افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

اگر همچنان عاشق مبل یافت آبادی هستید حتما مبلمان حصیری را ندیده اید.

  • کد خبر : 173456
اگر همچنان عاشق مبل یافت آبادی هستید حتما مبلمان حصیری را ندیده اید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- مبلمان در هر خانه ای مهم است. اصلا نمی توان گفت که مثلا سبک مدرن می تواند با انواع مبلمان سازگار شود، نه! بلکه مبلمان نیز مانند همه عناصر دیگر باید متناسب با دکوراسیون فضا انتخاب شود وگرنه قطعا نمی تواند زیبایی اصیل خود را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- مبلمان در هر خانه ای مهم است. اصلا نمی توان گفت که مثلا سبک مدرن می تواند با انواع مبلمان سازگار شود، نه! بلکه مبلمان نیز مانند همه عناصر دیگر باید متناسب با دکوراسیون فضا انتخاب شود وگرنه قطعا نمی تواند زیبایی اصیل خود را به رخ بکشد. مبل ها می توانند در هر خانه ای خیلی راحت مهمان شوند، اما اینکه با چیدمان و سبک آن خانه همخوانی دارند یا نه بحثی است که به سبک دکوراسیون برمی گردد.

در این مقاله می خواهیم در مورد یکی از پرطرفدارترین مدل های مبلمان که این روزها در بازار مبل نیز ترند است با شما صحبت کنیم. مبلمان انواع مختلفی دارند که مبل حصیری یکی از آنهاست. برخلاف افکار عمومی که تصور می کنند مبل های حصیری تنوع چندانی ندارند، باید بگوییم که این سبک مبلمان نیز انواع مختلفی دارد که می توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون خود انتخاب کنید. اگر شما هم علاقه زیادی به چوب و طبیعت دارید، حتما مقاله ما را بخوانید که چگونه مبلمان حصیری از دل طبیعت بیرون آمده و می تواند شما را به آن علاقه مند کند.

آنها می گویند که روندها هرگز نمی میرند و ناپدید می شوند، بلکه برای چند روز فراموش می شوند یا به عبارت دیگر، تناسخ پیدا می کنند. مبلمان حصیری مصداق بارز این موضوع است که در دهه هشتاد رواج یافت و سپس تناسخ پیدا کرد و اکنون دوباره شهرت و محبوبیت خود را به دست آورده است.

ما ایرانی ها از دنیای حصیربافی دور نیستیم و حس خوبی نسبت به آن داریم. اما بستگی به سلیقه ما دارد که کدام شکل و شمایل را از بین آنها انتخاب کنیم که در ادامه با انواع مبلمان حصیری می بینیم.

مبل پشتی حصیری

خیلی ها می گویند که مبل حصیری شیک ترین مدل مبلمان حصیری است و همانطور که از نامش پیداست فقط در پشت این مبلمان از چوب حصیری استفاده می شود. در واقع این نوع مبل در سبک های مینیمالیستی، ساده و بوهو به همراه کنسول هایی با حصیر در و همچنین تخت های تاج مورد استفاده قرار می گیرد که نوع خاکی یا روشن آن محبوبیت بیشتری دارد.

مبلمان حصیری

مبل چوبی حصیری

مبل های چوبی حصیری مانند نوع پشتی حصیری از ترکیب چوب و حصیری ساخته می شوند، اما با این تفاوت که حصیری تنها در قسمت چوبی آن ها استفاده نمی شود، بلکه می توان از چوب حصیری در زیر دسته ها نیز استفاده کرد. و حتی کف این مبلمان.

مبل حصیری فرانسوی

مبل حصیری فرانسوی نسخه کلاسیک مبل های حصیری چوبی به حساب می آید و مانند ایده ها و افکاری که بیشتر ما در مورد فرانسوی ها داریم، بسیار شیک و متواضع است و اگر می خواهید آنها شخصیت اصلی چیدمان باشند، در واقع متواضع هستند، کنار گذاشته می شوند و به نقطه مرکزی و پررنگ قضیه تبدیل می شوند.

از نظر طراحی ظاهر این نوع مبل بسیار شبیه مبلمان کلاسیک و استیل است و رنگ چوب قهوه ای سوخته آن بیشترین طرفدار را دارد.

مبلمان حصیری

مبل حصیری L شکل

محبوبیت مبل راحتی باعث شده تا مدل حصیری آنها نیز تولید شود. البته مبل حصیری L tu در دو سبک کلاسیک و راحت طراحی و تولید شده است و هر دو مدل را می توان هم در فضای باز و هم در فضای داخلی استفاده کرد. فراموش نکنید که مبل حصیری معمولا فقط پایه و پایه حصیری دارد.

مبلمان حصیری

مبل حصیری

اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم وقتی از چوب حصیری برای ساخت مبلمان راحتی استفاده می شود به آن مبلمان راحتی حصیری می گویند. قطعا این سبک مبلمان نیز مانند هر مبل دیگری از تنوع ظاهری بالایی برخوردار است و می تواند با سبک های مختلف دکوراسیون هماهنگ و ترکیب شود.

مبل تاب دار حصیری

مبل تاب دار حصیری در اصل نوعی صندلی است که نشیمنگاه آن نیم دایره یا بیضی شکل است و با استفاده از چوب لباسی یا چند تکه حصیری به پایه اصلی مبل متصل می شود. این تکه مبلمان به خصوص در گوشه های آرام برای افزودن زیبایی به فضا و آرامش استفاده می شود و می توان آن را در داخل یا خارج از خانه قرار داد. مبل تاب دار در دو نوع تک نفره و چند نفره موجود می باشد و مطابق با سلیقه شما قابل انتخاب می باشد. اگر مبلمان حصیری دیگری در خانه ندارید، می توانید از این مبل به عنوان نقطه کانونی استفاده کنید.

مبلمان حصیری



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=173456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.