افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

بایدن: به ایران پیام خصوصی می فرستیم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 177924
بایدن: به ایران پیام خصوصی می فرستیم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه پیش از عزیمت به مقر ریاست جمهوری این کشور در کمپ دیوید برای گذراندن آخر هفته در کاخ سفید به خبرنگاران گفت که واشنگتن پیامی خصوصی به ایران منتشر کرده است. ارتش ملی یمن در رابطه با حوادث دریای […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه پیش از عزیمت به مقر ریاست جمهوری این کشور در کمپ دیوید برای گذراندن آخر هفته در کاخ سفید به خبرنگاران گفت که واشنگتن پیامی خصوصی به ایران منتشر کرده است. ارتش ملی یمن در رابطه با حوادث دریای سرخ.

رئیس جمهور آمریکا در این رابطه گفت: به صورت خصوصی ارسال کردیم. ما مطمئن هستیم که آمادگی خوبی داریم.

وی در سفر دیروز خود به پنسیلوانیا اظهار داشت: قبلا پیام خود را به تهران رسانده ام. آنها می دانند که دست به اقدامات مخرب نزنند. به نظر من جمهوری اسلامی از درگیری با آمریکا پرهیز می کند. ما هم به دنبال جنگ با آنها نیستیم.

بایدن درباره حمله اخیر ائتلاف موسوم به آمریکا و انگلیس به یمن نیز گفت: تا آنجا که من می دانم در جریان این حملات به غیرنظامیان آسیب نرسیده است.

این اظهارات بایدن در حالی مطرح شد که صبح امروز شنبه پایتخت یمن توسط ائتلاف موسوم به آمریکا و انگلیس بمباران شد. گزارش های اولیه حاکی از حملات هوایی به فرودگاه صنعا و اطراف آن است و گفته می شود صدای انفجار مهیبی در شمال صنعا، پایتخت یمن شنیده شده است.

آمریکا و انگلیس در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل بامداد جمعه به مواضع انصارالله در یمن حمله کردند.

منابع خبری صبح جمعه گزارش دادند که ارتش ملی یمن در پاسخ به تجاوز هوایی آمریکا و انگلیس به این کشور، یک هدف متعلق به آمریکا را در دریای سرخ هدف قرار داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=177924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.