افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

با قمه و شمشیر به پلیس حمله کنید.

  • کد خبر : 108821
با قمه و شمشیر به پلیس حمله کنید.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در این خصوص گفت: ماموران تیم عملیات کلانتری 168 در خیابان 13 آبان در حال گشت زنی و پوشش امنیتی محدوده امنیتی خود بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا با سه سرنشین ترک مشکوک شدند و رفتار آنها را زیر نظر داشتند. وی با بیان اینکه ماموران متوجه شدند راکب […]

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در این خصوص گفت: ماموران تیم عملیات کلانتری 168 در خیابان 13 آبان در حال گشت زنی و پوشش امنیتی محدوده امنیتی خود بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا با سه سرنشین ترک مشکوک شدند و رفتار آنها را زیر نظر داشتند.

وی با بیان اینکه ماموران متوجه شدند راکب موتورسیکلت و دو سرنشین ترکی موتورسیکلت قمه و چاقو زیر لباس خود جاسازی کرده اند، گفت: در این راستا ماموران به این افراد نزدیک شده و به آنها دستور ایست دادند اما راکب موتور سیکلت موتورسوار سیکلت سرعت خود را افزایش داد و قصد فرار از دست ماموران را داشت که پس از آن عملیات تعقیب و گریز بین پلیس و این افراد آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: ماموران دقایقی بعد موفق شدند موتورسیکلت را متوقف کنند اما در همان لحظه هر سه نفر با بیرون کشیدن سلاح های تیغه دار از نوع قمه به طور ناگهانی به ماموران حمله کردند. خوشبختانه با چابکی ماموران و انجام دو تیر هوایی، سه متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر و به کلانتری منتقل شدند. همچنین از این افراد سه قطعه قمه و شمشیر که در زیر لباس آنها پنهان شده بود کشف و ضبط شد.

طرهانی با اشاره به بررسی سوابق این افراد گفت: سه متهم دستگیر شده از اراذل و اوباش بودند که پیشتر به جرم شرارت دستگیر و روانه زندان شده بودند. برای این افراد پرونده تشکیل و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به مراجع قضایی معرفی شدند.

۲۳۳۲۳۳

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=108821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.