افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

اسمار: در نقل و انتقالات نتوانستیم بازیکنان مورد نظر را به دست بیاوریم/در پنجره زمستانی کمی کند بودیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 215936
اسمار: در نقل و انتقالات نتوانستیم بازیکنان مورد نظر را به دست بیاوریم/در پنجره زمستانی کمی کند بودیم – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این باشگاه مانند فصول اخیر در بازار نقل و انتقالات کمی کند عمل کرده است. اسمار لوس ویرا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار فردا (چهارشنبه) با ذوب آهن گفت: بسیار خوشحالم که برای بازی فردا در اصفهان هستم. بازی با ذوب آهن مانند همه […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این باشگاه مانند فصول اخیر در بازار نقل و انتقالات کمی کند عمل کرده است.

اسمار لوس ویرا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار فردا (چهارشنبه) با ذوب آهن گفت: بسیار خوشحالم که برای بازی فردا در اصفهان هستم. بازی با ذوب آهن مانند همه دیدارهای لیگ سخت است و گام خوبی برای بهبود مسیر پیش رو محسوب می شود.

ذوب آهن از ابتدای فصل ساختار بازی خود را حفظ کرده است. وی با تلفظ این عبارت خاطرنشان کرد: مربی حریف تیمش را می شناسد و کارش را بلد است. رقابت نزدیکی خواهیم داشت و امیدوارم از موقعیت های گلزنی خود برای پیروزی استفاده کنیم. بازی مهمی در پیش داریم و تمام تلاشمان را می کنیم تا سه امتیاز بازی را به دست آوریم و کارمان راحت شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جدایی دقایق پایانی دو مهاجم این تیم یعنی شهاب زاهدی و نبیل بهویی اظهار داشت: همه باشگاه ها از طریق نقل و انتقالات به دنبال تشکیل تیم خود هستند. وقتی چهار بازیکن را از دست دادیم، چند بازیکن هم گرفتیم. محمد عمری و میلاد سرلک بازیکنانی نبودند که پرسپولیس می خواست جدا شود. شهاب زاهدی تصمیم خودش را گرفت تا شرایط بهتری داشته باشد و در خارج از کشور بازی کند.

اسمار درباره جدایی مهاجم سوئدی از پرسپولیس گفت: از زحمات نبیل باهویی تشکر می کنم. اما این بازیکن نتوانست خود را با فوتبال ایران وفق دهد و برای جذب بازیکن دیگری از پرسپولیس جدا شد. همانطور که در سال های اخیر در نقل و انتقالات کمی کند بودیم و شاید نتوانستیم بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم. با این حال، ما باید با دقت جستجو کنیم و بازیکنان رایگان را پیدا کنیم.

وی در خصوص غیبت علیرضا بیرانوند در دیدار مقابل ذوب آهن به دلیل دریافت 4 کارت زرد در 17 هفته اخیر گفت: اگر بیرانوند دروازه بان هر تیم دیگری باشد غیبت او در تیم احساس می شود. این هفته سعی کردیم به بیرانوند اعتماد به نفس بدهیم و همه بازیکنان او را تشویق کردند. وقتی در موقعیتی ناامید هستید، همیشه فرصت‌های بزرگ به سراغتان می‌آیند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره درک خود از گاندوها گفت: چهار بازی اخیر ذوب آهن را آنالیز کرده ایم و فکر می کنم بازی این تیم نسبت به نیم فصل اول تغییری نکرده است.

عثمر درباره وضعیت بازیکنانی که به تازگی از پرسپولیس آمده اند و بازیکنان غایب در بازی با ذوب آهن بیان کرد: همه بازیکنان آماده بازی هستند. تعدادی از جوانان ما به این سفر نیامدند و فقط بیرانوند به دلیل مشقت در جمع ما نیست.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)