افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

اگر در رمان خون خوار هستید، قهرمان این کتاب رنگ روسری خود را با چشمانش مطابقت نمی دهد، بلکه روحش را جلا می دهد.

  • کد خبر : 23916
اگر در رمان خون خوار هستید، قهرمان این کتاب رنگ روسری خود را با چشمانش مطابقت نمی دهد، بلکه روحش را جلا می دهد.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به اسمارتک نیوز– از لحظه ای که در این زندگی چشمانمان را باز می کنیم، چشممان به تبعیض باز می شود و با آن بزرگ می شویم و اینکه بگوییم در این دنیا عدالت وجود دارد، فقط برای این است که صورت مشکل را پاک کنیم و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

اسمارتک نیوز– از لحظه ای که در این زندگی چشمانمان را باز می کنیم، چشممان به تبعیض باز می شود و با آن بزرگ می شویم و اینکه بگوییم در این دنیا عدالت وجود دارد، فقط برای این است که صورت مشکل را پاک کنیم و به نوعی به خودمان دروغ بگوییم زیرا ما آیا ما کشوری هستیم که در آن به دنیا می آییم، زبانی که با آن متولد می شویم، پدر و مادر، اصل و نسب، ظاهر و خیلی چیزهای دیگر را انتخاب نمی کنیم و اسیر سرنوشت می مانیم، اما چاره چیست؟ ما باید ضعیف ببینیم و در مقابل این سرنوشت می گوییم خوب زندگی برای ما تمام شده است زیرا هر کاری انجام دهیم چیزی به نام سرنوشت در طالع ما وجود خواهد داشت که دهانمان را مخدوش می کند و اراده نداریم و در این دنیا چیزی غیرقابل انکار وجود دارد و این تنها ما نیستیم که مورد تبعیض قرار می گیریم.

بلکه میلیون ها سیاه پوست در جهان هستند که در گذشته های دور و شاید هم اکنون به خاطر چیزی که انتخاب آنها نبوده مورد تبعیض قرار می گیرند و هیچ کاری نمی توانند انجام دهند زیرا هر کاری که انجام دهند نمی توانند تغییر کنند. رنگ پوستت را عوض کن و البته نیازی به این کار نیست، اما متاسفانه در هر سنی افراد نژادپرست وجود دارند و چقدر علم و پیشرفت دنیا تاثیری بر افکار ضد بشری این افراد نخواهد گذاشت و خواهند کرد. آنها هنوز در نژادپرستی خودشان غوطه ور هستند، باقی است که در همه کشورها و در همه جای دنیا وجود دارند، هرچند برای رفع این تبعیض ها و فرهنگ سازی در بین مردم، دنیایی از کتاب و فیلم ارائه شده است، مثلا درباره این واقعیت که سال ها پیش سیاه پوستان در آمریکا فقط باید خدمتکار می شدند و حتی حق استفاده از حمام مشترک با صاحب را نداشتند.کتاب های خوبی در این زمینه نوشته شده است که در این مقاله قصد داریم مطالب بیشتری را ارائه دهیم. از این کتاب، همچنین با ما همراه باشید

درباره کتاب ماهی کوچولو را بکش

کتاب کشتن مرغ مقلد توسط هارپر لی نوشته شده است و این نویسنده در سال 1964 برای نگارش این کتاب برنده جایزه پولیتزر شده است.این رمان یکی از بهترین آثار ادبی دنیا محسوب می شود و پیشنهادات زیادی برای مطالعه این کتاب وجود دارد. از موفقیت های این کتاب باید بگوییم که بیش از 40 میلیون نسخه از این رمان از زمان انتشار تا کنون فروخته شده است و این کتاب به بیش از 40 زبان بین المللی ترجمه شده است و حتی در سال 1962 فیلمی با همین نام ساخته شد. با جوهر انجام شد.

marg45

داستان کتاب “کشتن مرغ مقلد” توسط دختری به نام اسکات فینچ روایت می شود که دختر یک وکیل سفیدپوست به نام آتیکوس فینچ است و در جامعه ای خودپسند و نژادپرست زندگی می کند که پدرش وکالت یک جوان سیاه پوست را پذیرفت. مردی که ناعادلانه بود فقط به خاطر سیاه بودنش به خاطر تجاوز به یک دختر سفیدپوست دستگیر شد و در زندان است. هارپر لی در این کتاب از نماد استفاده کرده و به نوعی سعی در نقد جامعه ای دارد که فکر می کند چیزی شبیه به همان جامعه و شهر کتاب است.

هارپر لی می خواهد با فرهنگ درست و هنرمندانه به موضوع تبعیض نژادی بپردازد و وکیل این داستان نماد قهرمان اخلاقی است و هارپر در طول این کتاب به موضوعات مختلفی مانند بی عدالتی نژادی و قتل بیگناهان می پردازد. مربوط به طبقات اجتماعی، شجاعت و عشق است، نقش های جنسیتی را به زیباترین شکل ممکن نشان داده است، پس توصیه می کنیم اگر به دنبال ادبیاتی روان و شیوا هستید که درون مایه ای اجتماعی داشته باشد، این رمان را بخوانید و لحظات زیبایی را سپری کنید. . خودتان در حال خواندن خطوط در این کتاب زیبا خط بکشید.

MRG6464

اگر می خواهید زندگی خود را زیباتر کنید، از صفحه کتابخانه ما دیدن کنید تا دنیای خود را با کتاب های خوب بسازید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.