افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

ارتش اوکراین مزدوران کلمبیایی را استخدام می کند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 198630
ارتش اوکراین مزدوران کلمبیایی را استخدام می کند – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه های آمریکایی اعلام کردند که ارتش اوکراین به دلیل تلفات زیاد با کمبود شدید نیروهای نظامی مواجه است. روزنامه‌نگار آسوشیتدپرس به نقل از الکساندر شاخوری، افسر دپارتمان هماهنگی اتباع خارجی در نیروهای مسلح اوکراین، نوشت که در اوایل سال 2022 کی‌یف ادعا کرد که 20000 مزدور از 52 کشور در […]

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه های آمریکایی اعلام کردند که ارتش اوکراین به دلیل تلفات زیاد با کمبود شدید نیروهای نظامی مواجه است.

روزنامه‌نگار آسوشیتدپرس به نقل از الکساندر شاخوری، افسر دپارتمان هماهنگی اتباع خارجی در نیروهای مسلح اوکراین، نوشت که در اوایل سال 2022 کی‌یف ادعا کرد که 20000 مزدور از 52 کشور در اوکراین حضور دارند، اما اکنون تعداد آنها افزایش یافته است. آنجا نیست. منتشر شده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، ارتش اوکراین قصد دارد صدها مزدور کلمبیایی را در نیروهای مسلح اوکراین که در ماه های اخیر به شدت تضعیف شده اند، وارد کند.

همزمان، واشنگتن پست نیز در گزارشی اعلام کرد که سربازان اوکراینی در جبهه از کمبود شدید پیاده نظام شکایت دارند.

این پست در ادامه می افزاید: سربازان موجود خسته و روحیه آنها ضعیف شده است. مشکلات نیروهای اوکراینی با این واقعیت تشدید می شود که روسیه ابتکار عمل تهاجمی را به دست گرفته و حملات خود را به مواضع نیروهای مسلح اوکراین تشدید کرده است.

یکی از فرماندهان گردان اوکراینی، الکساندر، در مصاحبه با واشنگتن پست گفت: “پیش بینی مثبتی وجود ندارد. مطلقاً هیچ چیز. “این باعث مرگ بسیاری خواهد شد، یک شکست جهانی و من فکر می کنم به احتمال زیاد جبهه در جایی فرو خواهد ریخت. “.

مجله پولیتیکو دیروز چهارشنبه در گزارشی تحلیلی از وضعیت دولت و ارتش اوکراین در جبهه های جنگ اعلام کرد که کمک 50 میلیارد یورویی اخیر اتحادیه اروپا مشکل اوکراین را حل نخواهد کرد. به گفته این نشریه، کسری بودجه کیف تنها در سال جاری بیش از 40 میلیارد دلار برآورد شده است و بسته کمکی اختصاص یافته تا سال 2027 تمدید خواهد شد.

همانطور که پولیتیکو گزارش داد، بانک جهانی نیازهای بلندمدت بازسازی اوکراین را 411 میلیارد دلار برآورد کرده است.

روز دوشنبه، هارالد ویلیمسکی، نماینده پارلمان و رهبر حزب آزادی اتریش، اعلام کرد که اتحادیه اروپا تصمیم گرفته است 50 میلیارد یورو به کیف کمک کند، اگرچه آنها به خوبی می دانند که اوکراین یکی از فاسدترین کشورها است. .

ویلیمسکی تاکید کرد: بر اساس تصمیم شورای اتحادیه اروپا، اکنون قرار است 50 میلیارد یورو دیگر به اوکراین تزریق کنیم و می دانیم که اوکراین یکی از فاسدترین کشورهاست و الیگارش های کی یف در حال جمع آوری کمک های مالی هستند. “

آخرین نظرسنجی منتشر شده در 31 ژانویه توسط انجمن روانشناسی آمریکا نشان می دهد که حزب آزادی اتریش با 27.3 درصد آرا یکی از محبوب ترین احزاب سیاسی در اتریش است.

سران 27 کشور عضو اتحادیه اروپا در 1 فوریه به اتفاق آرا تخصیص 50 میلیارد یورو از بودجه بروکسل را به عنوان بسته کمکی جدید به کیف برای چهار سال آینده تصویب کردند.

آنها پیشنهاد بوداپست را برای ایجاد یک مکانیسم نظارت و کنترل بر هزینه‌های کی‌یف پس از واداشتن مجارستان، که در مورد تخصیص بودجه به اوکراین بدبین بود، به کنار گذاشتن وتوی خود بر این بسته، تأیید کردند. پس از یک سال، بروکسل این موضوع را بررسی خواهد کرد و پس از دو سال، در میزان بودجه اختصاص داده شده به کیف تجدید نظر خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=198630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.