افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
2

برای دوستت میمیری، تب نمیکنی؟ / این نشانه ها به شما اطمینان می دهند که در کجای زندگی هستید

  • کد خبر : 191458
برای دوستت میمیری، تب نمیکنی؟  / این نشانه ها به شما اطمینان می دهند که در کجای زندگی هستید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- رابطه بین انسان ها محدود به جنسیت خاصی نیست و همه ما می توانیم در یک رابطه عاطفی به نام عشق و در یک رابطه دوستانه به نام دوست باشیم. همه همیشه از روانشناسی عشق و عاشقی صحبت می کنند، این بار می خواهیم در […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- رابطه بین انسان ها محدود به جنسیت خاصی نیست و همه ما می توانیم در یک رابطه عاطفی به نام عشق و در یک رابطه دوستانه به نام دوست باشیم. همه همیشه از روانشناسی عشق و عاشقی صحبت می کنند، این بار می خواهیم در مورد رابطه دو دوست صحبت کنیم. در واقع دوستی باید مانند یک خیابان دوطرفه باشد، اگرچه گاهی اوقات احساس می کنید که این دوستی فقط برای شما مهم است.

قطعاً بین دوستی که سرش شلوغ است و دوستی که برای شما ارزشی قائل نیست تفاوت وجود دارد! شاید گفتن این حرف کمی ناراحت کننده باشد، اما برخی از افراد هستند که به اندازه شما روی دوستی سرمایه گذاری نمی کنند.

آیا دوست دارید بدانید در مورد دوستی شما با شما در ذهن دوستتان چه می گذرد؟ پس با ما همراه باشید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

او همیشه مشغول است!

خب، همه ما بارها این تجربه را داشته ایم که در مقطعی از زندگی، سرمان خیلی شلوغ می شود. اما اگر دوست شما همیشه سرش شلوغ است و نمی تواند با شما وقت بگذراند، ممکن است نشانه این باشد که این بنده خدا به اندازه شما برای دوستی شما ارزش قائل نیست!

وقتی واقعاً مشغول کار و مسائل شخصی خود هستند، خب موضوع فرق می کند، اما اگر همیشه برنامه های ملاقات شما را خراب می کند و می گوید سرم شلوغ است، باید بدانید که شما دیوانه هستید و دوست اولویت او نیستید!!

شما همیشه اولین نفری هستید که تماس می گیرید یا پیام می فرستید!

شاید شما هستید که وضعیت دوستتان را دنبال می کنید و همیشه شروع به صحبت در مورد آن می کنید و اگر دست از این کار بردارید احتمالاً رابطه شما کاملاً به پایان می رسد!

اگر بهترین دوست شما هرگز قدمی برای شروع صحبت و گپ زدن با شما برنمی‌دارد، پس باید بدانید که در این رابطه تنها چیزی که اهمیت دارد ریاکاری شماست نه او!

دوستی ها باید متعادل باشند و در واقع هر دوی شما باید برای آن تلاش کنید.

تحت عنوان

دوست شما فقط در مورد خودش صحبت می کند!

در یک دوستی سالم، کلمات باید از هر دو طرف جریان داشته باشند، نه اینکه فرد فقط در مورد خودش صحبت کند! اگر دوست شما مدلی است که فقط در مورد خودش صحبت می کند و اصلاً به زندگی شما اهمیت نمی دهد، باید بدانید که برای دوستی شما ارزش زیادی قائل نیست!

خب، خیلی طبیعی است که هر فردی از دستاوردهای خود راضی باشد و بخواهد در مورد آنها به دیگران بگوید، اما وقتی صحبت یک طرفه باشد، قطعاً طرف مقابل احساس ناراحتی می کند.

موقعیت های شما را تشویق نمی کند.

یک دوستی خوب مانند این نیاز به حمایت متقابل دارد. در واقع، دوستان واقعی کسانی هستند که باید اولین کسانی باشند که موفقیت شما را تشویق می کنند. اگر احساس می کنید دوستتان موفقیت شما را دست کم می گیرد و واقعا برای شما خوشحال نیست، پس خبر بد این است که او عمیقاً برای دوستی شما ارزش قائل نیست!

دوستی که واقعاً دوست است برای موفقیت و خوشبختی خوشحال است، نه برای اینکه احساس کنید موفقیت شما خیلی مهم نیست!

6845698

وقتی رفیق جون توقع زیادی داره!

اگر دوستتان بدون توجه به زمان، انرژی و منابع شما انتظار دارد بیشتر از آنچه به شما می دهد دریافت کنید، قطعاً باعث می شود احساس بی ارزشی کنید، که چیز خوبی نیست!

یک دوست واقعی از شما قدردانی می کند و سعی می کند تعادل را حفظ کند. این شخص طوری رفتار نمی کند که شما احساس کنید مورد سوء استفاده قرار گرفته اید!

8-87ba195794ab4be1112b403d28



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.