افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

این بار مقاومت عراق به بندر صهیونیستی حمله کرد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 185334
این بار مقاومت عراق به بندر صهیونیستی حمله کرد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مقاومت اسلامی عراق در برابر حمله به بندر اشدود در جنوب رژیم صهیونیستی اعلام کرد. به این معنا مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که بندر اشدود در سرزمین های اشغالی، هدف حملات. هواپیماهای بدون سرنشین آن را قرار داد. مقاومت اسلامی عراق گفته است که یک پهپاد […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مقاومت اسلامی عراق در برابر حمله به بندر اشدود در جنوب رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

به این معنا مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که بندر اشدود در سرزمین های اشغالی، هدف حملات. هواپیماهای بدون سرنشین آن را قرار داد.

مقاومت اسلامی عراق گفته است که یک پهپاد به بندر خواهد رسید اشدود حمله می کنیم.

منابع مقاومت اسلامی عراق از بمباران پهپادها در داخل بندر خبر داده اند اشدود در سرزمین های اشغالی انجام شده است.

ساعاتی پیش مقاومت اسلامی عراق به پایگاه آمریکا حمله کرد کونکو در سوریه گزارش داده بود. مقاومت اسلامی عراق مدعی شده بود که این حمله به این پایگاه آمریکایی در سوریه خسارت وارد کرده است. این دومین حمله مقاومت اسلامی عراق به این پایگاه آمریکایی در سوریه در کمتر از 24 ساعت است.

بعد از ظهر دیروز این پایگاه آمریکایی در سوریه هدف حملات موشکی و موشکی نیروهای مقاومت اسلامی عراق قرار گرفت.

مقاومت اسلامی عراق تاکنون ده ها بار به پایگاه های آمریکا در شرق و شمال شرق سوریه و غرب و شمال عراق حمله کرده است. وزوز و یک موشک گذاشت.

مقاومت عراق، آمریکا را مسئول اصلی حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه می داند و تاکید کرده است که تا پایان تجاوز به غزه به حملات خود ادامه خواهد داد.

دو روز پیش نیویورک تایمز به نقل از مقامات وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که در حملات اخیر به پایگاه های نظامی آمریکا در عراق و سوریه حدود 70 سرباز زخمی شده اند.

این مقامات پنتاگون همچنین اعتراف کردند که در نتیجه این حملات چندین سرباز آمریکایی دچار جراحت و ضربه مغزی شده اند.

مقامات پنتاگون اذعان کرده‌اند که ۷۰ سرباز آمریکایی در حملات اخیر به پایگاه‌های آنها در عراق و سوریه زخمی شده‌اند، در حالی که در آخرین دور حملات مقاومت اسلامی عراق به پایگاه‌های نظامی آمریکا، رسانه‌های عراقی بعد از ظهر شنبه از شلیک ۴۰ موشک و موشک خبر دادند. به سمت پایگاه شیر این فیلم در غرب عراق فیلمبرداری شده است.

مقر فرماندهی مرکزی آمریکا که به نام centcom در پی حمله موشکی و موشکی گسترده و بی سابقه مقاومت عراق به پایگاه نظامی آمریکا در عین شیر اعلام کرد که در حال انجام معاینات و بررسی میزان آسیب مغزی چند سرباز آمریکایی در حمله موشکی بعدازظهر شنبه به این پایگاه هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=185334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.