افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

اگر متاهل هستید یا در شرف ازدواج هستید، خواندن این کتاب برای شما اجباری تر است!

  • کد خبر : 24730
اگر متاهل هستید یا در شرف ازدواج هستید، خواندن این کتاب برای شما اجباری تر است!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به اسمارتک نیوز– این روزها سن ازدواج در جوامع مختلف به شدت افزایش یافته است و خیلی ها به دلیل اینکه فکر می کنند از ازدواج خبر دارند نمی روند و بعضی ها هم چون فکر می کنند ازدواج برایشان ناشناخته است نمی روند، خوب هر دو […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

اسمارتک نیوز– این روزها سن ازدواج در جوامع مختلف به شدت افزایش یافته است و خیلی ها به دلیل اینکه فکر می کنند از ازدواج خبر دارند نمی روند و بعضی ها هم چون فکر می کنند ازدواج برایشان ناشناخته است نمی روند، خوب هر دو گروه. برای خودشان هستند . آنها دلایلی دارند که مطمئناً قابل احترام است، اما مشکل ازدواج این است که ازدواج تصمیم بسیار مهمی در زندگی هر فرد است. حالا شاید این روزها طلاق مثل گذشته در جامعه ما تابو نباشد. باشد، اما با این حال، ازدواج قدرت خاص خود را دارد، باز هم تصمیم بزرگی است زیرا شما روح و روح خود را به شخص دیگری می سپارید و در گذشته این سپردن بسیار راحت تر از الان بود، زیرا مردم با یک مثال خود را قانع می کردند. که ازدواج هندوها بسته است و دیگر اذیت نمی شود. برای اینکه بفهمید زبان عشق شما با فرد مقابلتان مشترک است یا رشته فکری شما شبیه است یا نه، اما این روزها سطح علم زیاد است. بالاتر، و هیچ کس به این راحتی در دام نمی افتد و خوشبختانه استاد روانشناسی در این مورد چیزهای زیادی می داند.

بنابراین حتما بارها از اطرافیانتان شنیده اید که پرونده مناسبی برای ازدواج دارند اما با رفتن ماشارا موضوع به کلی منتفی شد زیرا شخصیت آنها با هم در تضاد بود. در جرگه عاشقان و متاهلین بودن. مشغول شوید و چند کتاب خوب در این زمینه مطالعه کنید تا دانش خود را ارتقا دهید و خوشبختانه این روزها کتاب های فوق العاده زیادی در این زمینه نوشته شده است. در طول این مقاله قصد داریم در مورد یکی از این کتاب ها صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید. .

درباره کتاب پنج زبان عشق

کتاب «پنج زبان عشق» نوشته گری چپمن است که درباره عشق زن و مرد به یکدیگر است و اینکه چگونه داشتن یک رابطه پایدار و سالم به پیروی از اصول مطرح شده در این کتاب، درست مانند عنوان دیگر بستگی دارد. از این کتاب همچنین رازهایی برای داشتن یک عشق پایدار وجود دارد. در این کتاب سعی شده است که شالوده و اسکلت یک رابطه سالم و پایدار بنا شود. نویسنده که درک عمیقی از عشق پایدار دارد، در این کتاب گفته است که هر انسانی در دل خود ذخیره ای از عشق دارد، یعنی نیاز هر فردی، قرار است انسان عاشق شود و باشد. دوست داشتنی، به عقیده این نویسنده، اگر نیاز انسان به عشق برآورده شود، این اندوخته بیش از پیش پر می شود و سرشار از عشق می شود و در نتیجه فرد در عشق ورزیدن سخاوت بیشتری نشان می دهد. خالی و خالی می شود و در نتیجه فرد قادر به عشق ورزیدن نخواهد بود.

عشق47

گری چپمن نویسنده کتاب سعی کرده داستان زوج هایی را که در این زمینه مشاوره داده است و وجود پنج اصل و زبان عشق که شامل درک حرف و نظر طرف مقابل، درک زمان است را بیان کند. در صورت دادن و عدم علاقه، هدیه دادن به یکدیگر، کمک و کمک به طرف مقابل در رفع نیازهای روزمره و در نهایت تماس فیزیکی و تماس فیزیکی در زندگی او که می تواند برای شما یا شما کوچک و زودرس باشد. هر کسی که به آنها گوش می دهد ممکن است پیش پا افتاده به نظر برسد، اما چپمن ادعا می کند که حتی یک مورد از این اصول در زندگی تعداد زیادی از زوج ها رابطه آنها را به سمت پایان و نابودی نمی کشد، زیرا چپمن معتقد است که بین زن و مرد، در طول زمان، سخاوت برای انجام فعالیت های عاشقانه کمتر می شود و این دوره تقریباً پس از مرحله اولیه عشق که معمولاً دو سال اول است اتفاق می افتد، بنابراین نویسنده می خواهد این رابطه را زنده و مستحکم نگه دارد و از زوج ها می خواهد که صادق باشند. این اصول .

عشق646464

اگر می خواهید زندگی خود را زیباتر کنید، از صفحه کتابخانه ما دیدن کنید تا دنیای خود را با کتاب های خوب بسازید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24730

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.