افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 21 May , 2024
3

ادعای بلینکن: پیروزی روسیه بر اوکراین، ایران را جسور می کند

  • کد خبر : 116693
ادعای بلینکن: پیروزی روسیه بر اوکراین، ایران را جسور می کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزیر امور خارجه آمریکا بعدازظهر سه‌شنبه به وقت تهران در نشست سنا گفت: آمریکا باید همزمان از اوکراین و رژیم اسرائیل حمایت بیشتری کند. گزارش کردن منابع خبریآنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، در جلسه استماع سنا درباره درخواست 106 میلیارد دلاری اضافی جو بایدن برای امنیت ملی آمریکا […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزیر امور خارجه آمریکا بعدازظهر سه‌شنبه به وقت تهران در نشست سنا گفت: آمریکا باید همزمان از اوکراین و رژیم اسرائیل حمایت بیشتری کند.

گزارش کردن منابع خبریآنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، در جلسه استماع سنا درباره درخواست 106 میلیارد دلاری اضافی جو بایدن برای امنیت ملی آمریکا گفت: «درگیری‌ها در اوکراین و خاورمیانه پیوندهای واضحی دارند».

در همین حال، نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت روسیه، اعلام کرد که «تشدید فاجعه‌بار» اوضاع در خاورمیانه دقیقاً نتیجه سیاست آمریکاست و واشنگتن همچنان به درگیری دامن می‌زند. وی با اشاره به اقدامات تحریک آمیز اخیر واشنگتن در حمایت از رژیم صهیونیستی، گفت: آمریکا با تامین تسلیحات و ارسال ناوهای هواپیمابر به تشدید درگیری میان اسرائیل و فلسطین کمک می کند.

بلینکن با اشاره به همکاری ایران و روسیه گفت: اجازه دادن به روسیه برای پیروزی در جنگ با اوکراین با حمایت ایران، هم مسکو و هم تهران را جسور می کند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نیز روز دوشنبه در مورد وضعیت منطقه غرب آسیا و جنگ علیه غزه صحبت کرد. وی در سخنان خود گفت: احزاب مختلف به جای تعقیب و مجازات تروریست ها در خاورمیانه، سیاست انتقام جویی را بر اساس اصل مسئولیت جمعی اجرا کردند.

رئیس جمهور روسیه افزود: حوادث وحشتناک غزه به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

پوتین گفت: «کلید حل مناقشات در خاورمیانه ایجاد یک کشور فلسطینی با حاکمیت کامل است.

وی افزود: آمریکا برای ادامه هرج و مرج در خاورمیانه نیاز دارد، بنابراین کسانی را که می خواهند جلوی خونریزی را بگیرند لکه دار می کند و حتی سازمان ملل نیز مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

از زمان آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه، آمریکا حمایت کامل خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کرده و طی پروازهای متعدد صدها تن سلاح برای این رژیم ارسال کرده است.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=116693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.