افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
2

اسمارتک نیوز » آزمون از بازی در کنار دیبالا و لوکاکو ابراز خوشحالی کرد

  • کد خبر : 170666
اسمارتک نیوز » آزمون از بازی در کنار دیبالا و لوکاکو ابراز خوشحالی کرد

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، سردار آزمون که شب گذشته (چهارشنبه) در جریان پیروزی 2-1 رم مقابل کرمونز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس به جای ادوارد بووه در دقیقه 67 به میدان رفت و به گل اول جالوروسی کمک کرد. در دقیقه 77 روملو لوکاکو به کانال تلویزیونی رم گفت: ما […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، سردار آزمون که شب گذشته (چهارشنبه) در جریان پیروزی 2-1 رم مقابل کرمونز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس به جای ادوارد بووه در دقیقه 67 به میدان رفت و به گل اول جالوروسی کمک کرد. در دقیقه 77 روملو لوکاکو به کانال تلویزیونی رم گفت: ما شایسته پیروزی در این مسابقه بودیم. در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت های خوبی داشتیم، اما کمی بدشانس بودیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، اما مهم‌ترین چیز این بود که پیروز شدیم.

جالوروسی مهاجم ایرانی که هر بار در رم بازی می کرد برای تیمش تاثیرگذار بود در این خصوص گفت: من فقط به وظیفه خود در زمین و اینکه چگونه می توانم به تیم کمک کنم انجام می دهم. مهمترین چیز این است که تیم گل می زند (مهم نیست چه کسی گل می زند). بسیار خوشحالم که در کنار بازیکنان بزرگی مانند دیبالا، لوکاکو و پلگرینی بازی می کنم که در زمین نزدیک من بازی می کنند.

وی ادامه داد: البته باید به تیم کمک کنم و بسیار خوشحالم که توانستم در این دیدار به رم کمک کنم. مهمترین چیز این است که جام حذفی را ببریم.

آزمون 29 ساله که پس از دو بازی مقابل رم از 30 دی ماه به اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت های آسیا 2023 ملحق می شود، گفت: می خواهم به تیم ملی کشورم کمک کنم. دو بازی مهم با رم در پیش داریم (آتالانتا در سری آ و لاتزیو در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا) بنابراین از فدراسیون فوتبال ایران تشکر می کنم که شرایط من را درک کرد و در این چند بازی حساس به من کمک کرد تا با رم بازی کنم. . امیدوارم بتوانیم این دو بازی را با پیروزی به پایان برسانیم و سپس به تیم ایران ملحق شوم.

او پس از بازی دیشب در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت: وقتی برای اولین بار به اینجا آمدم به نظر می رسید هواداران رم از من خوششان نمی آید اما الان رابطه بسیار خوبی با آنها دارم. پس از ورود به رم، بلافاصله متوجه شدم که باید سخت کار کنم و بسیار خوشحالم که در این تیم هستم و آماده هستم تا برای رم بمیرم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=170666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.