افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
2

بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه ای که می خواهد برای همیشه مد باشد / سلیقه به این معنی است

  • کد خبر : 205744
بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه ای که می خواهد برای همیشه مد باشد / سلیقه به این معنی است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- آشپزخانه قلب هر خانه ای محسوب می شود و از طرفی یکی از سخت ترین تغییراتی که می توان در دکوراسیون هر خانه ای ایجاد کرد، بازسازی آشپزخانه است. خب آشپزخانه را درصد بالایی از کابینت ها تشکیل می دهند پس بهتر است رنگ کابینت […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- آشپزخانه قلب هر خانه ای محسوب می شود و از طرفی یکی از سخت ترین تغییراتی که می توان در دکوراسیون هر خانه ای ایجاد کرد، بازسازی آشپزخانه است. خب آشپزخانه را درصد بالایی از کابینت ها تشکیل می دهند پس بهتر است رنگ کابینت ها را درست انتخاب کنید. زیرا وقتی به طیف رنگی پناه می برید که هرگز از مد نمی افتد، لازم نیست نگران تغییر هر سال کمد لباس خود باشید. رنگ هایی که نه تنها در عید امسال روشن و جذاب به نظر می رسند بلکه می توانند هر سال همان طراوت را برای شما و خانواده تان داشته باشند.

فراموش نکنید که این رنگ خاص کم است و در نهایت یکی از آن ها می تواند ذائقه شما را به خود جلب و جذب کند. آیا می خواهید بدانید این رنگ ها چیست؟ پس با ما همراه باشید تا رنگ کابینت آشپزخانه خود را آگاهانه و با اصول انتخاب کنیم نه صرفا بر اساس احساس و سلیقه!

کابینت با ترکیب سیاه و سفید.

ترکیب سیاه و سفید همیشه یکی از رنگ هایی است که در همه چیز به خوبی با هم ست می شود و هرگز از مد نمی افتد. آنها مکمل یکدیگر هستند و می توانند آنها را با هم جذاب تر کنند. اگر فقط رنگ سفید می خواهید پس باید بگوییم که در سال 2024 منسوخ می شود و اگر می خواهید از آن استفاده کنید بهتر است از اکسسوری های مشکی غافل نشوید و جذابیت آن را چند برابر کنید.

ترکیب رنگ سیاه و سفید برای مبلمان آشپزخانه دو رنگی هستند که همیشه فقط با رنگ مشکی جذاب هستند اما باید به شما هشدار دهیم که ممکن است لکه و کثیفی را مشاهده نکنید و بهداشت آشپزخانه شما به خوبی رعایت نشود. پس رنگ های سیاه و سفید را که دو رنگ کلاسیک هستند و با سبک های مختلف مدرن، انتقالی و حتی فرانسوی همخوانی دارند کنار هم قرار دهید و از همه مهمتر قابلیت ایده پردازی زیادی را دارند.

رنگ پرطرفدار کمد لباس امسال

رنگ خاکستری را برای مبلمان آشپزخانه انتخاب کنید.

احتمالا از شما سوال می شود که این چه رنگی است و پاسخ این است که خاکستری ترکیبی از خاکستری، شیری و بژ است که بسیار شیک است و به راحتی با سبک ها و رنگ های دیگر ترکیب می شود.

اینگونه است که کابینت های گریژ هیچ گاه از مد نمی افتند و به جای اینکه هر ساله رنگ کابینت هایمان را تغییر دهیم تا آن ها را مدرن تر کنیم، فقط می توانیم با انتخاب رنگ گریژ اکسسوری ها را کم و زیاد کنیم و از مد شدن این فضا احساس راحتی کنیم. . نکته جالب در مورد آنها این است که می توان آنها را هم با فلز و هم با چوب ترکیب کرد، به این معنی که اگر بخواهید در سال آینده سبک آشپزخانه خود را تغییر دهید، هیچ مشکلی نخواهید داشت!

رنگ پرطرفدار کمد لباس امسال

آیا برنزه ای برای کابینت ها دیده اید؟

شاید رنگی یکدست و تیره می خواهید که در اینجا باید بگوییم که قهوه ای تیره بهترین گزینه است زیرا هرگز از مد نمی افتد. باور کنید این رنگ آنقدر شیک و باکلاس است که آشپزخانه شما را شبیه یک آشپزخانه واقعی می کند. از طرفی خوب است بدانید که این سبک رنگی رابطه خوبی با طلا دارد و می توانید با اکسسوری های طلایی جلوه ای مجلل و گران به فضای خود ببخشید. در حالی که اگر نمی خواهید لوکس باشید و مدرنیته ایده شماست، رنگ هایی مثل سفید، کرم، خاکستری و …. آنها به عنوان لوازم جانبی برای کمدهای تیره عالی هستند.

رنگ پرطرفدار کمد لباس امسال

سبز مریم گلی برای کمد و زیبایی بی امان آن

اما شاید یک خانم دوست داشته باشد کابینت آشپزخانه اش در رنگ های روشن یکنواخت باشد و در اینجا سبز مریم گلی بهترین است زیرا همیشه تازه، فوق العاده شیک و خاص است.

این رنگ زیبا یکی از رنگ هایی است که می تواند سطح سبک آشپزخانه شما را به چندین سطح برساند. در واقع می توان گفت که سبز مریم گلی یک رنگ ارگانیک است که ما را با طبیعت پیوند می دهد. خوب، از آنجایی که اکسسوری های خانه با رنگ های طبیعی هیچ گاه از مد نمی افتند، سبز مریم گلی نیز تاریخ انقضا ندارد و می تواند کابینت آشپزخانه شما را امسال زیباتر کند و یکی دیگر از اعضای خانواده شما شود.

رنگ پرطرفدار کمد لباس امسال



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=205744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.