افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

اگر شام دارید تست پنیر با سس گوجه فرنگی که دم دست ندارید بپزید / میان وعده جذاب

  • کد خبر : 175240
اگر شام دارید تست پنیر با سس گوجه فرنگی که دم دست ندارید بپزید / میان وعده جذاب

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- اهل عصرونی هستی یا نه؟ آنهایی که حوصله شان سر می رود ساعت 5 یا 6 بعد از ظهر یک شام غنی و خوشمزه در آشپزخانه تهیه می کنند و وقتی آماده شد، یکی یکی بقیه اعضای خانه از راه می رسند و آن را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- اهل عصرونی هستی یا نه؟ آنهایی که حوصله شان سر می رود ساعت 5 یا 6 بعد از ظهر یک شام غنی و خوشمزه در آشپزخانه تهیه می کنند و وقتی آماده شد، یکی یکی بقیه اعضای خانه از راه می رسند و آن را با آنها تقسیم می کنند. قبول دارید که شام ​​گرم و پخته متفاوت تهیه می شود؟ خیلی بیشتر از کیک و کلوچه یا فقط میوه و چای! در این مقاله با شامی آشنا می‌شویم که در عین سادگی، طعم خوبی هم دارد و اگر یک بار آن را درست کنید، احتمالاً در لیست شام شما قرار می‌گیرد. حتی برای یک شام سبک! پس تا انتها با ما همراه باشید و طرز تهیه آن را یاد بگیرید!

مواد لازم برای تهیه سس گوجه فرنگی

3 عدد گوجه فرنگی

دو حبه سیر

نصف قاشق چایخوری فلفل سیاه

یک قاشق چای خوری آویشن

روغن زیتون به میزان لازم

مواد لازم برای تهیه نان تست پنیر

4 عدد نان تست

پنیر چدار (پنیر گودا، موزارلا یا پیتزا) 200 گرم

پودر سیر، آویشن و فلفل سیاه

نان تست-panir3

طرز تهیه سس گوجه فرنگی

روغن زیتون را روی حرارت ملایم گرم کنید و فلفل سیاه، سیر و آویشن را حدود یک دقیقه تفت دهید. از آنجایی که مواد در آخر پوره می شوند، لازم نیست سیر را خرد کنید. اگر از آویشن و فلفل استفاده کنید عالی میشه!

tost-panir5

بعد از یک دقیقه 3 عدد گوجه فرنگی خرد شده و نمک را داخل روغن ریخته و حدود 10 تا 15 دقیقه تفت دهید. نمک را بچشید و اگر خوب بود حرارت را خاموش کنید و گوجه ها را با همزن برقی پوره کنید.

طرز تهیه نان تست پنیر

پنیر را رنده کنید و با پودر سیر، آویشن و فلفل مخلوط کنید و کنار بگذارید. نان برشته شده را در تابه داغ قرار دهید و پایه را با پنیر پر کنید و یک تکه دیگر نان تست را بگذارید و با کفگیر فشار دهید تا بچسبد. هر طرف را حدود 3 دقیقه حرارت دهید تا برشته شود. در آخرین لحظه چند قطره آب داخل قابلمه بریزید و در آن را ببندید. این کار کمک می کند نان تست خیلی خشک نشود و نرمی خود را حفظ کند.

tost-panir1

نان تست ما آماده است، می توانید آن را از وسط نصف کرده و در ظرف سرو قرار دهید. سس گوجه فرنگی را در یک کاسه کوچک بریزید و کمی فلفل سیاه بپاشید و کنار بگذارید. شام عالی ما آماده است، آن را بنوشید و از طعم خاص و عالی آن لذت ببرید.

tost-panir4

در این مقاله طرز تهیه یک شام خوشمزه را یاد گرفتید. در اینجا بسیاری از دستور العمل های دیگر وجود دارد که می توانید ببینید و هر آنچه را که می خواهید درست کنید و در کنار خانواده یا دوستان خود از آن لذت ببرید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=175240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.