افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

استایل مجلسی پاییز با شکت و اینا راه نمی افته ها! مانتو ژاکارد و مخمل سوزن دوزی میخواد

  • کد خبر : 105137
استایل مجلسی پاییز با شکت و اینا راه نمی افته ها! مانتو ژاکارد و مخمل سوزن دوزی میخواد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- همانطور که می دانید فصل پاییز فرا رسیده است و قرار است طبیعت و استایل افراد پر از رنگ‌ های جذاب و گرم مانند زرد، نارنجی، قهوه‌ای و… شود. البته فراموش نکنید که به جز رنگ انتخاب آیتم های پاییزه و متناسب با سبک […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- همانطور که می دانید فصل پاییز فرا رسیده است و قرار است طبیعت و استایل افراد پر از رنگ‌ های جذاب و گرم مانند زرد، نارنجی، قهوه‌ای و… شود. البته فراموش نکنید که به جز رنگ انتخاب آیتم های پاییزه و متناسب با سبک استایل هم می تواند تاثیر بسیار زیادی را بر روی استایل و چگونه دیده شدن شما داشته باشد. یکی از نکاتی که می توان به نوعی یک قانون در دنیای مد و فشن آن را دانست این است که شما دارای هر نوع سبک استایل که باشید فرقی ندارد، در هر حال برای رفتن به مهمانی و مجالس باید از لباس های کلاسیک و مجلسی استفاده کنید. پس حتی اگر کژوال پوش هستید هم برای استایل مجلسی پاییزه خود بهتر است از مانتو ژاکارد و یا مانتو مخمل سوزن دوزی استفاده کنید.

حال که می دانید چه نوع مانتوهایی برای پاییز و استایل مجلسی شما در این فصل مناسب است خوب است که بدانید یکی از جسورانه ترین رنگ هایی که برای فصل پاییز می توانید انتخاب کنید رنگ قرمز است. قرمز رنگی انرژی زا، پر هیجان و هماهنگ با برگ‌ های زرد و نارنجی طبیعت پاییزی است. این رنگ با پارچه‌ های چرم و جیر هماهنگ است و به شما ظاهر کلاسیک و شیک می‌ دهد، پس نیاز نیست که برای پوشیدن مانتو قرمز تا روز ولنتاین صبر کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مانتو مجلسی پاییزه آشنا شوید.

مانتو ژاکارد

مانتو ژاکارد تابستون و زمستون نداره تو هر فصلی ازت ملکه میسازه

اگر برای رفتن به یک مهمانی مهم و یا مجلسی رسمی آماده می شوید بهتر است تا یک مانتو ژاکارد را انتخاب نمایید. البته درست است که این مانتو فصل ندارد ولی به دلیل داشتن پارچه ضخیم ژاکارد برای پاییز گزینه مناسب تری نسبت به تابستان می باشد. پس در ابتدا یک مانتو ژاکارد رنگی رنگی را انتخاب کنید و در ادامه برای ست کردن آن به سراغ آیتم های کلاسیک دیگر بروید. البته انتخاب آیتم های کلاسیک و یا اسمارت کژوال بسته به نوع سبک مانتو می تواند متغییر باشد، پس در این زمینه به استایل و مدل مانتو توجه کنید. برای مثال با بعضی از مانتوهای ژاکارد فقط می توان شلوار پارچه ای و کفش پاشنه بلند استفاده کرد و با بعضی دیگر می توان شلوار جین و کتونی ست کرد.

مانتو ژاکارد

مانتو ژاکارد

مانتو مخمل سوزن دوزی؛ لوکس و ترندی به مهمانی بروید

یکی از مانتوهای ترند و جذاب 1402 را می توان مانتو مخمل سوزن دوزی نام برد، البته همه مانتو و یا آیتم های سوزن دوزی جزو ترندهای سال محسوب می شوند. پس اگر می خواهید استایلی جذاب و در عین حال ترندی را تجربه نمایید یک مانتو مخمل سوزن دوزی می تواند استایل مجلسی پاییزه شما را از این رو به آن رو کند. پارچه های سوزن دوزی به دلیل دوخت های کار شده در زمینه خود جزو پارچه های لوکس و گران قیمت دسته بندی می شوند، به همین خاطر می توان گفت لباس های سوزن دوزی هم همه دارای استایلی شیک و مجلسی هستند. دقیقا مانند مانتو مخمل سوزن دوزی که یکی از جدیدترین مدل های مانتو پاییزه است.

مانتو ژاکارد

مانتو ژاکارد

مانتو مجلسی به رنگ سال!

همانطور که می دانید قرمز پرشین رنگ سال است و شما برای داشتن استایلی ترندی و جذاب در ابتدا باید از رنگ های ترند سال استفاده نمایید. از انجایی که رنگ سال 1402 برای استایل های روزمره و یا استایل های اداری مناسب نیست، پس بهترین راه برای استفاده از آن در استایل مجلسی پاییزه است. برای مثال یک مانتو قرمز پرشین می تواند استایلی جذاب را برای شما به ارمغان آورد اگر با آیتم های مشکی ست شود.

مانتو ژاکارد

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=105137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.