افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 21 May , 2024
0

اعتراف عجیب رئیس لالیگا به لجبازی با فلورنتینو پرز

  • کد خبر : 212775
اعتراف عجیب رئیس لالیگا به لجبازی با فلورنتینو پرز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خاویر تباس از اینکه کیلیان امباپه در راه رئال مادرید است بسیار خوشحال است و در مصاحبه ای با این تیم به فلورنتینو پرز تبریک گفت. طبس طرفدار رئال است، اما مشکل دیرینه ای با پرز دارد. او اعتراف کرد که پرز سه سال است که با او صحبت نکرده و […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خاویر تباس از اینکه کیلیان امباپه در راه رئال مادرید است بسیار خوشحال است و در مصاحبه ای با این تیم به فلورنتینو پرز تبریک گفت. طبس طرفدار رئال است، اما مشکل دیرینه ای با پرز دارد. او اعتراف کرد که پرز سه سال است که با او صحبت نکرده و مشکل اصلی او به موضوع سوپرلیگ برمی گردد.

به گزارش “ورزش سه تبس”، انتقال امباپه به رئال برای لیگ مفید است و می گوید: “به خدمت گرفتن بازیکنان بزرگ لیگ را تقویت می کند، اما لازم نیست. البته همیشه بهتر است لالیگا نام های بزرگی داشته باشد. داشتن مربیانی مانند مورینیو یا گواردیولا هم کمک می کنند.اما بازیکنانی مانند رونالدو، نیمار و مسی رفتند و لالیگا خیلی خوب و بدون مشکل به راه خود ادامه می دهد.» با این حال، امباپه در سال های آینده به ما کمک خواهد کرد تا همه چیزهایی را که قبلاً به دست آورده ایم، تثبیت کنیم.

از دست دادن لیگ فرانسه به دلیل جدایی امباپه: “پی اس جی علیرغم تمام ایراداتش، در 10 سال گذشته یک برند ساخته است. لیگ یک، به نوبه خود، هنوز باید روی برند خود بیشتر کار کند.” در بلندمدت، جدایی امباپه خبر خوبی نیست، اما استراتژی لیگ فرانسه باید روی میان مدت و بلندمدت تمرکز کند.

طبس با بیان اینکه فعلاً مشکلات خود را با ناصر الخلیفی کنار گذاشته است زیرا آنها در مورد سوپرلیگ موضع مشابهی دارند، گفت: الان با ناصر مشکلی ندارم و باید متوجه شوید که او چه زمانی اختلافات را کنار گذاشت. ” پرز از من انتظار داشت که در سوپرلیگ از او حمایت کنم و با الخلیفی و چفرین (رئیس یوفا) مخالفت کنم، اما من این کار را نکردم، اما این به این معنی نیست که با تمام اقدامات الخلیفی موافق هستم. و چفرین من و ناصر مشکلات خود را کنار گذاشته ایم و با تمام قدرت مقابل پرز و سوپرلیگ هستیم.

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=212775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.