افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
6

اسپینر سامر 1402 چه کرد، از کت کتانی تا کتانی. مجموعه جدید اسپینرها

  • کد خبر : 24363
اسپینر سامر 1402 چه کرد، از کت کتانی تا کتانی.  مجموعه جدید اسپینرها

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز بادی اسپینر (پوشاک تنریس تدبیر) در سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرد و در ابتدا به طراحی و تولید پوشاک مردانه پرداخت و به تدریج به طراحی و تولید پوشاک زنانه نیز پرداخت. بادی اسپینر مانند طراحی هایش یک برند جوان و خلاق است […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز بادی اسپینر (پوشاک تنریس تدبیر) در سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرد و در ابتدا به طراحی و تولید پوشاک مردانه پرداخت و به تدریج به طراحی و تولید پوشاک زنانه نیز پرداخت. بادی اسپینر مانند طراحی هایش یک برند جوان و خلاق است که به دنبال ایجاد یک سبک زندگی منحصر به فرد برای شماست. سبکی که ریشه های فرهنگ ایرانی را حفظ کند، با خلاقانه ترین مدهای دنیا هماهنگ باشد و ظاهری شیک، مدرن، راحت و بدیع را برای شما فراهم کند. امروزه این برند با نام و کیفیت ایرانی با بیش از 10 سال سابقه در صنعت مد و پوشاک و 43 شعبه فعال در سراسر ایران به یکی از برندهای مطرح ایرانی تبدیل شده و با برندهای خارجی رقابت می کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این برند ایرانی کالکشن جدیدی برای تابستان 1402 ارائه کرده است که شامل مانتوهای کتان می شود; کتانی، پیراهن مردانه و انواع شلوار جین وجود دارد.

برند بادی اسپینر علاوه بر فروشگاه‌های فیزیکی، دارای فروشگاه آنلاینی است که می‌توانید در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به مراجعه حضوری، خریدی آسان و 24 ساعته در آن انجام دهید و تجربه‌ای زیبا و مطمئن را تجربه کنید. فروشگاه make make با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا برخی از جدیدترین محصولات مجموعه تابستانی برند بادی اسپینر را مشاهده کنید.

چرخنده باد

معرفی کت تابستانی برند بادی اسپینر; از کت کاغذی تا کتانی

بادی اسپینر همانطور که در قسمت های قبل اشاره کردیم فعالیت خود را در زمینه پوشاک با تولید پوشاک مردانه آغاز کرد و به تازگی خط پوشاک زنانه نیز به این برند اضافه شده است اما جالب است که با عمر کوتاهی که محصولات این برند زنانه به رقابت می پردازند. در طراحی و مدل سازی با برندهایی مانند Zibo و Sarge که در زمینه تولید پوشاک زنانه تخصص دارند. تیم طراحی و تولید Wind Spinner با مطالعه و بررسی دقیق مد روز دنیا و همچنین تحقیق در بازار ایران بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد. در پایین چند نمونه از مانتوهای جدید که در مجموعه تابستانی برند بادی اسپینر قرار دارند را مشاهده می کنید، برای خرید این محصولات می توانید از طریق لینک به سایت این برند مراجعه کرده و با خیال راحت خرید کنید.

چرخنده باد

چرخنده باد

بادگیر کاغذی زنانه; یک تابستان و یک کاغذ.

شومیز یکی از لباس های مورد علاقه خانم هاست که برای همه استایل ها و تمام فصول سال قابل استفاده است. البته این ویژگی برای تابستان وجود دارد که می توانید این لباس های مد بیرون و خیابان را بپوشید، مثلا یک ست شلوار کاغذی و کتان می تواند معجزه ای برای استایل تابستانی باشد. برند بادی اسپینر یکی از برندهای جذاب و پرطرفدار ایرانی است که در مجموعه تابستانی امسال شاهد طراحی و ارائه ملحفه های کتان جذاب بوده ایم. کاغذهای این مجموعه ارتفاع متوسطی دارند و برای استفاده در خیابان مناسب نیستند.

چرخنده باد

چرخنده باد

تابستان یک مرد در باد اسپینر چگونه است؟

بادی اسپینر که یکی از بخش های کالکشن تابستانی این برند ایرانی و با کیفیت بخش پوشاک مردانه به شمار می رود، مثل همیشه با طراحی و ارائه پیراهن، تی شرت و شلوار جین یا کتان، مرد مجموعه تابستانی خود را فراموش نکرده است. برای آنها هم شلوار تابستانی شیک و جذاب به حساب آمده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید برند بادی اسپینر توسط رامین جوانورد، موسس و رئیس هیئت مدیره راه اندازی شد که بعدها تولید پوشاک مردانه و پوشاک زنانه نیز به این برند اضافه شد.

چرخنده باد

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.