افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
8

انیمیشن Willoughby’s یک انیمیشن خاص و متفاوت است که طنز دارد. باعث خنده شما خواهد شد!

  • کد خبر : 18350
انیمیشن Willoughby’s یک انیمیشن خاص و متفاوت است که طنز دارد.  باعث خنده شما خواهد شد!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز گاهی باید از کلیشه ها دور شد و از داستان های معمول با پایان های همیشگی دور شد تا اثری متفاوت خلق کرد که در خاطره ها بماند و فرقی نمی کند این اثر کتاب باشد، فیلم یا انیمیشن. یا هر چیز دیگری، اگر می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز گاهی باید از کلیشه ها دور شد و از داستان های معمول با پایان های همیشگی دور شد تا اثری متفاوت خلق کرد که در خاطره ها بماند و فرقی نمی کند این اثر کتاب باشد، فیلم یا انیمیشن. یا هر چیز دیگری، اگر می خواهید خاص باشید، باید کمی از کلیشه ها دور شوید. انیمیشن Willoughby از آن دست آثار خاص و منحصر به فردی است که با طنز جذاب و گیرا در کنار داستان عجیب و غیرمنتظره اش می تواند توجه ها را به خود جلب کند.

خلاصه ای بسیار کوتاه از انیمیشن Willoughby.

انیمیشن Willoughby داستان یک خانواده پرجمعیت شش نفره است که پدر و مادرشان زوجی سرد، بی محبت و بداخلاق هستند که فقط بلدند همدیگر را دوست داشته باشند و حتی چهار فرزند خود را در این دایره عشق بگنجانند و حتی برای کوچکتر. چیزهایی مثل غذا نزد پدر و مادرشان می روند و با عصبانیتشان کنار می آیند تا اینکه یک روز بچه ها با یک برنامه ریزی عمدی تصمیم می گیرند والدینشان را به سفری پرمخاطره بفرستند، می توانند آزادانه زندگی کنند، اما وقتی والدینشان برگردند، زمان زیادی طول می کشد. ، آنها با سرپرست تیم مراقبت از یتیم خانه ملاقات می کنند و باعث جدایی خواهر و برادر می شوند و سپس تصمیم می گیرند که اتحادیه خود را حفظ کنند و به یکدیگر برگردند. از نو.

willoughbys-004

چرا باید انیمیشن Willoughby را تماشا کنیم؟

همانطور که قبلا اشاره کردیم، Willoughbys یک انیمیشن خاص با داستانی متفاوت است که فراتر از حد انتظار است تا جایی که راوی در ابتدا می گوید: اگر شما از کسانی هستید که عاشق خانواده های متحد و فداکار هستید، این داستان برای شما مناسب نیست. . انیمیشن Willoughby به طور جالبی نشان می دهد که ماهیت افراد را نمی توان تغییر داد، حتی اگر پدر و مادر شما باشند، باید یاد بگیرید که از خودتان مراقبت کنید. همچنین، نشان می‌دهد که اگر خواهر و برادر پشت یکدیگر بایستند و در یک چارچوب فکری باشند، قطعاً می‌توانند اتفاقات بهتری را برایشان رقم بزنند.

غیر از چنین مسائلی، باید در نظر داشته باشید که با وجود داستان غیرمنتظره، طنز او به طور غیرقابل انکاری قوی است و مدام خنده را از مخاطبان خود برمی انگیزد، پس اگر از تماشای انیمیشن لذت می برید. اگر از کمدی ها لذت می برید، حتما Willoughby’s را در لیست اولویت های خود قرار دهید. .

the_willoughbys_lead

تفسیر انیمیشن Willoughby

به گزارش شایانانیوز، در مجموع باید گفت که ویلوبیز مورد ستایش منتقدان قرار گرفت و نقدها و نظرات مثبتی از سوی آنها دریافت کرد، داستانی ترسناک که با شوخی ها و حقایق سرگرم کننده آن، نه تنها منتقدان، بلکه طرفداران و مخاطبان را نیز مورد استقبال قرار داد و آنها را حفظ کرد. . راضی.

3

نمرات انیمیشن Willoughby

امتیاز IMDb: 6.3/10

امتیاز گوجه فرنگی پوسیده: 91/100

امتیاز فیلیمو: 92/10

اگر علاقمند به تماشای فیلم و سریال هستید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.