با یک ضربه استادانه و دیدنی دروازه استقلال را باز کند تا پرسپولیس میزبان خود را شکست دهد.

در دقیقه 33 بازیکنان استقلال روی یک ضد حمله صاحب موقعیت گلزنی شدند که بیرانوند بدون معطلی از آن استفاده کرد و دروازه پرسپولیس خالی ماند. ضربه سنین سبایی مهاجم استقلالی ها نزدیک بود به گل برسد که بیرانوند این ضربه را مهار کرد.

در دقیقه 35 پرسپولیس پس از جدایی ترابی فرصت گلزنی را داشت که ضربه او از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت. سپس مهدی ترابی در ضدحمله بار دیگر صاحب توپ شد و با یک پاس عمقی توپ را به عمری رساند و این بازیکن توانست گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند که مدافع استقلال تا پایان نیمه اول مانع از گلزنی شد. گل گل محمدی. دانش آموزان به دست آوردن

در ابتدای نیمه دوم استقلالی ها به دنبال گل خورده بودند و در دقیقه 55 بازی، بازیکنان این تیم از سمت راست صاحب موقعیت گلزنی شدند و علیرضا بیرانوند موفق شد با یک سیو فوق العاده دیدنی ضربه سر دولتمیر را مهار کند. برتری پرسپولیس را در این بازی حفظ کنید.

در دقیقه 62 کمالوف در محوطه پرسپولیس صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد و توپ را با بی دقتی ارسال کرد. 4 دقیقه بعد باز هم کمالوف در محوطه صاحب توپ شد و در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما مدافعان این تیم مانع از گلزنی این بازیکن شدند.

در دقیقه 72 در نهایت حملات استقلال تاجیکستان نتیجه داد و سنین سبایی در تک به تک با بیرانوند موفق شد دروازه این مدافع را باز کند تا بازی به تساوی کشیده شود.

در دقیقه 77 بازی جلیلوف با بیرانوند تک به تک شد و مدافع ملی پوش پرسپولیس با مهار این موقعیت مانع از گلزنی استقلال شد.

در دقیقه 95 پرسپولیسی ها بعد از ارسال دانیال اسماعیلی فر در موقعیت گلزنی قرار گرفتند که یتیموف موفق شد توپ را مهار کند تا این موقعیت گلزنی نیز برای سرخپوشان از دست رفت.

این بازی در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و پرسپولیس با کسب هفت امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار گرفت. علیرضا بیرانوند در این دیدار در چند نوبت با واکنش های عالی خود از شکست نماینده جلوگیری کرد.

تا ساعتی دیگر النصر عربستان با 9 امتیاز به مصاف الدحیل قطر می رود.

تیم داوری: داور: احمد العالی، دستیاران: عبدالهادی العنزی و احمد صدیق، همگی از کویت

تیم کمک داور ویدیویی: عبدالله الکندری و هاشم آل ابراهیم.

ترکیب اصلی:

پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، گئورگی گلسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان (میلاد سرگی)، علی نعمتی، وحدت حنان اف، مسعود ریگی، سروش رفیعی (میلاد سرلک)، سعید صادقی، مهدی ترابی (وحید امیری) (دانیال اسماعیلی فر)، محمد بهاری (دانیال اسماعیلی فر) و محمد عمری. شهاب زاهدی).

سرمربی: یحیی گل محمدی

استقلال تاجیکستان

رستم یاتیموف، ایوان نوسلیچ، سجادون قربانوف، آرتور کارتاشیان، عالیشهر جلیلوف، طبرزی دولتمیر، دنیس بگونوویچ، احسان پانشنبه، احمدونی کمالوف، رومیش جلیلوف و سانین سبای.

سرمربی: ایگور چرفنچکو

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=122278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.