افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

برای عید آبچکان آشپزخانه خود را عوض کنید و ظاهری اساسی به فضا بدهید/ این مدل جدید بسیار شیک است

  • کد خبر : 192896
برای عید آبچکان آشپزخانه خود را عوض کنید و ظاهری اساسی به فضا بدهید/ این مدل جدید بسیار شیک است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- همه ما در خانه وسایل زیادی داریم. آشپزخانه یکی از فضاهای هر خانه است، همه وسایل کوچک و بزرگ را در خود جای داده و هزاران سوراخ برای چاک دارد. خب، بسیاری از این وسایل می توانند کاملا ضروری باشند و برخی از آنها نیمه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- همه ما در خانه وسایل زیادی داریم. آشپزخانه یکی از فضاهای هر خانه است، همه وسایل کوچک و بزرگ را در خود جای داده و هزاران سوراخ برای چاک دارد. خب، بسیاری از این وسایل می توانند کاملا ضروری باشند و برخی از آنها نیمه ضروری هستند، مثلا ماشین ظرفشویی و مایکروویو جزو این موارد هستند و تعدادی از وسایل مانند کولر آبی، یخچال، گاز و … در بازار. دسته بندی قبلی قرار داده شده اند البته شما می توانید بدون مایکروویو کسب و کار خود را راه اندازی کنید، اما بدون مثلاً آبچکان، کسب و کار شما دچار مشکل می شود.

آبکش محل نگهداری ظروف در هنگام خشک شدن است و در صورت نبودن احتمالاً باید یک آبچکان در کنار ماشین ظرفشویی قرار دهید که از نظر زیبایی ظاهری چندان مناسبی برای آشپزخانه ندارد و جادار هم نیست. از نظر کاربردی، و قطعا همه ظروف را در آن جا نمی دهد. آبپاش ها مدل ها و مواد مختلفی دارند که با توجه به سلیقه و نیاز شما و البته بودجه شما انتخاب می شوند. برای آشنایی بیشتر و بیشتر با این مقاله مفید با ما همراه باشید.

در مورد آبچکان جان بیشتر بدانیم

در واقع قرار دادن ظروف داخل کابینت ها در حالت مرطوب باعث زشت و لکه دار شدن ظروف می شود و در حین استفاده باید برای تمیزکردن و خشک شدن آن ها وقت بگذارید. حال پس از آشنایی شما با انواع آبپاش ها و کاربرد آنها دیگر نگران این مشکل نخواهید بود.

انواع مدل سینک آشپزخانه.

اولین قدم در انتخاب و خرید کولر آبی یا بند رخت مدل آن است. امروزه شاهد تنوع زیادی در مدل های شیر آب هستیم و خرید برای خانم ها بسیار آسان شده است. شما هستید که با توجه به فضایی که در آشپزخانه خود دارید و البته حجم ظروفی که در زندگی روزمره خود می شستید مدل سینک را انتخاب می کنید.

در عین حال حتما توجه داشته باشید که چه نوع شیرآبی برای فضای سینک شما مناسب است تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع مدل آبپاش

انواع مدل آبپاش; داخل کابینت روی سینک

همانطور که از نام این محصول پیداست، یکپارچه است. در داخل کابینت بالای سینک نصب می شود که رایج ترین نوع زهکشی نیز می باشد. این سبک زهکشی در صورتی است که فضای کافی برای نصب آن داشته باشید، زیرا در طراحی برخی از آشپزخانه ها، کابینت در این فضا مکانی برای قرار دادن ظروف است و برای نصب آبچکان خالی نیست! یکی از مزایای این سبک مخفی بودن آن است و در سطح زیبایی از دیده شدن ظروف جلوگیری می کند و به این ترتیب آشپزخانه جمع و جورتر می شود.

انواع مدل آبپاش

ناودان روی پنجره

شاید سینک شما جایی باشد که در سمت چپ یا راست سینک میز یا کابینت بالای سینک ندارید! معمولا در چنین مواردی سینک زیر پنجره نصب می شود، بنابراین راه حلی برای این فرآیند وجود دارد. در چنین شرایطی می توانید به راحتی از آبچکان سینک که به شکل قفسه است و به سینک متصل شده و از دو طرف به دیوار ثابت می شود، استفاده کنید. به این ترتیب گردش هوا بیشتر می شود و به خشکی پوست کمک می کند.

انواع مدل آبپاش

سینک معلق یا دیواری

در واقعیت، مانند مورد قبلی، زمانی که فضای اطراف سینک کوچک است، باید از دیوارها عبور کنید. در این صورت می توانید از ناودان های دیواری استفاده کنید که با توجه به اندازه های مختلف آنها انتخاب می شوند. می توانید آنها را بالای میز یا سینک که با پیچ و رول صفحه در جای خود محکم می شوند نصب کنید. اگر آشپزخانه کوچکی دارید، این سبک برای شما ایده آل ترین است.

انواع مدل آبپاش

آبخوری تاشو

این مدل داتز یک مدل ساده نیست و کمی فرفری به حساب می آید! ویژگی منحصر به فرد این سبک آبخوری این است که در صورت عدم نیاز می توان آن را تا کرد و در گوشه ای نگهداری کرد. این مدل در دو حالت استفاده می شود:

– فضای آشپزخانه باید بسیار کوچک باشد و از سینک های رومیزی، رومیزی و حتی دیواری استفاده نکنید.

– وجود آبچکان ظرف در سینک یا روی میز، زیبایی محیط آشپزخانه را از بین می برد.

انواع مدل آبپاش

و اما در مورد انواع مواد بدنه ناودان.

– پلاستیک

– فولاد ضد زنگ

– آلومینیوم

– فلز آبکاری شده

– چوب بامبو

انواع مدل آبپاش



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=192896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.