افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
4

بهترین ماینر برای استخراج بیت کوین و راه اندازی مزرعه + ارائه 8 ماینر فوق العاده

  • کد خبر : 120583
بهترین ماینر برای استخراج بیت کوین و راه اندازی مزرعه + ارائه 8 ماینر فوق العاده

محبوبیت روزافزون بیت کوین و سود حاصل از استخراج این ارز دیجیتال، صنعت استخراج بیت کوین را هر روز بزرگتر کرده است و همانطور که احتمالاً می دانید، دیگر نمی توانید از رایانه در خانه برای استخراج بیت کوین و انتقال آن به دستگاه های خاص استفاده کنید. آسیکو از یک طرف، به دلیل ماهیت […]

محبوبیت روزافزون بیت کوین و سود حاصل از استخراج این ارز دیجیتال، صنعت استخراج بیت کوین را هر روز بزرگتر کرده است و همانطور که احتمالاً می دانید، دیگر نمی توانید از رایانه در خانه برای استخراج بیت کوین و انتقال آن به دستگاه های خاص استفاده کنید. آسیکو از یک طرف، به دلیل ماهیت رقابتی فرآیند استخراج و پیچیدگی استخراج، تجهیزات جدید و کارآمدتر اغلب برای چندین ماه به بازار معرفی می شوند و تجهیزات قدیمی بی سر و صدا خارج می شوند.

بهترین دستگاه استخراج بیت کوین در حال حاضر چیست و مدل های بعدی چیست؟ عوامل کلیدی در سودآوری یک ماشین معدن چیست؟ پاسخ تمام این سوالات را می توانید در این مقاله بخوانید.

در این راهنما پس از بررسی بهترین دستگاه های استخراج بیت کوین در جهان، ابتدا کمی در مورد حاشیه سود یک دستگاه ماینینگ توضیح داده و سپس بهترین دستگاه های استخراج بیت کوین را به خصوص در سال 2022 ارائه می کنیم.

بر اساس یک نظرسنجی و تجزیه و تحلیل دیجیتال انجام شده توسط ماینرهای حرفه ای، در زمان نگارش مقاله (سپتامبر 1400)، در میان کارشناسان صنعت، “Bitmain Antminer S19 Pro” به عنوان یک دستگاه استخراج شناخته می شود که در ادامه می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آن بخوانید.

البته اگر از منظر کلی تری به مشکل نگاه کنیم، بهترین تجهیزات ماینینگ تنها یک امر نسبی است و در برخی مناطق و موقعیت ها ممکن است از ابزارهایی استفاده کنید که در سایر زمینه ها و شرایط بی فایده هستند.

به عنوان یک قاعده کلی، جدیدترین و بهترین ماشین های ماینینگ محبوب ترین نیستند. به عنوان مثال، اگرچه Bitmain Antminer S19 Pro این بهترین دستگاه استخراج بیت کوین در بازار برای اکثر ماینرها در زمان نگارش مقاله است. اما وقتی قدرت کم است، بسیاری از مزارع بزرگ ممکن است همچنان از S9J قدیمی و مدل‌های دیگر استفاده کنند.

مطالب مرتبط: آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در نوبیتکس

8 بهترین دستگاه استخراج بیت کوین در سال. ۲۰۲۲

1. Bateman Antminer است ۱۹ پرو (Bitmain Antminer S۱۹ حرفه ای)

انت ماینرهای نسل نوزدهم امروزه محصولات Bitmain هستند و Bitmain بزرگترین تولید کننده دستگاه های ماینینگ است.

انتومینرو S19 Pro که بهترین عملکرد و بازگشت سرمایه را در بین دستگاه‌های ماینینگ موجود در بازار دارد، در می 2020 عرضه شد.

2. Microbit WhatsApp Miner M ۳۰ بیشتر بیشتر (MicroBT Whatsminer M30S++)

در ماه اکتبر 2020، میکروبیترقیب جدی بیتمین در صنعت معدن، قدرتمندترین سری ماشین های ماینینگ خود یعنی سری M30 را معرفی کرد. این سری با سه مدل M30S، M30S Plus، M30 Plus Plus قدرتمندترین مدل های این شرکت را ارائه می دهد.

3. کنان آوالون ماینر ۱۲۴۶ (کنعان آوالون ماینر ۱۲۴۶)

این شرکت که در سال های 2019 و 2020 ضعیف به نظر می رسید، دستگاه جدیدی به نام را روانه بازار کرد AvalonMiner 1246 ژانویه 2021 (D99) برای کاهش فشار انتقاد.

این ابزار با سرعت 90 تریلیون هش در ثانیه فروخته می شود که آن را به قدرتمندترین ابزار برای شرکت کنندگان تبدیل می کند. در مقایسه با 8160Pro که دارای توان مصرفی 81 وات و توان مصرفی 3420 وات مصرف برق آوالون ماینر 1246 تنها 20 وات افزایش یافته است که یک پیشرفت بزرگ است.

4. Bitmain Antminer T ۱۹ (Bitmain Antminer T۱۹)

مطابق با سیاست های قبلی بیت مین، T19 در ژوئن 2020، اندکی پس از راه اندازی. T19 پرتاب کردن.

مدل T در مقایسه با انت ماینرهای Bitmain، قدرت کمتری نسبت به مدل S دارد. اما ارزان تر هستند و برای مزارع متوسط ​​و کوچک گزینه خوبی هستند.

مطالب مرتبط: طبقه بندی ارزهای دیجیتال و تفاوت بین آنها

5. بیت مین انت ماینر اس ۱۷ به علاوه (+Bitmain Antminer S۱۷)

بعد از سری S19، سری S17 قدرتمندترین استخراج کننده بیت مین و در بین مدل های مختلف S17، S17 Plus قدرتمندترین هستند.

کاهش 73 درصدی قدرت پردازش و 2929 وات مصرف برق، این دستگاه را به قدرتمندترین دستگاه استخراج بیت کوین در سال 2019 تبدیل کرده است.

6. کنان آوالون ماینر ۱۱۶۶ پرو (Canaan AvalonMiner ۱۱۶۶ حرفه ای)

مشابه اووالون ماینر 1246، ماینر Ovalone 1166 Pro برای مزارع کوچک و متوسط ​​گزینه خوبی است.

این ابزار مشابه ماینرهای موفق بیت مین است، از جمله Antminer S9 اما با نرخ هش بالاتر و بازده انرژی بهتر.

Alvanmeiner 1166 Pro این دستگاه که در آگوست 2020 عرضه شد، دارای توان مصرفی 81 وات و توان مصرفی آن 3400 وات است.

7. اینوسیلیکن تی ۳ به علاوه ۵۲ تی (Innosilicon T۳+52T)

استخراج کننده بیت کوین سیلیکون او یک تمام کننده واقعی در بین معدنچیان است. پس از موفقیت T3، مدل بعدی، T3 Plus، در می 2019 عرضه شد.

توان هش 52 وات و توان مصرفی 2100 وات این دستگاه را در لیست خرید بسیاری از ماینرها قرار داده است.

مطالب مرتبط: بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلندمدت

8. Microbit WhatsApp Miner M ۳۱ این (MicroBT Whatsminer M31S)

مدل دیگری که MicroBT در لیست ما قرار داده است و ماینرها از آن راضی هستند. وات ماینر M31 می باشد.قدرت این دستگاه 70 بر ثانیه است و 3300 وات برق مصرف می کند بنابراین توان آن 42 ژول در هر شتاب است.

این دستگاه که در سال 2019 قدرت کمتری دارد، رقیب اصلی اس 17 پلاس است. اگرچه بهره وری انرژی M31 کمتر از S17 بیشتر این است، اما بسیاری از ماینرهای S17 Plus به دلیل گزارش مشکلات فنی در انتقال برخی از آنها Bitmills S17 ترجیح می دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=120583

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.