افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

با این چند چیز، آشپزخانه کوچک خود را شاداب کنید: از نور تا رنگ

  • کد خبر : 242853
با این چند چیز، آشپزخانه کوچک خود را شاداب کنید: از نور تا رنگ

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دیگر از آن باغ و درخت و حوض وسط باغ خبری نیست. خانه های امروزی بیشتر شبیه قوطی کبریت هستند و جز یک چیدمان اولیه و توجه به کوچکترین جزئیات مانند نورپردازی، کاری از دست ما برنمی آید تا آنها را زیبا کنیم. آشپزخانه های […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دیگر از آن باغ و درخت و حوض وسط باغ خبری نیست. خانه های امروزی بیشتر شبیه قوطی کبریت هستند و جز یک چیدمان اولیه و توجه به کوچکترین جزئیات مانند نورپردازی، کاری از دست ما برنمی آید تا آنها را زیبا کنیم. آشپزخانه های کوچک نیز در این خانه ها تعبیه شده است. آشپزخانه یکی از آن فضاهایی است که خانم ها بیشتر وقت خود را در آن می گذرانند. به همین دلیل به زیبایی و باز بودن خود اهمیت بیشتری می دهند. برخی از ایده های طراحی هوشمندانه می توانند آشپزخانه هایی با فضاهای کوچک و تنگ را به یک فضای باز و کارآمد تبدیل کنند. در این روش باید به رنگ، مبلمان و چیدمان دقت کنید. ما در این مقاله در مورد این موضوع صحبت می کنیم.

از کابینت ها و کاشی های هم رنگ استفاده کنید.

برای اینکه آشپزخانه کوچکتان بزرگتر به نظر برسد، می توانید از کابینت ها و کاشی های هم رنگ استفاده کنید. سفید ممکن است بهترین گزینه باشد و بهتر است از رنگ روشن برای پیشخوان استفاده کنید. انتخاب کاشی براق به عمق و ابعاد آشپزخانه کمک می کند.

1

قفسه ها را با کابینت جایگزین کنید

قفسه های باز یک ایده آشپزخانه کوچک هستند که می توانید هر چیزی را که نیاز دارید در آن قرار دهید. نکته کلیدی این است که قفسه ها را تا حد امکان مرتب نگه دارید و از کابینت های کم ارتفاع برای وسایل حجیم مانند قابلمه، تابه و وسایل کوچک استفاده کنید. با ترکیب قفسه های باز با میزهایی به سبک کابینت می توانید ظاهری منسجم داشته باشید.

2

رنگ های روشن بسیار مفید هستند.

لازم نیست فقط به این دلیل که با چیدمان آشپزخانه کوچک کار می کنید رنگ را رها کنید. می توانید دیوارهای باریک آشپزخانه خود را به رنگ صورتی پاستلی و پشت اسپلش را به رنگ خاکستری روشن رنگ آمیزی کنید. استفاده از چراغ آویز برنجی چشم را به سمت بالا می کشد تا فضا را گسترش دهد.

4

یک آشپزخانه مدرن با کابینت های بالایی کم رنگ ایجاد کنید

انتخاب یک ویژگی مورد علاقه در میان این ایده‌های آشپزخانه کوچک، که شامل اجاق‌های تزئینی، نورافکن، کف‌های شاه ماهی و کابینت‌های براق می‌شود، دشوار است. ترکیب فلزات (سخت افزار برنجی، استیل ضد زنگ و مشکی مات روی لوازم جانبی) استایل زیبایی را ایجاد می کند. کابینت های رویی رنگ پریده به سایر جنبه های یک آشپزخانه مدرن پیچیده اجازه می دهد تا بدرخشد.

5

یک آشپزخانه مینیمالیستی باعث می شود فضا بزرگتر به نظر برسد

در صورت شک، بهترین ایده برای یک آشپزخانه کوچک، دیوارهای سفید است که به بزرگتر و روشن تر نشان دادن فضا کمک می کند. موزاییک های ظریف بافت را اضافه می کنند و کابینت های پایه تیره فضا را روشن می کنند.

7

نور کافی برای بازتر کردن فضا.

اگر آشپزخانه شما با کمک وسیله ای نور طبیعی کافی دریافت نمی کند باید به نورپردازی آن توجه ویژه ای داشته باشید. نورافکن ها می توانند هر فضایی را زیباتر کنند و آن را به مکانی روشن تبدیل کنند. در حالی که سفید همیشه ایده خوبی برای یک آشپزخانه کوچک است، کمی فلز به شکستن سطوح خنثی کمک می کند.

8

آشپزخانه قلب تپنده هر خانه است و نباید آن را نادیده گرفت. موارد ذکر شده در بالا تا حد زیادی به زیبایی شما کمک می کند. از این نظر می توانید از کابینت هایی با درهای شیشه ای نیز استفاده کنید; از بخشی از جزیره به عنوان میز ناهارخوری استفاده کنید. ارتفاع کابینت ها را تا سقف بالا ببرید؛ سینک و گاز توکار نصب کنید و در نهایت سلیقه خود و دکوراسیون منزلتان را در نظر بگیرید تا آشپزخانه زیبایی به دلخواه داشته باشید و بزرگتر به نظر برسد.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=242853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.