افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 19 May , 2024
0

با میهمانان خود مانند یک نانوای حرفه ای با کلوچه گردویی اسکار / دستور العمل ساده رفتار کنید

  • کد خبر : 222614
با میهمانان خود مانند یک نانوای حرفه ای با کلوچه گردویی اسکار / دستور العمل ساده رفتار کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، انرژی و اشتیاق اکثر ایرانیان چندین برابر می شود. اکثر ما به دنبال چیزهایی هستیم که در طول سال به تعویق افتاده اند، خرید، خانه سازی، خرید ظروف غذاخوری هفت سین و …. باید بدانید که بسیاری از […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، انرژی و اشتیاق اکثر ایرانیان چندین برابر می شود. اکثر ما به دنبال چیزهایی هستیم که در طول سال به تعویق افتاده اند، خرید، خانه سازی، خرید ظروف غذاخوری هفت سین و …. باید بدانید که بسیاری از زنان ایرانی شیرینی عید خود را در خانه می پزند! در بسیاری از خانواده ها آیینی وجود دارد که چند نفر از اعضای خانواده در خانه ای جمع می شوند و با کمک آنها مقدار زیادی شیرینی خشک برای عید نوروز تهیه می کنند! آب نبات کشمشی، آب نبات قندی، آب نبات پای عروس و غیره. در این مقاله می خواهم طرز تهیه شیرینی خشک دیگری را که بومی ایران نیست اما برای عید نوروز درست می شود را به شما آموزش دهم. آب نبات اسکار گردو با یک دستور عالی و آسان. تا آخر با من باش…

مواد لازم برای تهیه شیرینی آجیل اسکار.

100 گرم پودر قند

یک فنجان کره

270 گرم آرد

تخم مرغ

یک زرده تخم مرغ

یک چهارم قاشق چایخوری شکر وانیل

یک قاشق چایخوری نمک

یک قاشق چایخوری پودر هل

سفیده تخم مرغ برای دستمال

گردو (خرد شده) یک پیمانه

مربا (اختیاری) در صورت نیاز

اسکار4

طرز تهیه شیرینی اسکار گردویی

مرحله اول

کره را در آشپزخانه می گذاریم تا نرم شود. فر را با دمای 175 درجه سانتیگراد روشن می کنیم تا گرم شود.

مرحله دوم

آرد و نمک و نیمی از پودر هل را دو بار الک کنید.

سطح سوم

پودر قند و کره را در یک کاسه عمیق با همزن برقی مخلوط کنید تا یکدست شود. سپس زرده و تخم مرغ را به مخلوط کره اضافه کنید و یک دقیقه هم بزنید و وانیل را اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید تا خمیر کرمی و کشدار شود.

oskar3

مرحله چهارم

مخلوط آرد را کم کم به پودر قند و کره اضافه کنید و مواد را با دست مخلوط کنید. سپس روی خمیر را می پوشانیم و به مدت یک ساعت در یخچال می گذاریم تا خمیر استراحت کند.

مرحله پنجم

کف سینی فر را با کاغذ روغنی می پوشانیم. سفیده تخم مرغ را در ظرفی بزنید تا یکدست شود. خمیر را به اندازه یک گردو می گیریم و کف دست می غلتانیم و ابتدا در سفیده تخم مرغ و سپس در مخلوط هل و گردو می غلتانیم. سپس با انگشت کوچک وسط شیرینی ها را سوراخ کرده و همه خمیر را به همین ترتیب آماده کنید.

oskar7

مرحله ششم

شیرینی ها را در سینی فر با فاصله مناسب می چینیم و به مدت 15 تا 20 دقیقه در طبقه وسط فر گرم شده قرار می دهیم تا شیرینی ها پخته شده و رنگ بسیار پریدهی به خود بگیرند.

مرحله هفتم

شیرینی ها را از فر خارج کرده و بگذارید کاملا خنک شوند. سپس مربا را داخل حفره شیرینی می ریزیم و در بشقاب مورد نظر سرو می کنیم.

اسکار 1

در این مطلب طرز تهیه کلوچه گردویی اسکار را بررسی کرده ایم که امیدوارم درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید. اگر به پخت و پز علاقه دارید، در اینجا می توانید طرز تهیه کلوچه بادام را مشاهده کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.