افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

اگر این خصوصیات را ندارد او را رد کنید / مواظب باشید بی ادبی نکنید، اینها را ندارد، او را بزنید.

  • کد خبر : 222592
اگر این خصوصیات را ندارد او را رد کنید / مواظب باشید بی ادبی نکنید، اینها را ندارد، او را بزنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب، هر فردی بعد از یک سن خاص به دنبال شریک عاشقانه می گردد. شما با کسی ارتباط برقرار می کنید و حالا بسته به روحیه و قضاوت خود می توانید کنار هم بمانید و راه خود را از هم جدا کنید! وقتی با کسی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب، هر فردی بعد از یک سن خاص به دنبال شریک عاشقانه می گردد. شما با کسی ارتباط برقرار می کنید و حالا بسته به روحیه و قضاوت خود می توانید کنار هم بمانید و راه خود را از هم جدا کنید!

وقتی با کسی ملاقات می‌کنید، احتمالاً فهرست بلندبالایی از معیارها دارید، مانند «او می‌تواند مرا بخنداند» یا «او می‌تواند روابط زناشویی را به خوبی اداره کند» و شاید «من را به دردسر نیاندازد». لایک ها در ذهن شما می چرخد. اما بدون شک وقتی به یک رابطه طولانی مدت و ازدواج منطقی فکر می کنید، باید معیار عمیق تری داشته باشید! احتمالا برای شما سوال شده است که چه چیزهایی؟ خوب، باید بگوییم که کافی است به مقاله ما ادامه دهید، آن وقت همه چیز را در قالب روانشناسی خواهید دانست. درک زبان بدن نیز بسیار مهم است!

1- پایه محکم، برای خودش تلاش می کند و این نشان می دهد.

در مورد درون و بیرون انسان، قوی بودن به معنای داشتن آجر و ملات سفت و سخت نیست! بلکه داشتن ریشه های عاطفی، فیزیکی، مالی و اجتماعی قوی و داشتن هدف مهم است. البته این را هم در نظر داشته باشیم که گفته مور ربطی به این ندارد که شما فکر می کنید یک فرد باید مشهور و ثروتمند باشد، شکم شش تکه داشته باشد و موفق باشد. بلکه منظور ما این است که انسان باید فعالانه در جنبه های مختلف زندگی خود تلاش کند. درست است.

در واقع این ابعاد نه تنها به نفع شریک زندگی شماست، بلکه می توانید از آنها نیز بهره مند شوید. حقیقت این است که داشتن رابطه با فردی که برای رفاه، سلامت و پیشرفت شما مسئولانه رفتار می کند به این معنی است که نیازی به آموزش اعتماد به نفس، امنیت و عزت نفس به شما نیست.

2- بیا حرف بزنیم! قرار نیست همیشه کاشف نیاز آنها باشید!

گفتگوی خوبی به نظر می رسد! با صحبت کردن می توانید خیلی چیزها را حل کنید. از طرفی گاهی شنیدن جمله «دوستت دارم» خیلی مهم است و همه چیز نباید با رفتار باشد، گاهی باید مستقیماً با کلمات باشد! اگر بخواهیم از زاویه دیگری در مورد آن صحبت کنیم، باید بگوییم که مهم این است که یک فرد بتواند خود را با شما ابراز کند، اما از طرف دیگر این مهم نیز هست که بتوانید به دغدغه ها و نیازهای خود توجه نشان دهید. و اینکه این گفتمان نباید یک طرفه باشد. در واقع به اشتراک گذاشتن مستقیم احساسات و نیازها باعث تقویت و بهبود روابط بین دو نفر و افزایش صمیمیت می شود.

بهتر است بگوییم افرادی که حرف زدن بلد هستند زندگی ما را راحت می کنند. به این ترتیب، ما نیازی به شروع یک بازی 20 سوالی با آنها نداریم تا بفهمیم آنها چه می خواهند! واقعا اگه این تاپیک از حد خودش بره با روح و روان آدم بازی میکنه چون آدما چقدر خوندن و حرف زدن از احساساتشون رو تحمل میکنن!

ویژگی های یک همسر خوب

3- چقدر مشترک هستید؟ حواست هست؟

یافتن شریکی در این دنیا کاملاً ممکن نیست که همدیگر را درک کند و در همه چیز 100٪ موافق باشد. به نظر من اگر اینطور باشد زندگی خسته کننده می شود و همه چیز یکنواخت می شود! اما داشتن بسیاری از موارد مشترک و استفاده از آنها می تواند بسیار جذاب باشد. از تصمیم گیری برای بچه دار شدن گرفته تا اینکه چند فرزند داشته باشیم و چقدر به خیریه کمک کنیم و خیلی چیزهای دیگر. این چیزی است که زندگی را ارزش زیستن می کند.

هر دو طرف فقط تا حدی می توانند روی زندگی یکدیگر تأثیر بگذارند و ویژگی این است که اگر از ابتدا ارزش های شناخته شده مشابهی داشته باشند، زندگی واقعاً راحت تر و بدون دردسر می شود! همچنین با دعوا و مشاجره کمتر!

ویژگی های یک همسر خوب

احترام مراقب باشید، طلسم را حتی در هنگام دعوا رد نکنید!

همه ما نیاز به احترام داریم. اما این بدان معنا نیست که ما انتظار داریم شریک عاطفی ما بیشتر از خودش به ما احترام بگذارد! از سوی دیگر، به خاطر داشته باشید که شریک عاشقانه شما نظرات، ارزش ها و احساسات شما را در نظر می گیرد و در واقع به آنها عمل می کند. بسیار مهم است که فرد به محدودیت های شخصیتی خود احترام بگذارد.

واقعیت این است که هر دو طرف باید به توافق برسند و مراقب باشند در مواقعی که ناامید هستند یا احساس ناراحتی و ناراحتی می کنند از مرزهای یکدیگر عبور نکنند و احترام متقابل را زیر پا نگذارند.

ویژگی های یک همسر خوب



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.