افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

اتاق بازرگانی با امضای قانون ابطال انتخابات توسط 4 نفر از اعضای شورای نظارت موافقت کرد.

  • کد خبر : 111028
اتاق بازرگانی با امضای قانون ابطال انتخابات توسط 4 نفر از اعضای شورای نظارت موافقت کرد.

به گزارش بازار، شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران به ریاست وزیر صامت بعدازظهر دوشنبه پس از بررسی موضوع تخلفات در انتخابات خردادماه رئیس اتاق بازرگانی ایران با اکثریت آرا رای مثبت داد. برکناری حسین سله ورزی از ریاست این اتاق. خاندوزی وزیر اقتصاد و سخنگوی اقتصادی دولت که یکی از اعضای شورای عالی […]

به گزارش بازار، شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران به ریاست وزیر صامت بعدازظهر دوشنبه پس از بررسی موضوع تخلفات در انتخابات خردادماه رئیس اتاق بازرگانی ایران با اکثریت آرا رای مثبت داد. برکناری حسین سله ورزی از ریاست این اتاق.

خاندوزی وزیر اقتصاد و سخنگوی اقتصادی دولت که یکی از اعضای شورای عالی نظارت نیز هست صبح امروز با تایید ابطال انتخابات اتاق بازرگانی و برکناری صلاح ورزی اعلام کرد: دیروز مصوبه تدوین شد و من آن را امضا کردم. . رئیس سازمان استاندارد هم امضا کرد، بنابراین همه اعضای جلسه برای امضا نیاز به زمان دارند. به محض نهایی شدن، وزیر صمت به عنوان رئیس شورای عالی نظارت مصوبه را اعلام خواهد کرد.

در پی اعلام قطعی ابطال انتخاب رئیس اتاق ایران و برکناری صلاح ورزی، روابط عمومی اتاق ایران خبری تهدیدآمیز علیه نهاد رسمی و قانونی شورای عالی نظارت بر اتاق ایران منتشر کرد. بازرگانی و تصمیم این شورا مبنی بر اینکه این جلسه به نتیجه نرسیده است. با مذاکرات و خروج چند وزیر (از جمله احسان خاندوزی) از جلسه، هیچ صورتجلسه توافقی تنظیم یا امضا نشده است.

البته روابط عمومی اتاق بازرگانی که ظاهراً حرف فوق را باور نمی کند، امروز درباره اظهارات وزیر اقتصاد و یکی از اعضای شورای عالی نظارت اعلام کرد: اگر اظهارات وزیر اقتصاد در خصوص امضاء صورتجلسه ابطال انتخاب رئیس مجلس ایران با امضای چهار نفر از اعضای دولت این شورا صحیح است. اگر هم بود به معنای پایان کار حسین صلاح ورزی در خانه ایران نبود.

روابط عمومی اتاق بازرگانی در ادامه اظهار داشت: تنظیم و امضای صورتجلسه و اتخاذ تصمیم از طرف شورای عالی نظارت در خارج از جلسه فاقد صلاحیت قانونی است و ثانیاً اتاق ایران شکایت خود را به شورای عالی نظارت ارائه خواهد کرد. مراجع ذیصلاح

در عین حال روابط عمومی اتاق بازرگانی با زبانی تهدید آمیز با ارگان های رسمی و دولتی صحبت می کند، چنانکه پیش از این حسین صلاح ورزی، رئیس غیرقانونی اتاق بازرگانی نیز با همین زبان تهدید آمیز صحبت کرده و تاکید کرده است که « شورای عالی نظارت بر انتخابات نتایجی را که انجمن نظارت تایید کرده است، امکان ورود ندارد و شأن دخالت در نتایج انتخابات را ندارد یا آنچه در جلسه قبلی شورای عالی نظارت گفته بود. اگر بتوانند من را اخراج کنند، ترک نکن.”

لازم به یادآوری است که حسین سله ورزی در جریان فتنه 1401 مواضع محکمی در حمایت از براندازان جمهوری اسلامی گرفت و مواضع وی در فضای مجازی خلاف مواضع رسمی جمهوری اسلامی و در راستای بلندگوهای تبلیغاتی دشمنان بود. ایران . . یعنی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی عوارض زیادی داشتند. البته او هنوز بابت هیچ یک از مواضع ضدایرانی خود در یک سال گذشته عذرخواهی نکرده است و توئیت های خرابکارانه خود را پاک نکرده است و این توئیت ها و مواضع علیه جمهوری اسلامی ممکن است سازمان های امنیتی و اطلاعاتی را وادار به اقدام علیه وی کند. در آینده.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=111028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.