افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
2

المیرا دهقانی آوانگارد و جسور; مدل موی سنتی فیلم دختر در فصل ماهی سفید

  • کد خبر : 32285
المیرا دهقانی آوانگارد و جسور;  مدل موی سنتی فیلم دختر در فصل ماهی سفید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز المیرا دهقانی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران در ۱۴ شهریور ۱۳۷۰ در شیراز متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد صنایع غذایی است و فعالیت هنری خود را از سال 1387 آغاز کرده است.المیرا دهقانی در آثاری چون همه چیز آنجاست، هشت و نیم […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز المیرا دهقانی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران در ۱۴ شهریور ۱۳۷۰ در شیراز متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد صنایع غذایی است و فعالیت هنری خود را از سال 1387 آغاز کرده است.المیرا دهقانی در آثاری چون همه چیز آنجاست، هشت و نیم دقیقه، پرستاران، سایه بان، گرگ و میش، فصل ماهی سفید، پس از آزادی، سیاه بازکن، حرفه ای و کسوف بازی کرده است. از افتخارات المیرا دهقانی می توان به نامزدی دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی در نوزدهمین جشنواره حافظ اشاره کرد. این بازیگر جوان و بااستعداد علاوه بر اینکه در دوران بازیگری کوتاه خود در سینما بسیار درخشان و برجسته بوده، در دنیای مد و استایل نیز حضور داشته است. المیرا دهقانی یکی از سلبریتی های متهور و خاص است که به سبک آوانگارد حرفه ای لباس می پوشد تا جایی که المیرا دهقانی از برندهای مطرح برای مدلینگ پیشنهاد داشته اما نپذیرفته است. این کار را برای بازی در سینما و تئاتر مضر بدانید.

بد نیست بدانید سبک انتخابی این بازیگر خوش تیپ آوانگارد است که به معنای شکستن کلیشه ها و ورود به دنیایی جدید و خلاقانه در زمینه های مختلف مانند مد، گریم، طراحی منزل و یا حتی غذا است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از جدیدترین و جذاب ترین استایل های المیرا دهقانی آشنا شوید.

r

استایل تابستانی و کژوال المیرا دهقانی در اکران فیلم فصل ماهی سفید

درست است که المیرا لباس های روستایی تند و تند می پوشد، اما این بدان معنا نیست که او نمی تواند راحت و غیررسمی لباس بپوشد. او برای اولین اکران فیلم «فصل ماهی سفید» ظاهری غیررسمی و کاملا متفاوت با تیپ همیشگی خود انتخاب کرده بود و با این کار توانسته بود تغییراتی در استایل خود ایجاد کند. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، این بازیگر جوان یک پیراهن زیپ دار کاملا غیررسمی را با شلوار جین گشاد ست کرده و برای تکمیل و جذابیت ظاهری خود، صندل، کیف کلاچ و روسری مینی به تن کرده است. البته می توان گفت هارمونی رنگی بین مو و رنگ انتخابی و اصلی مدل در زیبا جلوه دادن این مدل بسیار موثر است.

photo_2023-07-03_08-42-48

image-ac-As1659548103mX

المیرا دهقانی مد روز با استایل تیره و تند در اکران فیلم جنایت بی خیال

همانطور که در بخش‌های قبلی اشاره کردیم، هر چیزی که مرزهای عادی را درنوردد و یک قدم فراتر از جایگاه خود در فرهنگ لغت مد باشد، به عنوان آوانگارد شناخته می‌شود. امروزه، بسیاری از طراحان مد سعی می کنند برچسب مد را با نام، برند یا محصولات خود دریافت کنند. به نظر می رسد فردی که این پوشش را بر تن دارد از یک قرن بعد وارد ماشین زمان شده و به زمان ما بازگشته است. مانند سبکی که المیرا دهقانی برای اکران فیلم «جنایت بی احتیاطی» انتخاب کرد، برای این مراسم بسیار جسورانه لباس پوشید. همه اقلام، از چکمه های چلسی گرفته تا کت های بارانی و جلیقه های زیر، بسیار جذاب انتخاب شده بودند.

img637747390399866967

المیرائی + دقانی

استایل سکسی المیرا دهقانی با کیف دوربین در جشنواره فجر 98

شاید برای شما کمی عجیب به نظر برسد، اما انتخاب چنین کیفی و ست کردن آن با چکمه های باندی که در تصویر می بینید، تنها از یک زن جسور و هنرمند است. المیرا دهقانی برای حضور در جشنواره فجر در سال 1377 ظاهری نسبتا ساده را انتخاب کرده بود و برای حفظ استایل شخصی خود به جای لباس های عجیب و غریب از آن اکسسوری ها استفاده کرده بود. او یک شال بنفش را با یک کیف دوربین چرمی و چکمه های باندی قرمز ست کرد و آنقدر جسورانه این کار را انجام داد که نتیجه نهایی بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسید. البته انتخاب بند و کیف چرمی ساعت تاثیری در جذابیت این استایل نداشته است.

فجر 98

به نظر شما چه نکات دیگری در تیپ و سبک المیرا دهقانی قابل ذکر است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=32285

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.