افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

برای جذابیت بیشتر طراحی منزل خود مبلمان گران قیمت نخرید/ این ایده ها کوچک اما بهترین هستند

  • کد خبر : 202966
برای جذابیت بیشتر طراحی منزل خود مبلمان گران قیمت نخرید/ این ایده ها کوچک اما بهترین هستند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دکوراسیون چیزی است که به هر فضایی جان می دهد. فکر می کنید خانه ای دویست متری با طراحی داخلی جذاب دارید، اما اگر خالی باشد و مبلمانی در آن نداشته باشید چه؟ آیا او می تواند زیبایی خود را نشان دهد؟ بدون شک! البته […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دکوراسیون چیزی است که به هر فضایی جان می دهد. فکر می کنید خانه ای دویست متری با طراحی داخلی جذاب دارید، اما اگر خالی باشد و مبلمانی در آن نداشته باشید چه؟ آیا او می تواند زیبایی خود را نشان دهد؟ بدون شک! البته این را هم بگوییم که گاهی برعکس این اتفاق می افتد و یکسری وسایل فانتزی و گران قیمت را آدم تهیه می کند و می خرد، اما چیزی که کار را خراب می کند این است که چیدمان وسایل نه ابتدایی است و نه زیبا. بنابراین، هم وسایل و هم خود خانه شرم آور است!

گفتیم اصول! رعایت یک سری نکات در هنگام انتخاب تجهیزات و همچنین طراحی آن بسیار حائز اهمیت است که با دسترسی به بخش “طرح بندی” می توانید ده ها مقاله در این زمینه را مشاهده و مطالعه کنید. اما چیزی که در اینجا قرار است در مورد آن صحبت کنیم و بدانیم این است که آیا برای عید باید هزینه زیادی برای داشتن دکوراسیون زیباتر صرف کرد یا مبلمان گران قیمت خرید؟ وای نه! بلکه می توانید با استفاده از یک سری لوازم جانبی کوچک و دقت در آنها به این نتیجه برسید و به این ترتیب حتی ناخودآگاه حس بسیار خوشایندتری خواهید داشت. چی میپرسی؟ در مقاله بعدی با ما همراه باشید تا ببینید چه چیزی.

1- هیچ کس به آچار سوکت جایی نمی دهد، اما یک جا به آن بدهید معجزه را خواهید دید!

کمتر خانه هایی را می بینیم که روی این عنصر از خانه تمرکز کنند و مشکل اینجاست که مردم نمی دانند تعویض کلید یکی از مقرون به صرفه ترین و جذاب ترین کارهایی است که می توانند برای تغییر دکوراسیون انجام دهند و از آن لذت ببرند. البته این یکی از تغییرات کوچکتری است که باید به آن توجه کنید و معمولاً در صورت آسیب دیدن تعویض می شود در حالی که اگر دقت کنیم کلیدهای پریزها را در واقع با توجه به تنوع زیادی که وجود دارد مدرن می کنیم. در بازار موجود است، زیبایی خیره کننده اما ساده است، ما به راحتی خون خود را اهدا می کنیم.

دکوراسیون جدید

2- برای عید باندهای حجیم را عوض کنید.

درست است که من شخصا عاشق گروه های بزرگ و حجیمی هستم که ظاهرشان به نوعی روی روح و روانم تأثیر می گذارد و حجم صدا را بیشتر حس می کنم، اما در واقع چیزی که این روزها مد شده گروه هایی هستند که ظاهر ظریف تری دارند و به نظر استریپتیز می رسند. آنها می توانند یک طراحی مدرن برای دکوراسیون شما ایجاد کنند. این باندها با شفافیت بالا قدرت بسیار بالایی دارند و می توانند صدا را به خوبی و فوق العاده بلند به گوش شما برسانند که یکی از مواردی است که امسال می توانید به آن توجه کنید و با تعویض آن تبدیل به یک ترند زیبا می شود. دستبندهایی از این سبک را خریداری کنید، بسته به سبک آنها می توانند به خوبی با هر سبک دکوراسیونی ترکیب شوند.

دکوراسیون جدید

3- شاید باورتان نشود اما برای عید شومینه بسازید

می توان گفت زمستان رو به پایان است اما باید بگوییم که این سبک شومینه جنبه های تزئینی زیادی دارد و بهتر است امسال با یک بازسازی کوچک به جای شومینه سنگی از شومینه برقی و مکانی استفاده کنید. آی تی . زیر تلویزیون شومینه های برقی می توانند فضایی مدرن به خانه شما ببخشند. شاید فکر کنید که شومینه برقی که شعله آن مشخص نیست برای ایجاد زیبایی است، اما باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید زیرا برخی از مدل های آنها شعله را نشان می دهند و همان شعله است که زیبایی را دو چندان می کند.

دکوراسیون جدید

4- یه آینه به خونت اضافه کن خیلی دوستش دارم!

یکی از موثرترین ایده هایی که می توانید امسال از آن استفاده کنید و کمی برای آن هزینه کنید، آینه های بزرگی است که می توانید در سالن و پذیرایی منزل خود از آن ها استفاده کنید و با تغییرات بزرگی روبرو شوید. البته افزودن این مورد به خانه، از آشپزخانه گرفته تا اتاق خواب، جلوه منحصر به فرد خود را دارد که می تواند حتی با بازتاب نور، فضا را روشن تر کند. وجود آینه در خانه قطعا فضا را زیباتر می کند.

دکوراسیون جدید

5- قرنیزهای دیوارها را با قرنیز سبک بسازید. بسیار مجلل است

یکی از کوچکترین حرکاتی که می توانید انجام دهید این است که قرمزهای خانه را عوض کنید. شاید بگید بابا این قرنیز با قرنیز جدید چه فرقی داره که باید بگی عزیزم وقتی با قرنیز سبک مدرن آشنا بشی بدون شک متوجه تغییرات فوق العاده ای میشی. قرنیزها و چراغ ها می توانند از نظر کارایی دو منظوره باشند و از نظر زیبایی واقعاً مؤثر هستند.

با نصب چراغ سقفی می توانید یک چراغ خواب جذاب و همچنین پوشش دیوار و کف داشته باشید. از طرف دیگر، وقتی آن را روشن کنید، خواهید دید که چقدر جذاب و زیبا است.

دکوراسیون جدید



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=202966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.