افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
6

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلندمدت – Noodi

  • کد خبر : 138821
بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلندمدت – Noodi

امروز بیش از چهار هزار ارز دیجیتال آنها در سرتاسر دنیا وجود دارند و پلتفرم سرمایه گذاری جدیدی ایجاد کرده اند که روز به روز گسترش می یابد و افزایش می یابد، در این مقاله می خواهیم بررسی کنیم. ارزهای دیجیتال که برای سرمایه گذاری های بلند مدت مناسب هستند. برای کشف بهترین ارزش دیجیتال […]

امروز بیش از چهار هزار ارز دیجیتال آنها در سرتاسر دنیا وجود دارند و پلتفرم سرمایه گذاری جدیدی ایجاد کرده اند که روز به روز گسترش می یابد و افزایش می یابد، در این مقاله می خواهیم بررسی کنیم. ارزهای دیجیتال که برای سرمایه گذاری های بلند مدت مناسب هستند. برای کشف بهترین ارزش دیجیتال برای سرمایه گذاری خود، این مقاله را تا انتها بخوانید.

افراد کم تجربه هنگام انتخاب و خرید ارز دیجیتال مناسب دچار سردرگمی می شوند که بسیار طبیعی است و بسیاری از این افراد چون بیت کوین بسیار معروف و قدیمی است روی آن سرمایه گذاری می کنند و فکر می کنند تنها سرمایه ای که در بیت کوین سرمایه گذاری می کنند سودآور است.

1. بیت کوین

بیت کوین اولین و قدیمی ترین ارز است که به عنوان پادشاه سرزمین ارزها شناخته می شود. این ارز 12 سال پیش یعنی در سال 2009 ایجاد شد، رتبه بیت کوین از نظر ارزش بازار در بین ارزهای دیجیتال اول است که اکنون برابر با 832 است، یک میلیارد دلار است، این ارز نیز بسیار محبوب است و دارای یک حجم معاملات بسیار بالا

این سکه دارد امنیت بسیار بالا و از زمان ایجاد آن توسط هیچ هکری هک نشده است. این سکه در حال حاضر 46 هزار دلار ارزش دارد. بررسی روند قیمت این سکه نشان می دهد که با سرمایه گذاری در این سکه می توان سود خوبی به دست آورد.

بیت کوین در زمان ایجاد کمتر از یک دلار ارزش داشت، اما پس از گذشت 12 سال از ایجاد آن، قیمت آن به 46 هزار دلار یعنی با بازدهی 46 میلیون درصدی رسیده است.

برای مشاهده بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایران کلیک کنید.

2. اتریوم

اتریوم بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلندمدت است

اتریوم در سال 2015 برای رقابت با بیت کوین راه اندازی شد، این سکه همیشه در تلاش است تا سهم بیشتری از بازار را به دست آورد، همچنین از مزایای این سکه می توان به ارزان و معاملات سریع در مقایسه با بیت کوین، قیمت فعلی این سکه 3000 دلار است و از نظر ارزش بازار در رتبه دوم قرار دارد.
ارزش بازار اتریوم تقریباً 365 میلیارد دلار است که تقریباً 15 درصد از بازار را تشکیل می دهد. این ارز به دلیل فناوری قدرتمندی که دارد در بین کاربران بسیار محبوب است.

همچنین یک شرکت مانند مایکروسافت در بین تمامی ارزهای دیجیتال، اتریوم برای استفاده انتخاب شده است. همچنین روند قیمت این سکه نشان می دهد که برای سرمایه گذاری های بلندمدت بسیار مناسب است. این سکه طی دو سال بیش از 1000 درصد افزایش قیمت داشته است.

3. کاردانو

کاردانو بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلندمدت است

کاردانو یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری است که بر اساس بلاک چین ساخته شده است. این سکه رقیب سرسختی برای ارز دیجیتال اتریوم است. طبق پیش بینی کارشناسان این بازار، کاردانو آینده خوبی در پیش رو دارد. این سکه در سال 2017 وارد بازار شد و جالب اینکه این سکه قابل استخراج نیست و قابلیت پشتیبانی از قراردادهای هوشمند را دارد.

سرمایه‌گذارانی که در بلندمدت روی این سکه سرمایه‌گذاری کرده‌اند، سود بسیار خوبی به دست آورده‌اند، در دو سال گذشته 800 درصد رشد داشته است و این عرض نیز در شش ماه گذشته 186 درصد رشد داشته است، به همین دلیل است که کاردانو یکی است. یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری است.

4. لایت کوین

لایت کوین بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلندمدت است

لایت کوین یکی دیگر از ارزهای رمزنگاری شده است که در سال 2011 بر اساس بیت کوین طراحی شده است که برای حل مشکلات امنیتی در بیت کوین نیز طراحی شده و نوسانات بیت کوین را دنبال می کند، به همین دلیل یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در جهان است.

سرمایه گذاران از این مدل بلندمدت سودهای کلانی به دست آورده اند و تقریباً یک درصد از کل بازار ارزهای دیجیتال بخشی از لایت کوین است.

5. بیت کوین کش

بیت کوین کش، بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت

این ارز یکی از زیرشاخه های بیت کوین است که در سال 2017 ایجاد شد اما ربطی به بیت کوین ندارد و افرادی که وارد بازار شده اند ممکن است این دو ارز را اشتباه گرفته و به جای بیت کوین از بیت استفاده کنند. کوین کش بخرید.

قیمت این سکه هم اکنون 656 دلار است و از نظر ارزش بازار در رتبه دوازدهم قرار دارد. علاوه بر این، این سکه تقریباً 1٪ از کل بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد.

روند قیمت این سکه نشان می دهد که سرمایه گذاران بیت کوین کش در بلندمدت سودهای بسیار خوبی به دست آورده اند.

بهترین سکه ها برای سرمایه گذاری های بلندمدت در 21 ادبیات سال 1400

6. مونرو

Monero بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلندمدت است

این ارز یکی از امن ترین ارزهای جهان است که برای حفظ امنیت و حریم خصوصی گیرنده و فرستنده، با تمام پروتکل های امنیتی مطابقت دارد.
ارز دیجیتال مونرو به دلیل حفظ و سفارشی سازی پروتکل های امنیتی یکی از بهترین ارزهای آینده خواهد بود.

7. آیوتا

آیوتا بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلندمدت است

آیوتا سکه بسیار خوبی برای سرمایه گذاری های بلند مدت است، این سکه شهرت و شهرت زیادی دارد. آیوتا در سال 2014 به عنوان یکی از ارزهای جایگزین وارد بازار شد، نام این ارز برگرفته از اینترنت اشیا است، در واقع از این ارز برای پرداخت و تراکنش دستگاه های اینترنت اشیا استفاده می شود.

این ارز دیجیتال مانند بیت کوین از فناوری بلاک چین استفاده می کند که یکی از مزیت های اصلی آیوتا است. به دلیل استفاده از این فناوری، توکن های آیوتا به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری های بلند مدت رتبه بندی می شوند. علاوه بر این، بلاک چین این توکن از فناوری Tangel استفاده می کند که ذخیره سازی اطلاعات تراکنش ها را تسریع می کند.

لازم به ذکر است انجام تراکنش های رایگان در آیوتا یکی از مزیت های این ارز دیجیتال است که برتری آن را نسبت به سایر ارزهای دیجیتال مشخص می کند. به هر حال، آیوتا قابل استخراج نیست، اما پتانسیل رشد بلندمدت قیمت را دارد و یکی از بهترین سیگنال‌ها برای سرمایه‌گذاری بلندمدت است.

8. ریپل

ریپل بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلندمدت است

ریپل کوین یکی از سکه های آینده بازار ارزهای دیجیتال است و در حال تبدیل شدن به گزینه ای مناسب برای موسسات بانکی و مالی است.
ارز دیجیتال ریپل را می توان برای سرعت بخشیدن به روند انجام تراکنش ها و همکاری های فرامرزی استفاده کرد. بلاک چین ریپل سرعت بسیار بالایی دارد، مثلاً اگر می خواهید دلار آمریکا را به پوند انگلیس تبدیل کنید، ریپل دلار را در چند ثانیه به ریپل تبدیل می کند و سپس آن را به پوند انگلیس تبدیل می کند.

9. تزو

تزوس بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلندمدت است

این توکن دارای یک پلتفرم غیر انحصاری است که از قراردادهای هوشمند برای ایجاد یک مکانیزم حاکمیت بر روی زنجیره خاص استفاده می کند. شایان ذکر است که تمرکز اصلی پلت فرم بر روی طراحی چند ساختاری با به روز رسانی های جزئی در زنجیره پروتکل است که در آن ذینفعان توانایی تغییر ساختار حاکمیت پروتکل را دارند. به همین دلیل این ارز دیجیتال بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری های بلند مدت است.

تمرکز اصلی این پلتفرم یک طراحی چند ساختاری با زنجیره جزئی از به‌روزرسانی‌های سوابق است که با استفاده از یک مدل اجماع اصلاح‌شده و بسیار ایمن از سهام استفاده می‌کند که به ذینفعان اجازه می‌دهد ساختار حاکمیت گزارش‌دهی را تغییر دهند.

از زمان پیدایش این ارز دیجیتال، تمامی توسعه دهندگان این ارز دیجیتال آینده بسیار روشنی را پیش بینی کرده اند. این پروژه در سال 2017 بیش از 230 میلیون دلار در پیش فروش نمادین خود جمع آوری کرد که در آن زمان یکی از بزرگترین ICOها در تاریخ این حوزه بود، اما پس از راه اندازی شبکه، اختلافات داخلی بین بنیانگذاران آن منجر به آن شد. حرکت رو به جلو و متوقف شده است، اما پس از حل و فصل اختلافات، نزدیک به 2 سال از تثبیت ثبات می گذرد و نقشه راه آن یک به یک اجرا می شود. این ارز دیجیتال یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلندمدت است.

10. تب نئو

Token-Neo بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری های بلند مدت است

NEO یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت است که با نماد معاملاتی NEO شناخته می شود. این ارز دیجیتال یکی از پیشرفته ترین ارزهای دیجیتال در جهان است و نئو اولین ارز دیجیتال چینی است که به صورت متن باز عرضه می شود. نئو یک ارز دیجیتال نسل سوم با سرعت تراکنش بسیار بالا است و همچنان می توان از آن برای پرداخت های درون فروشگاهی استفاده کرد.

از سوی دیگر، پروژه نئو بر اساس ایده ترکیب سرمایه دیجیتال و سرمایه واقعی از ابتدا شکل گرفت، بنابراین نئو یکی از ارزهای دیجیتالی است که به ویژه در بلندمدت توانایی رشد بسیار زیادی دارد. .

NEO رویکرد ترکیبی را برای فناوری بلاک چین در پیش گرفته است. علاوه بر این، NEO از بلاک چین خود استفاده می کند و نحوه انتقال دارایی ها در این ارز دیجیتال متفاوت است. ارز دیجیتال NEO دارای دو ارز دیجیتال است. توکن NEO کاملا امن است. این توکن برای ایجاد بلوک استفاده می شود. ، تغییرات شبکه، مدیریت شبکه و سایر درخواست ها.

آخرین کلمه

نظر خود را در مورد ارزهای دیجیتال بررسی شده در این مقاله به ما بگویید. همچنین می توانید به ما بگویید که بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلندمدت کدام است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=138821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.