افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

اقدام باورنکردنی یک زن علیه فرزندانش باعث کولاک شد!

  • کد خبر : 113582
اقدام باورنکردنی یک زن علیه فرزندانش باعث کولاک شد!

کد خبر: ۲۱۷۷۸۴ پیرزن ایتالیایی دو پسر 40 و 42 ساله خود را بیرون کرد و اتفاق جالبی افتاد. گزارش کردن صبحگاهیک زن 75 ساله در شهر پاویا در شمال ایتالیا پس از شکایت از او به دلیل بیرون راندن پسران 40 ساله و 42 ساله خود از خانه، حکم دادگاه را به نفع خود […]











کد خبر:
۲۱۷۷۸۴


پیرزن ایتالیایی دو پسر 40 و 42 ساله خود را بیرون کرد و اتفاق جالبی افتاد.


گزارش کردن صبحگاهیک زن 75 ساله در شهر پاویا در شمال ایتالیا پس از شکایت از او به دلیل بیرون راندن پسران 40 ساله و 42 ساله خود از خانه، حکم دادگاه را به نفع خود گرفت.

این دو مرد که مادرشان آنها را “انگل” توصیف کرده، بر اساس اسناد دادگاه بدون کمک مالی در خانه مادرشان زندگی می کردند.

در اسناد دادگاه آمده است که هر دو مرد شاغل هستند.

قاضی سیمونا کاتربی به نفع مادر بازنشسته که از شوهرش جدا شده بود و مستمری او تماماً خرج غذا و نگهداری خانه می شد، رای داد و این دو “بامبوسیونی” یا نوزاد بالغ تا 18 دسامبر فرصت دارند خانه را تخلیه کنند.

کاتربی گفت:

«هیچ ماده‌ای در قوانین ایتالیا وجود ندارد که به یک کودک بالغ حق بدون قید و شرط را بدهد تا برخلاف میل آنها و صرفاً بر اساس پیوندهای خانوادگی در خانه‌ای که منحصراً به والدین تعلق دارد، بماند».

به گزارش روزنامه محلی La Provincia Pavese، این دو مرد ادعا کردند که والدین ایتالیایی از نظر قانونی موظف هستند بدون توجه به سن آنها از فرزندان خود مراقبت کنند.

به گفته قاضی پرونده، با توجه به اینکه 2 متهم بالای 40 سال سن دارند، سکونت آنها در خانه مادری دیگر موجه نیست و وقتی سن از حد معینی فراتر رود، دیگر کودک نمی تواند توقع داشته باشد که پدر و مادر از آنها مراقبت کنند. به او. .

یک وکیل به رسانه های محلی گفت که این دو مرد هنوز تصمیم نگرفته اند که آیا نسبت به این حکم تجدیدنظر خواهند کرد یا خیر.

این اولین بار نیست که اصلاح واژه «مامونی»، یک اصطلاح ایتالیایی برای مردان بالغی که بیش از حد به مادرشان وابسته هستند، در سیستم حقوقی ظاهر می شود.

در سال 2020، دادگاه عالی ایتالیا علیه مرد 35 ساله ای که به عنوان معلم موسیقی پاره وقت کار می کرد و از والدینش انتظار حمایت مالی داشت، پس از استدلال او مبنی بر اینکه نمی تواند با حقوق سالانه 21000 دلار زندگی خود را تامین کند، حکم داد. حکومت کرد

به طور متوسط، ایتالیایی ها خانه والدین خود را در سن 30 سالگی ترک می کنند. کرواسی با میانگین سنی 33.4 سال، بالاترین سن استقلال برای کودکان را در اتحادیه اروپا دارد. در فنلاند، سوئد و دانمارک، کودکان از 21 سالگی زندگی مستقل خود را آغاز می کنند.

منبع: روزیاتو





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=113582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.