افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

با موهای وز و نامرتب خداحافظی کنید/صبح موهایتان را اینگونه صاف کنید

  • کد خبر : 246745
با موهای وز و نامرتب خداحافظی کنید/صبح موهایتان را اینگونه صاف کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- داشتن موهای ابریشمی آرزوی همه ماست. واقعا ناراحت کننده است که شب موها را برس می کشیم و صبح از خواب بیدار می شویم و ای دل غافل می بینیم که این موها اینقدر در هم پیچیده و زشت می شوند. مخصوصا برای موهای خیلی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- داشتن موهای ابریشمی آرزوی همه ماست. واقعا ناراحت کننده است که شب موها را برس می کشیم و صبح از خواب بیدار می شویم و ای دل غافل می بینیم که این موها اینقدر در هم پیچیده و زشت می شوند. مخصوصا برای موهای خیلی بلند، مجعد یا وز. زیرا اصطکاک مو با بالش، گره زدن و وز شدن موها می تواند به این معنی باشد که صبح روز بعد با موهای نامرتب و غیر قابل کنترلی مواجه شوید. اما قطعا این تنها راه حل موهای ما نیست و به راحتی می توانیم با روش های صحیح آن را درست کنیم. راه هایی که به صاف نگه داشتن مو در طول روز کمک می کند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که می خواهید موهای بلندی داشته باشید، اما از طرف دیگر این مسائل شما را گیج می کند، حتما مقاله ما را دنبال کنید.

بافتن مو می تواند موهای شما را مانند ابریشم زیبا نگه دارد

یکی از بهترین و قدیمی ترین راه حل ها برای صاف نگه داشتن موها در طول روز و شب، بافتن آن است. شما می توانید با استفاده از بافت های مختلف مانند بافت فرانسوی، بافت هلندی، بافت صاف و یا حتی دم اسبی، موهای خود را در هنگام خواب صاف نگه دارید و آنها را از هر نوع برق و آشفتگی دور نگه دارید. به این ترتیب موهای شما مرتب می ماند و اگر از طرفداران موهای مجعد هستید صبح ها فری جذاب و طبیعی خواهید داشت.

آیا داشتن مو در خواب اشکالی ندارد؟

روسری یا کلاه ساتن بپوشید

روش بسیار موثر دیگر استفاده از شال یا کلاه ساتن است که از ساییده شدن موها به بالش و البته گره خوردن جلوگیری می کند. جنس ساتن به دلیل نرمی و لغزندگی می تواند اصطکاک را کاهش داده و در نتیجه موهایی صاف و بدون آسیب به شما بدهد. زمانی که موهای بلند زیر دست یا شانه خانم ها گیر می کند، این حرکت می تواند بسیار مناسب باشد و موهای شما گره بخورد و گیر نکند.

آیا داشتن مو در خواب اشکالی ندارد؟

موهای خود را با یک یا چند سنجاق بابی ببندید.

سنجاق ها همیشه یاور زنان بوده و هستند. می توانید با استفاده از گیره موهای خود را ببندید و از گرده و موخوره جلوگیری کنید. البته از طرفی مواظب باشید سنجاق سر را داخل مو فرو کنید تا خیلی سفت نباشد و موها را نکشد. به این ترتیب حالت نرمی مو حفظ شده و از طرفی از آسیب دیدن آن جلوگیری می شود.

آیا داشتن مو در خواب اشکالی ندارد؟

از محصولات آرایشی غافل نشوید، آنها عالی هستند.

یک سری محصولات مو وجود دارد که می تواند در این زمینه کمک کند. اما در اینجا این سوال مطرح می شود: چه محصولاتی؟ خوب، در پاسخ باید بگوییم که نرم کننده هایی مانند سرم مو یا اسپری مو می توانند به صاف نگه داشتن موهای شما در طول شب تا صبح کمک کنند. زیرا این محصولات باعث نرمی و لطافت مو و در نتیجه جلوگیری از موخوره می شود.

آیا داشتن مو در خواب اشکالی ندارد؟

شامپو و نرم کننده برای موهای وز

خوب، شامپوها و نرم کننده های مو زیادی وجود دارد. انواع شامپوهای این نوع را به راحتی نادیده نگیرید، زیرا یک سری محصولات موی مناسب می تواند به حفظ سلامت و لطافت موهای شما کمک شایانی کند. شما باید از شامپوهایی استفاده کنید که مخصوص موهای صاف یا وز طراحی شده اند.

آیا داشتن مو در خواب اشکالی ندارد؟

از حرارت مستقیم مانند سشوار استفاده نکنید.

همه ما می دانیم که استفاده از یک سری وسایل حرارتی مانند اتو یا سشوار می تواند به موهای ما آسیب برساند و باعث وز شود. بهترین ایده این است که تا حد امکان از این وسایل استفاده نکنید و در صورت لزوم از دمای پایین آنها استفاده کنید.

آیا داشتن مو در خواب اشکالی ندارد؟



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=246745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.