افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

ایران 2 – قطر 3/شوک باورنکردنی معز علی!

  • کد خبر : 197824
ایران 2 – قطر 3/شوک باورنکردنی معز علی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه التمامه به مصاف قطر می رود. تیم ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، رامین رضاییان، سعید عزت اللهی، امید ابراهیمی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و مهدی طارمی. […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه التمامه به مصاف قطر می رود.

تیم ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، رامین رضاییان، سعید عزت اللهی، امید ابراهیمی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و مهدی طارمی.

تیم قطر: مشعل برشم، جابر عبدالسلام، پدرو کوریا، المهدی علی مختار، محمد وعد البیاتی، یوسف عبدالرزاق، اکرم عفیف، لوکاس مندس، همام احمد، معز علی و احمد فتحی عبدالله.

دیدار دو تیم زمانی آغاز شد که سردار آزمون با یک تبدیل زیبا در دقایق ابتدایی بازی یعنی در دقیقه سوم موفق شد اولین گل ایران را به ثمر برساند.

توضیحات گل:

این گل از روی پاس عمقی به جهانبخش رسید. جایی که مهدی طارمی با یک فرار قوی مانع از عبور توپ از تیرک دروازه شد و محمد وعد با شوتی آن را به کرنر فرستاد که در گل اول با ضربه سر گل دوم را ارسال کرد که پدرو میگل توپ را از سردار به پایان رساند. .

در ادامه بازی و در شرایطی که ایران مسلط بود، مهدی طارمی پشت محوطه قطری به زمین کشیده شد و داور دستور ادامه بازی را داد، این اتفاق در حالی رخ داد که تقریبا تمام نیمکت های ایران در حال بلند شدن بودند. اعتراض! اتفاقی که حتی با سیستم کنترل ویدئویی هم نباید رخ دهد، پس از این اعتراض داور به مهدی طارمی کارت زرد نشان داد تا دیگر تکرار نشود.

در دقیقه 17 جاسم ابوالسلام با پاس اکرم عفیف موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند اما این دروازه توسط مدافعان ایران مهار شد و دور از دستان بیراوند به گل تبدیل شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که قطری ها بعد از گل تمرکز بیشتری روی بازی داشتند. اشتباهات مکرر تیم ایران چندین موقعیت خطرناک را برای قطری ها رقم زد که یا بیرانوند آنها را دفع کرد یا خود قطری ها این موقعیت ها را از دست دادند. اما در دقیقه 44 اکرم عفیف که یکی از ستاره های قطر است با یک ضربه غافلگیرکننده موفق شد گل دوم قطر را به ثمر برساند تا نیمه اول با نتیجه 2-1 به سود عنابی پوشان به پایان برسد.

در ابتدای نیمه دوم داور با استفاده از وار یک پنالتی به سود ایران اعلام کرد که علیرضا جهانبخش در دقیقه 51 توپ را به گل تبدیل کرد تا بازی 2-2 به تساوی برسد.

که در در دقیقه 52 ضربه سر پدرو میگل توسط خلیل زاده از روی خط دروازه ایران دفع شد و در ادامه در دقیقه 53 نفوذ عمیق یوسف عبدالرزاق به خط دفاعی ایران و ضربه محکم این بازیکن به زیبایی توسط بیرانوند با واکنشی عالی دفع شد.

در دقیقه 74 بازی، ضربه سر شجاع خلیل زاده از روی کرنر ارسالی توسط قدوس، مشعل برشم را با واکنشی خوب راهی کرنر کرد.

در دقیقه 76 یک موقعیت خطرناک برای تیم ایران از دست رفت. در این صحنه توپ در خط شش قدم به مهدی طارمی رسید اما این بازیکن نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند و ضربه سر آزمون از روی خط دروازه برگشت داده شد.

در حال بروز رسانی…

۲۵۸ ۲۵۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=197824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.