افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024
0

ایران حق دفاع از خود را به رسمیت می شناسد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 183882
ایران حق دفاع از خود را به رسمیت می شناسد – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در سخنانی در دستور کار جلسه علنی امروز (یکشنبه یکم بهمن ماه) شورای اسلامی شهر گفت: فرا رسیدن ماه را به ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می کنم. ماه رجب امیدوارم بتوانیم از فضیلت های دو ماه رجب و شعبان در راه خودسازی استفاده کنیم و ما […]

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در سخنانی در دستور کار جلسه علنی امروز (یکشنبه یکم بهمن ماه) شورای اسلامی شهر گفت: فرا رسیدن ماه را به ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می کنم. ماه رجب امیدوارم بتوانیم از فضیلت های دو ماه رجب و شعبان در راه خودسازی استفاده کنیم و ما مسئولین به یاد داشته باشیم که گره گشایی و شنیدن مطالبات مردم و آسان کردن زندگی آنها وظیفه اصلی ماست و به اینها خدمت کنیم. مردم. این عبادت ما در مقام مسئولیت است. از برادران عزیز تقاضا دارم برای توفیق روزافزون خدمتگزارانتان در تمامی پست های مسئولیت دعا کنید تا شرمنده آنها نشویم.

وی بیان کرد: من نیز فرا رسیدن سالگرد حادثه پلاسکو را گرامی می دارم و شهادت جمعی از آتش نشانان دلاور و دلاور را در این حادثه جانسوز تسلیت می گویم و به خانواده هایی که چنین جوانان فداکاری را تربیت کردند، افتخار می کنیم. . شهدای پلاسکو هم مانند شهدای دفاع مقدس برای حفظ جان جان خود را فدا کردند و جایگاهی مشابه آنها داشتند. از تلاش شبانه روزی آتش نشانان سراسر کشور صمیمانه قدردانی می کنم.

رئیس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین شهادت جمعی از دلاوران و مجاهدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه را در حضور رهبر معظم انقلاب، شهدای نیروهای مسلح تبریک و تسلیت عرض می کنم. . و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده های آن دلاور مردان.

قالیباف تاکید کرد: حقیقت این است که شکست های پی در پی رژیم صهیونیستی و عقب نشینی آنها از همه ادعاهای پوچ که درباره عملیات نظامی در غزه و حماس مطرح کردند، آنها را به سمت تروریسم سوق داده است که عادت همیشگی آنهاست. آنها می خواهند با ترور حیثیت از دست رفته خود در نوار غزه و شکست جبران ناپذیر عملیات 7 اکتبر را بازگردانند. اما این قتل ها هرگز نمی تواند نقاب بر شکست های پی در پی رژیم صهیونیستی باشد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران و همه حامیان مقاومت اسلامی حق مقابله با این حملات را به رسمیت می شناسند و به دلیلی مضاعف از رژیم صهیونیستی پشیمان خواهند شد.

رئیس شورای اسلامی تصریح کرد: در پایان پرتاب موفقیت آمیز ماهواره قائم 100 را به ملت ایران تبریک می گویم چرا که با این اقدام گام بزرگی در توسعه صنعت فضایی کشور برداشته شده است و اولین ماهواره سوخت جامد ایرانی توانست برای اولین بار یک ماهواره ایرانی را پرتاب کند و در مدار 750 کیلومتری زمین قرار دهد. همه این دستاوردها یک رویداد تاریخی برای صنعت فضایی کشور محسوب می شود و مردم می توانند مزایای این تحولات را ببینند. به طور ملموس در آینده نزدیک خداوند به همه شما دانشمندان جوان ایرانی و برادر پاسدار عزیزتان در سپاه، در مبارزه برای عزت ایران عزیز افتخار روزافزون عنایت فرماید.

قالیباف بیان کرد: لازم است از رسانه ها به ویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بخواهیم که اهمیت این واقعه تاریخی را به نحو شایسته برای مردم تبیین کنند تا اگر همه به ویژه ما پاسخگو باشیم. ما به سنت های الهی اعتقاد داریم و با اعتماد به مردم به خصوص جوانان می توانیم کارهای نامرئی انجام دهیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=183882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.