افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

با سفر هیات دولت به استان سمنان موافقت شد

  • کد خبر : 243829
با سفر هیات دولت به استان سمنان موافقت شد

به گزارش خبرنگار بازار، محسن منصوری بعدازظهر آدینا در پایان دومین سفر رئیس جمهور به استان سمنان با اشاره به مصوبات سفر اول و دوم رئیس جمهور به استان گفت: تکمیل بزرگراه حرم به محور حرم. از گرمسار به مشهد یکی از مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت در استان سمنان است که دیروز و […]

به گزارش خبرنگار بازار، محسن منصوری بعدازظهر آدینا در پایان دومین سفر رئیس جمهور به استان سمنان با اشاره به مصوبات سفر اول و دوم رئیس جمهور به استان گفت: تکمیل بزرگراه حرم به محور حرم. از گرمسار به مشهد یکی از مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت در استان سمنان است که دیروز و امروز انجام شد.

وی با بیان اینکه از دیگر مصوبات سفر دیروز و امروز هیات دولت سیزدهم به استان، احداث کارخانجات صنعتی و احداث راه دسترسی و زیرساخت های انتقال خطوط برق به معادن را برشمرد و تاکید کرد: از دیگر مصوبات در این بازدید می توان به صدور مجوز احداث شهرک تخصصی فناورانه اشاره کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور از اختصاص تسهیلات برای اجرای 900 طرح اشتغال خرد جامعه محور در استان سمنان خبر داد و گفت: تجهیز خوابگاه های ازدواج در دانشگاه های استان از جمله دانشگاه فرهنگیان از مصوبات سفر دوم است. هیئت دولت به استان

منصوری از اجرای تمامی مصوبات دور اول سفر استانی هیات دولت که ساعت 14 آبان ماه انجام شد، خبر داد و گفت: افتتاح واحدهای سه و چهار نیروگاه گاز سمنان، افتتاح شد پروژه های ملی مسکن، تکمیل خطوط انتقال آب به گرمسار، تکمیل پارک علم و فناوری شماره 2 استان از مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به سمنان بود.

وی با اشاره به اینکه مصوبات نخستین سفر دولت مردمی به استان سمنان بیش از سه میلیارد تومان بوده است، گفت: با توجه به نیاز استان و با دستور رئیس جمهور، چهار هزار و یک میلیارد تومان به این استان اختصاص یافت. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=243829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.