افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

اسمارتک نیوز » نگاه ویژه به فوتبال نتیجه بهتری خواهد داشت

  • کد خبر : 199283
اسمارتک نیوز » نگاه ویژه به فوتبال نتیجه بهتری خواهد داشت

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز ، جمعه بیستم بهمن ماه 1402 در حاشیه حضور در سالن مسابقات بین المللی کشتی جام فجر تبریز و در جمع خبرنگاران با اشاره به نتایج تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا. جام. وی تصریح کرد: واقعیت این است که مردم از تیم انتظار پیروزی دارند. […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز ، جمعه بیستم بهمن ماه 1402 در حاشیه حضور در سالن مسابقات بین المللی کشتی جام فجر تبریز و در جمع خبرنگاران با اشاره به نتایج تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا. جام. وی تصریح کرد: واقعیت این است که مردم از تیم انتظار پیروزی دارند. قهرمانی شور و نشاط اجتماعی را برمی انگیزد و مردم از قهرمانی خوشحال می شوند.

و افزود: بیش از این انتظار داشتیم. هر چند بچه های تیم ملی تمام تلاش خود را کردند اما گاهی در دنیای ورزش اتفاقاتی می افتد که نمی دانیم نتیجه آن چه خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: از همه اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی تشکر می کنم و امیدوارم در بحث اساسی اهمیت ویژه ای به فوتبال ما داده شود. اگر این مهم باشد، نتیجه بهتری به همراه خواهد داشت. در خصوص سازمان لیگ باید اقداماتی انجام شود که به نفع تیم های ملی باشد.

هاشمی در خصوص بحث پخش تلویزیونی یادآور شد: دوستان معتقدند تلویزیون دولتی است و بخش خصوصی کاری به آن ندارد اما طبق برنامه هفتم قرار است تا بعد از گاردین با صدا و سیما تعامل داشته باشیم. شورا. تصویب می کند، در مورد قالب اساسنامه مشترک به توافق خواهیم رسید. واقعیت این است که قانون ورزش بسیار فراتر از پخش تلویزیونی است و ورزش باید حقوق خود را بگیرد که البته قانون جامعی را می طلبد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=199283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.