افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
3

اسمارتک نیوز » پارک هوشمند; مکانی برای تجربه بازی های واقعیت مجازی.

  • کد خبر : 199591
اسمارتک نیوز » پارک هوشمند;  مکانی برای تجربه بازی های واقعیت مجازی.

به گزارش گروه فرهنگی اسمارتک نیوز، پارک هوشمند در بخش بازی های خود اولین مجموعه ای است که اتاق بازی خانوادگی ایجاد کرده و والدین را تشویق به همراهی فرزندان خود در بازی ها می کند. او بازی های بسیار ساده اما آموزنده ای را برای خانواده ها انجام می دهد و فعلا از بازی […]

به گزارش گروه فرهنگی اسمارتک نیوز، پارک هوشمند در بخش بازی های خود اولین مجموعه ای است که اتاق بازی خانوادگی ایجاد کرده و والدین را تشویق به همراهی فرزندان خود در بازی ها می کند. او بازی های بسیار ساده اما آموزنده ای را برای خانواده ها انجام می دهد و فعلا از بازی های هیجان انگیز منصرف شده است.

این بخش با استخراج بیش از 80 موضوع درسی مانند ریاضی، فیزیک و شیمی به آموزش کودکان از طریق بازی می پردازد. همچنین در زمینه واقعیت مجازی نیز پارک هوشمند اقدام کرده و نزدیک به 150 برنامه در زمینه سرگرمی و موضوعات تحصیلی استخراج کرده است تا کودکان با عینک واقعیت مجازی به فضای برنامه نویسی دسترسی داشته باشند.

به عنوان مثال، دانشجویان پزشکی می توانند بیمار را احیا کنند و در حین استفاده از عینک، احیا کنند. آنها می توانند عینک را بزنند و بیمار را روی تخت بیمارستان ببینند، ضربان قلب و فشار خون بیمار را در فضای مجازی تحلیل و تجربه کنند.

در حال حاضر آلاچیق پارک هوشمند صبح ها میزبان اردوهای مدارس است و بازی های دسته جمعی را برای آنها تدارک دیده است و بعدازظهرها والدین به صورت خانوادگی با بچه ها بازی می کنند. مخاطبین این بخش کودکان، نوجوانان و خانواده ها هستند که با استفاده از فناوری های نوین و خلاقانه، تجربه ای متفاوت و جذاب را برای بازدیدکنندگان ایجاد می کند.

پاویون پارک هوشمند به افراد امکان می دهد بازی های واقعیت مجازی را تجربه کنند یا کتاب داستان خود را بنویسند و تصاویر خود را با کمک هوش مصنوعی استخراج کنند. این برنامه برای سنین 13 سال به بالا که قادر به تشخیص واقعیت مجازی و واقعیت روزمره هستند مناسب است.

کودکان می توانند در این قسمت از بازی های ساده استفاده کنند. افرادی که از ماهیت و استفاده از هوش مصنوعی می ترسند با حضور در کارگاه هوش مصنوعی نحوه کار با هوش مصنوعی را یاد می گیرند و مزایای استفاده از هوش مصنوعی را می دانند.

بازی های واقعیت مجازی یکی از هیجان انگیزترین موضوعات در دنیای بازی های ویدیویی است. بنابراین، علاقه و گرایش به بازی های واقعیت کانالی در حال افزایش است. این بازی‌ها با استفاده از هدست‌های مخصوصی که روی سر قرار می‌گیرند، بازیکن را وارد دنیای مجازی کرده و او را به تعامل با محیط بازی تشویق می‌کند.

این بازی ها می توانند در زمینه های مختلفی مانند اکشن، ماجراجویی، ترسناک، ورزشی، آموزشی و … باشند. بازی های واقعیت مجازی می توانند برای آموزش مهارت های مختلف، افزایش اعتماد به نفس، کاهش استرس و اضطراب، تقویت حافظه و تخیل و ارتقای سطح رفاه و شادی مفید باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=199591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.