افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
2

به طور کلی وجود آشپزخانه یک چیز عالی است، آشپزخانه را مانند یک خانم لوکس نگه می دارد / انواع آشپزخانه ها

  • کد خبر : 200586
به طور کلی وجود آشپزخانه یک چیز عالی است، آشپزخانه را مانند یک خانم لوکس نگه می دارد / انواع آشپزخانه ها

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- انگار هیچ چیز اینقدر قدیمی و بیهوده نیست! مثلاً در گذشته خدمتکارها می آمدند و محل آشپزی را از آشپزخانه جدا می کردند و به نوعی این فضا را جدا بافته می دانستند. چون همین الان چون می خواستند فضای کثیف آشپزخانه از پذیرایی جدا […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- انگار هیچ چیز اینقدر قدیمی و بیهوده نیست! مثلاً در گذشته خدمتکارها می آمدند و محل آشپزی را از آشپزخانه جدا می کردند و به نوعی این فضا را جدا بافته می دانستند. چون همین الان چون می خواستند فضای کثیف آشپزخانه از پذیرایی جدا شود و به همین دلیل فضاهای مجزا داشتند که البته با گذشت زمان و آپارتمان نشینی زیاد، قسمت آشپزخانه در داخل آشپزخانه متولد شد. البته آشپزخانه‌ها کوچک هستند، اما می‌توانند از پس قسمت شلوغ آشپزخانه برآیند و آشپزخانه را کثیف نکنند.

آشپزخانه با آشپزخانه چیست؟

آشپزخانه گالی که به آشپزخانه کثیف نیز معروف است در واقع فضایی جدا از آشپزخانه اصلی است که در آن پخت و پز انجام می شود و در برخی از آشپزخانه ها سینک ظرفشویی در آشپزخانه تعبیه شده است تا سینک اصلی از آشفتگی دور باشد. و کاری بیش از حد زنانه انجام ندهید! خوب می دانید که در حین آشپزی کثیف کاری زیاد و بوی غذا و پیاز و … می آید. البته اینطور نیست که کل آشپزخانه پر از مشغله و کارهای کثیف باشد، نه! اما در نهایت چیزهای زیادی برای آسیاب یا روغن پاشی وجود دارد و در نهایت جلوی زیبایی آشپزخانه را می گیرد. این منظره به خصوص در آشپزخانه های کوچک و اپن چندان خوشایند نیست.

آشپزخانه آشپزخانه

به همین دلیل بهترین راه حل برای جلوگیری از این مشکلات استفاده از آشپزخانه فرسوده است. یه جایی مثل یه اتاق مجزا هست که از چشم من دوره، بسته به بزرگی و کوچیک بودنش می تونی وسایل زیادی مثل فر، گاز، اجاق گاز و حتی ماشین ظرفشویی رو توش بذاری.

البته این سبک آشپزخانه به فضای زیادی هم نیاز دارد و در برخی از آشپزخانه های کوچکتر اتاق مشترک وجود ندارد و در واقع یک قسمت دو در سه به حساب می آید که اکنون نیز از دید اصلی پنهان نمانده است. . توسط یک دیوار داخلی یا یک پارتیشن.

آشپزخانه آشپزخانه

مدل آشپزخانه در آشپزخانه بدون اپن.

بسته به مدل آشپزخانه انواع مختلفی از آشپزخانه ها وجود دارد. به عنوان مثال یکی از راه حل هایی که در برخی از آشپزخانه ها وجود دارد این است که آشپزخانه بدون باز شود و فضای داخلی این سبک آشپزخانه نیز به گونه ای است که می توان فضای داخلی را به دو قسمت تقسیم کرد به گونه ای که قسمت جلویی می شود آشپزخانه اصلی و قسمت پشتی، می تواند آشپزخانه باشد، بسته به سلیقه و نیاز، می تواند مبلمان کار باشد یا نباشد و لوازم مورد نیاز را در آن قرار دهد.

آشپزخانه آشپزخانه

آشپزخانه L شکل به این صورت است.

مثلا آشپزخانه ما مدل L دارد و اگر همین اتفاق برای شما افتاد می توانید قسمت پشتی آن یعنی قسمت کوچک ال را به آشپزخانه تبدیل کنید و اگر مربعی است آشپزخانه را از آشپزخانه اصلی جدا کنید. . با پارتیشن جذاب! اما فراموش نکنید که مدل کابینت آشپزخانه با آشپزخانه باید بر اساس پلان آشپزخانه انتخاب شود تا چیدمان کلی فضا هماهنگی و کارایی خوبی داشته باشد.

آشپزخانه آشپزخانه

اگر آشپزخانه ای با تراس دارید، برنده شدید!

مثلا یکی از ایده هایی که برای ساخت و سازهای جدید استفاده می شود، استفاده از آشپزخانه در تراس است، البته برای آشپزخانه هایی که تراس دارند! به این ترتیب طراح آن ساختمان یک تراس بزرگ در محوطه آشپزخانه ایجاد کرد تا بتوانید این قسمت را به عنوان آشپزخانه طراحی کنید. البته باید دقت کنید که تراس شما با یک دیوار شیشه ای از فضای بیرون جدا شده و هوای بیرون وارد نشود زیرا ممکن است با برف و باران و گرد و غبار هوا و باران آلوده وارد خانه شما شود. آشپزخانه شیرین! خوب نیست؟ در عوض، فکر کنید این فضا را آماده کرده اید و در حالی که به برف زمستانی نگاه می کنید آشپزی کنید! بسیار جذاب

آشپزخانه آشپزخانه



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=200586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.