افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

این ماشین ام وی ام ایکس 77 کراس هست؟

  • کد خبر : 241235

اولین تصویر رسمی از Chery Omuda 7 منتشر شد این ماشین ام وی ام ایکس 77 کراس هست؟ اولین تصویر رسمی از Chery Omuda 7 منتشر شد صفحه رسمی جکو گلوبال در اینستاگرام ساعاتی پیش اولین تیزر رسمی Omuda 7 را منتشر کرد. زیرمجموعه Omuda/Jeco گروه چری خودروهایی را برای جوانان با تکنولوژی مدرن عرضه […]

اولین تصویر رسمی از Chery Omuda 7 منتشر شد

این ماشین ام وی ام ایکس 77 کراس هست؟

اولین تصویر رسمی از Chery Omuda 7 منتشر شد

صفحه رسمی جکو گلوبال در اینستاگرام ساعاتی پیش اولین تیزر رسمی Omuda 7 را منتشر کرد. زیرمجموعه Omuda/Jeco گروه چری خودروهایی را برای جوانان با تکنولوژی مدرن عرضه می کند و چری قصد دارد با این زیرشاخه بازارهای اروپایی را فتح کند.
چری هنوز جزئیات زیادی از Omuda 7 منتشر نکرده است، اما آنچه مشخص است Omuda 7 بالاتر از Omuda 5 (در ایران با نام Phoenix FX) قرار دارد. به نظر می رسد Omuda 7 از نظر اندازه در رده خودروهایی مانند Tigo 7 Pro قرار می گیرد. وب سایت Omuda با اعلام اینکه این کراس اوور جدید در 28 آوریل رونمایی خواهد شد، شعار این محصول را “Elegant All Around” اعلام کرد.
Omuda 7 که احتمالاً در برخی بازارها با نام Omuda O7 شناخته می شود، از نظر طراحی نسبتاً به برادر کوچکتر خود وفادار است. خط شخصیت طراحی شده برای این محصول دقیقاً همان چیزی است که در Phoenix FX دیده می شود، با این حال، بسیار کشیده تر از Omuda 5 به نظر می رسد و انتظار می رود بیش از 4500 میلی متر طول داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های Omuda 7 که با Omuda 5 مشترک است می‌توان به آینه‌های درب جانبی، سقف مشکی رنگ متضاد با رنگ بدنه و جلوپنجره بدون قاب اشاره کرد.
تقریبا یک سال از اعلام عرضه خودرویی به نام MVM X77 Cross بر روی مدیران خودرو می گذرد. این خودرو که گفته می شود کراس اوور بزرگتری نسبت به ام وی ام X55 پرو است، هنوز در دست ساخت است و اطلاعات زیادی در مورد آن در دست نیست جز اینکه از نظر اندازه با تیگو 7 پرو همخوانی دارد. حال با انتشار اولین تیزر رسمی از Omuda 7، به نظر می رسد این کراس اوور جدید چری MVMX 77 Cross باشد که اواخر سال 2013 در بازار ایران معرفی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=241235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.