افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

امضاهای طلایی جمع آوری شد واگذاری زمین فاسدترین منطقه بود

  • کد خبر : 194838
امضاهای طلایی جمع آوری شد واگذاری زمین فاسدترین منطقه بود

به گزارش بازار، حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور صبح امروز در شورای اداری استان کرمان با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و عید بزرگ پیامبر اکرم (ص) را تبریک گفت. ) )، گفت: در بهار امسال یاد و خاطره امام خمینی (ره) گرامی داشته می شود و همه شهدا […]

به گزارش بازار، حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور صبح امروز در شورای اداری استان کرمان با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و عید بزرگ پیامبر اکرم (ص) را تبریک گفت. ) )، گفت: در بهار امسال یاد و خاطره امام خمینی (ره) گرامی داشته می شود و همه شهدا به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی را گرامی می داریم.

وی با بیان اینکه امروز برکات شهادت حاج قاسم را در جبهه مقاومت بیش از گذشته احساس می کنیم و حاج قاسم در این پیروزی ها نقش داشته است، گفت: دشمن حتی از زائران شهید سلیمانی و از زائران شهید سلیمانی می ترسد. شهدای انفجار تروریستی کرمان مظلومانه به شهادت رسیدند.

رئیس ستاد ویژه بازرسی ریاست جمهوری با اشاره به اینکه امروز فرصتی برای خدمت به مردم داریم که باید از آن بهره ببریم و مراقب باشیم که در خدمت به مردم تردید نکنیم، افزود: فرصت ها محدود است و باید بها داد. آنها.” فرصت خدمت به مردم.” او می دانست

وی با بیان اینکه سخنرانی دولت سیزدهم سخنرانی امام (ره) و مقام معظم رهبری است که در ابلاغیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان شد، ادامه داد: همه اقدامات باید مبتنی بر اعلام گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

درویشیان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم با جدیت به دنبال خدا محوری، یک مردمی، عدالت خواهی و مبارزه با فساد و محور همه برنامه های دولت است، گفت: اصل 12 گانه پیشگیری و مبارزه با فساد از سوی رئیس جمهور در ساعت 24 ابلاغ شد. آغاز. دولت و مبتنی بر این اصول است.

وی با بیان اینکه شفافیت یکی از این اصول است چرا که یکی از منابع فساد، عدم شفافیت در فعالیت دستگاه های اجرایی است، ادامه داد: دولت بر شفافیت در شرکت های دولتی و بانک ها تاکید دارد و باید فعالیت ها در معرض دید قرار گیرد. عموم.

رئیس ستاد ویژه بازرسی ریاست جمهوری با اشاره به اینکه صورت های مالی بیش از هزار شرکت این دولت در سامانه ها منتشر شده است، گفت: انتخاب بر اساس شایستگی یکی از 12 اصل مهم دولت است. ما تأکید می کنیم که کارگزاران حکومت مردمی باید از صلاحیت و تعهد لازم برای حفظ ارزش های اسلامی برخوردار باشند. شایستگی ملاک است و فرقی نمی کند به جایی تعلق داشته باشند.

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد خط قرمز رئیس جمهور است و در امر مبارزه با فساد هیچ تعریف و تمجیدی از احدی نداریم، گفت: پیگیر فرهنگ سازی نظارت عمومی هستیم. مدیران باید بر زیردستان خود نظارت داشته باشند و این یکی از وظایف مدیریت است.

درویشیان با اشاره به اینکه هیچ سطحی از کشور از نظارت مستثنی نیست، تاکید کرد: ما نظارت را به عنوان مصیبت یا عدم اعتماد به مدیران نمی دانیم، بلکه به منظور جلوگیری از فساد و حفظ مدیر است.

وی با بیان اینکه سهولت در فرآیندها بسیار مهم است و دولت برای صدور پروانه کسب سهولت کرده است، گفت: تلاش های زیادی برای جمع آوری امضاهای طلایی انجام شده و این موضوع خود منشأ فساد اداری بوده است. “

رئیس ستاد بازرسی ویژه رئیس جمهور با اشاره به اینکه شخص رئیس جمهور بر حمایت از فعالیت سالم تاکید دارد و برای برون رفت از وضعیت فعلی اقتصاد کشور راهی جز افزایش تولید نداریم، افزود: قاطع، دقیق و دولت همواره بر این امر تاکید دارد. مبارزه موثر با فساد سیزدهمین دوره است.

وی با بیان اینکه در هر موردی که فساد احساس شود از آن جلوگیری می شود و در موارد متعددی دولت فساد موجود را تقبیح کرده و متخلف را برکنار کرده است، ادامه داد: رئیس جمهور بر شناسایی منابع فساد تاکید دارد.

درویشیان با اشاره به اینکه گلوگاه های فساد زیادی شناسایی شده است، افزود: یکی از مفاسدترین حوزه ها بحث واگذاری زمین بود که پنجره واحد زمین در این راستا تعیین شده است. همه متولیان زمین باید آگاه باشند که فعالیت های آنها تحت نظارت است.

وی با بیان اینکه لایحه حمایت از افشاگری های فساد به مجلس ارائه و تصویب شد که گام مهمی برای پیشگیری و مبارزه با فساد در کشور است، ادامه داد: اقدامات دولت قابل توجه است اما ضعف اطلاع رسانی وجود دارد.

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور با اشاره به اینکه رئیس جمهور بیش از 20 سفر خارجی و 45 سفر به استان ها داشته است، گفت: بیش از 220 تفاهم نامه در سفرهای خارجی رئیس جمهور به امضا رسیده است که بسیار مؤثر است. در توسعه روابط خارجی کشور

وی با بیان اینکه سفرهای استانی رئیس جمهور بسیار کاربردی است و مصوبات وی با جدیت و با برنامه پیگیری می شود، گفت: شورای عالی ورزش کشور 16 سال است که تشکیل نشده و در این دولت برگزار شد.

درویشیان با اشاره به اینکه آموزش و آگاهی از قوانین برای پیشگیری از فساد بسیار حائز اهمیت است و مدیران باید به این نکته توجه کنند، افزود: بخش مهمی از تخلفات و مواردی که پیش می آید به دلیل بی اطلاعی از قوانین توسط بخشی از مدیران است. .

وی با بیان اینکه نظارت مستمر بر زیر مجموعه و همچنین توجه به ظرفیت، دانش و تجربه افراد در انتصابات حائز اهمیت است و در انتصاب مدیران نباید به توصیه ها توجه شود، ادامه داد: در برخی استان ها خلأ وجود دارد که نخبگان و دلسوزان دیده نمی شوند و باید با آنها جلسات کاربری برگزار کرد و نظرات این افراد را شنید که قطعا کمک کننده خواهد بود.

رئیس ستاد ویژه بازرسی ریاست جمهوری با اشاره به اینکه رضایت مردم از دستگاه های اجرایی در ارزیابی آنها بسیار حائز اهمیت است و باید مورد توجه مدیران قرار گیرد و احترام ارباب رجوع جدی گرفته شود، گفت: پاسخ ها باید رایزنی شود. به موقع داده شده و مردم معطل نکنند، برویم بیشترین گلایه مردم در این زمینه است.

وی با بیان اینکه واگذاری زمین و ساخت خانه در این دولت بسیار جدی است و مدیران باید اهتمام داشته باشند تا مردم صاحب خانه شوند، افزود: در استان سردار دلها حاج قاسم سلیمانی انتظارات بیشتری برای بخشی از مدیرانی که در تاسی مدرسه حاج قاسم خدمتگزار خوبی برای مردم هستند

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=194838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.