افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

اثاثیه زیر 50 میلیون / گذشت روزگاری که مبل زیر بغل می خریدیم الان قیمتش اینه

  • کد خبر : 213469
اثاثیه زیر 50 میلیون / گذشت روزگاری که مبل زیر بغل می خریدیم الان قیمتش اینه

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- مبلمان را می توان یکی از عناصر هر خانه ای دانست که می تواند 50 درصد کاربردی باشد، اما یکی از عناصر ضروری به حساب می آید زیرا 50 درصد زیبایی آن اهمیت فوق العاده ای دارد. به عنوان مثال، اگر دو یا چهار پنل […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- مبلمان را می توان یکی از عناصر هر خانه ای دانست که می تواند 50 درصد کاربردی باشد، اما یکی از عناصر ضروری به حساب می آید زیرا 50 درصد زیبایی آن اهمیت فوق العاده ای دارد. به عنوان مثال، اگر دو یا چهار پنل در خانه خود نصب کنید، از نظر ظاهری تفاوت چندانی نخواهد داشت. اما اگر مبلمان نداشته باشید یا به جای هفت نفره یک مبل دو نفره داشته باشید، قطعا احساس خالی بودن می کنید و فضا را به طرز وحشتناکی زشت نشان می دهد. آیا می دانید مبلمان بزرگترین عنصر خانه شما و من از نظر حجم است؟

مبلمان انواع مختلفی دارند و قیمت آنها با توجه به سایز و ابعاد، جنس پارچه و چوب و همچنین سبکی که دارند تعیین می شود. در واقع باید بگوییم که مثلاً ده سال پیش با 600 میلیون تومان می توانستید یک خانه بسیار جذاب، بزرگ و شیک بخرید، اما اکنون فقط می توانید یک مبلمان استیل بزرگ، جذاب و شیک بخرید! بله قیمت ها تا این حد افزایش می یابد و فضایی می شود.

در این مقاله می خواهیم چند سبک مبلمان راحتی را بشناسیم که قیمت متوسطی دارند. امروزه بسیاری از خانواده ها تمایل به تعویض اثاثیه عید خود دارند و نیاز به قیمت مشخصی دارند. پس با ما همراه باشید

مبلمان سبک کلاسیک، ترکیبی از دو مدل.

در واقع مبلمان کلاسیک هر دو سبک مبلمان را به شما ارائه می دهد. الان یعنی چی؟ یعنی کلاسیک ترکیبی از اصالت و سادگی است. خیلی ها فکر می کنند این سبک بسیار مجلل و گران است و طرح های سنتی زیادی دارد، در حالی که اصلا اینطور نیست و با ظاهری بدیع، شیک و زیبا که دارد، بیشتر شبیه یک ژانر هنری است!

مبلمان کلاسیک دارای ویژگی های متمایز سبک مبل راحتی و استیل است، بنابراین مورد توجه بسیاری از خانواده ها قرار گرفته است.

این سبک مبلمان اصلا گران نیست و در خوشبینانه ترین حالت از 12000000 تومان شروع می شود تا چند صد میلیون! البته نگران نباشید مبل کلاسیک قیمتی بین 35000000 تومان تا 50000000 تومان دارد.

مبلمان اتاق نشیمن سبز (1)

مبلمان سبک چستر، لوکس.

مبلمان چستر در لغت به معنای مبل دسته دار و تکیه گاه پهن، ارتفاع کم و تکیه گاه خوابیده است که دارای ویژگی های پیوسته ای مانند لمس کاری است. همانطور که گفتیم یکی از مشخصه های اصلی این سبک مبلمان، لامسه بودن آن است. حالا لمس کار چیست؟ در تصویر زیر مبل چستر را مشاهده می کنید که از بیرون به شکل مقعر است که با خطوط مناسب دکوراسیون زیبایی به مبل می بخشد. گفته می شود که لمس کاری ویژگی اصلی مبل چستر است.

نمی توانیم جذابیت و زیبایی مبل چستر را پنهان کنیم زیرا این سبک مبلمان برای ایجاد فضایی مجلل با عناصر مدرن و عالی بسیار توصیه می شود.

این سبک مبلمان از 21.000.000 تا 135.000.000 تومان متغیر است که البته در شرایط عادی بسیار راحت و شیک است. مبلمان شیک به سبک چستر را با قیمتی حدود پنجاه میلیون تومان می توانید پیدا کنید، زیرا در بازار زیاد است.

مبل کتانی سه نفره Cotswold Grey-Saintbury - جین شسته

اتاق نشیمن باز

مبلمان سبک لاوسون، ساده و شیک.

اما خانم ها و آقایان زیادی هستند که سبک ساده تری از مبلمان را دوست دارند. کسانی که ترجیح می دهند کمی مینیمالیستی تر باشند و شاید از تجمل دور باشند. خب در این شرایط ما مبلمان لاوسون را پیشنهاد می کنیم.

از جمله ویژگی های مبل لاوسون می توان به داشتن بالشتک های روکش دار اشاره کرد که نه تنها از چروک شدن لباس های شما جلوگیری می کند، بلکه یک نشیمنگاه شیک اما فوق العاده راحت را برای شما به ارمغان می آورد. مبل لاوسون ابعاد و اندازه های مختلفی دارد اما معمولا ارتفاع پشتی و عمق صندلی متفاوت است. مبل سبک لاوسون یکی از گزینه هایی است که می توانید در این سبک به عنوان مبل سکشنال پیدا کنید. مبل همه کاره لاوسون یکی از بهترین گزینه ها در بین طراحان امروزی است.

قیمت این سبک مبلمان 30.000.000 تا 64.000.000 تومان می باشد.

مبلمان لاوسون

اتاق نشیمن+داخلی+طراحی+ایده ها+مکور+مکور



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=213469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.