افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

از بین بردن جوش ها در 1 هفته / با این روش جدید تست شده در اروپا با آنها خداحافظی کنید

  • کد خبر : 246189
از بین بردن جوش ها در 1 هفته / با این روش جدید تست شده در اروپا با آنها خداحافظی کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- افراد زیادی هستند که معتقدند زیبایی را می توان به راحتی خرید، یعنی لازم نیست از شکم یک مادر زیبا به دنیا بیای، فقط باید چند سال تحمل کنی تا به سن قانونی برسی و به دنبال خیلی ها بروی. روش های زیبایی و چهره […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- افراد زیادی هستند که معتقدند زیبایی را می توان به راحتی خرید، یعنی لازم نیست از شکم یک مادر زیبا به دنیا بیای، فقط باید چند سال تحمل کنی تا به سن قانونی برسی و به دنبال خیلی ها بروی. روش های زیبایی و چهره متفاوتی برای شما ایجاد می کنند، مثلا اگر لب های کوچک و خطی دارید می توانید از تزریق ژل برای برجسته سازی آن ها استفاده کنید اما در این بین برخی افراد برای رسیدن به زیبایی از آرایش و آرایش متوسط ​​نیز استفاده می کنند. آنها می توانند به عنوان مثال لب ها را با آرایش برجسته کنند که این خود یک روش است، اما قبل از همه اینها می دانید چه چیزی مهم است؟ بدون شک داشتن اعتماد به نفس یکی از مهمترین چیزها قبل از رفتن به یک کار زیبایی است!

چون اگه نداشته باشی یه کاری میکنی بعد معتاد میشی و هر روز قسمتی از صورتت رو دستکاری میکنی تا اون خلاء اعتماد به نفست پر بشه یا باید مدام برای سال آرایش کنی و میتونی اصلا انجامش نده می تونی بدون آرایش تا ته کوچه بری، خب همه اینا به خودی خود آزاردهنده هستن پس کار کن، ولی یه سری چیزا باعث میشه. اعتماد به نفس پایین می آید پس اگر حل شد آنها را حل کنید و اگر جواب نداد مراقب آنها باشید و مثلا اگر بازوهای چاق دارید به خودتان اعتماد کنید و لباس مناسب برای بازوهای چاق انتخاب کنید. یا اگر گودی ناشی از جوش روی پوست شما باشد، شما را آزار می دهد و از بین می رود. اگر به فکر راهی برای از بین بردن جای جوش هستید، در این مقاله شما را با یک سری روش ها آشنا می کنیم، پس با ما همراه باشید.

استفاده از ماسک سرکه سیب برای از بین بردن جای جوش

سرکه سیب را می‌توان یکی از مؤثرترین و ارگانیک‌ترین مواد دانست، زیرا دارای یک سری اسیدهای آلی است که برای از بین بردن قارچ‌ها و باکتری‌های روی پوست ضروری است و به همین دلیل برای پاک‌سازی پوست بسیار عالی است، زیرا دقیقاً همان آلودگی است. و باکتری هایی که. باعث بسته شدن منافذ پوست و در نهایت ایجاد جوش می شود. این ماده همچنین می تواند التهابات پوستی ناشی از جوش و آکنه را کاهش داده و جوش های سرسیاه را از بین ببرد.

برای استفاده برای این منظور کافی است دو قاشق غذاخوری از این ماده را با دو قاشق غذاخوری آب در ظرفی مخلوط کنید و با کمک پنبه کمی از آن را به پوست خود بمالید و اجازه دهید حدود پنج دقیقه بماند. . آن را روی پوست خود بگذارید و سپس آن را بشویید. توجه داشته باشید که اگر احساس سوزش کردید این کاملا طبیعی است و جای نگرانی نیست. بیایید اضافه کنیم که برای بهترین نتیجه باید آن را روزانه مصرف کنید.

جوش را بردارید

برای از بین بردن جای جوش از ماسک سفیده تخم مرغ و آب لیمو استفاده کنید.

سفیده تخم مرغ را می توان یکی از بهترین منابع ویتامین ها، پروتئین ها و مواد معدنی دانست و استفاده از آن روی پوست به طور مستقیم سلول های شما را تغذیه و تقویت می کند. از طرفی آب لیموی موجود در این ماسک به آن خاصیت ضد لک و ضد باکتری می دهد که برای پوست شما فوق العاده است. برای استفاده از مواد با پوست باید یک تخم مرغ را شکسته و سفیده آن را جدا کنید و در ظرفی ریخته و با همزن یا چنگال خوب هم بزنید تا کف کند و در آخر نصف لیمو سبز را اضافه کرده و مخلوط کنید. خوب و ماده به دست آمده را به مدت نیم ساعت روی پوست بگذارید و سپس بشویید.

برای بهترین نتیجه، باید یک یا دو بار در هفته از این ماسک استفاده کنید.

جوش را بردارید

برای از بین بردن جوش صورت از ماسک صورت آلوئه ورا و روغن نارگیل استفاده کنید

اگر به دنبال ماسکی با خاصیت روشن کنندگی، لکه بری و ضد باکتریایی هستید، این ماسک فوق العاده است. برای تهیه آن باید یک برگ ضخیم آلوئه ورا را انتخاب کنید که پر از ژل است و سپس ژل را بردارید و در ظرفی بریزید و با یک قاشق چایخوری روغن نارگیل مخلوط کنید و خوب مخلوط کنید و بگذارید تا نصف روی پوست بماند. یک ساعت و سپس آن را بشویید. این ماسک علاوه بر درمان جوش ها می تواند PH پوست شما را نیز تنظیم کند.

جوش را بردارید

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=246189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.