افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
7

افطار چیکار کنیم؟ لیست غذاهای سریع و خوشمزه برای سفره افطار

  • کد خبر : 18136
افطار چیکار کنیم؟  لیست غذاهای سریع و خوشمزه برای سفره افطار

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز این روزها کسانی که کار تهیه غذای خانواده را بر عهده دارند، یکی از دغدغه هایشان این است که برای افطار چه طبخ کنند. همانطور که می دانید بهترین غذا برای افطار، غذای سبک و در عین حال سالم است. بهتر است از یک نوع […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز این روزها کسانی که کار تهیه غذای خانواده را بر عهده دارند، یکی از دغدغه هایشان این است که برای افطار چه طبخ کنند. همانطور که می دانید بهترین غذا برای افطار، غذای سبک و در عین حال سالم است. بهتر است از یک نوع غذای آبکی مانند سوپ و سوپ و نوشیدنی های سرد استفاده کنید تا آب از دست رفته در بدن جبران شود.

اگر نمی دانید برای افطار چه کاری انجام دهید با ما همراه باشید زیرا قصد داریم چند غذای خوشمزه و سبک را به شما معرفی کنیم.

سوپ گندم؛ یک غذای سبک و خوشمزه برای افطار.

سوپ گندم یک سوپ سبک و مقوی است که با گندم، نخود، لوبیا، عدس، سبزی، مقدار زیادی پیاز تند، سیر تند و نعناع تند درست می شود. اگر می خواهید این آش خوشمزه را درست کنید باید حبوبات را از روز قبل خیس کنید، پس از همین الان شروع کنید و حبوبات را خیس کنید تا برای افطار فردا یک آش گندم خوشمزه داشته باشید. اگر می خواهید طرز تهیه این غذای خوشمزه را یاد بگیرید به مقاله طرز تهیه سوپ گندم مراجعه کنید.

فرنی؛ دسری که در سه مرحله تهیه می شود

فرنی یک دسر خوشمزه است که با شیر، آرد برنج، شکر، هل، گلاب و یک سری رایحه هایی مانند وانیل، کاکائو و زعفران درست می شود. فرنی را می توانید گرم یا سرد سرو کنید. اگر می خواهید طرز تهیه این دسر خوشمزه را یاد بگیرید به مقاله طرز تهیه فرنی مراجعه کنید.

سرخس

شله زرد؛ یکی از خوراکی های سفره افطار

شله زرد هم مثل فرنی یکی از دسرهای پرطرفدار ماه مبارک رمضان است با این تفاوت که درست کردنش مثل فرنی و سه سس آسان نیست و می توان گفت برای همه مناسب نیست. اگر می خواهید یک صدف زرد خوشمزه درست کنید اما از نسبت مواد اولیه آن اطلاع دقیقی ندارید، مقاله طرز تهیه شله زرد مجلسی را ببینید.

ساق پاچه (1)

شیر برنج؛ این کار را انجام دهید، سفید و شفاف می شود.

اگر به دنبال یک گزینه مغذی برای افطار هستید، از شیر برنج غافل نشوید. این دسر خوشمزه سرشار از کلسیم، پروتئین، فسفر و ویتامین های گروه A و B شیر و برنج است و از آنجایی که به راحتی قابل هضم است، گزینه بسیار مناسبی برای افطار است. برای تهیه شیر برنج به برنج، شیر، خامه، آب، گلاب، هل و نمک نیاز دارید. اگر می خواهید طرز تهیه این دسر خوشمزه را یاد بگیرید به مقاله طرز تهیه شیر برنج مراجعه کنید.

شیر + برنج

سوپ سبزیجات؛ غذای سنتی شیرازی

اگر می خواهید غذای افطار را تمام کنید آش سبزی بهترین گزینه است. برای تهیه این سوپ به گوشت بره سرد، نخود فرنگی، لوبیا، عدس، برنج، سبزی، پیاز تند و تعدادی ادویه و چاشنی نیاز دارید. اگر می خواهید طرز تهیه این سوپ خوشمزه را یاد بگیرید به مقاله طرز تهیه سوپ سبزیجات مراجعه کنید.

آش سبزی شیرازی

اگر دوست دارید آشپزی ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانوز سر بزنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.