افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

آیا یک آقایی ابتدا خودکشی کرد تا شما را به دست آورد و سپس رابطه را به سرنوشت واگذار کرد؟ / دلیلش را بگویم خانم

  • کد خبر : 183917
آیا یک آقایی ابتدا خودکشی کرد تا شما را به دست آورد و سپس رابطه را به سرنوشت واگذار کرد؟  / دلیلش را بگویم خانم

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه روابط نسبت به گذشته تا حدودی آبکی شده است و این مشکل دلایل زیادی دارد که یکی از آن ها وجود فضای مجازی است. البته دلیل هر دو طرف همین است و اصلا اینطور نیست که بگوییم آقایان بیشتر به این سمت رفته اند، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه روابط نسبت به گذشته تا حدودی آبکی شده است و این مشکل دلایل زیادی دارد که یکی از آن ها وجود فضای مجازی است. البته دلیل هر دو طرف همین است و اصلا اینطور نیست که بگوییم آقایان بیشتر به این سمت رفته اند، نه! بلکه کاملاً به ماهیت فرد، خلق و خو و مهمتر از همه به عادات او بستگی دارد.

اما ما وارد جزئیات این موضوع نمی شویم و به موضوع اصلی خود یعنی جدایی مردان از یک رابطه عاطفی می رسیم. درست زمانی که این حس را دارید، رابطه خیلی خوب پیش می رود، می بینید که مردی که دوست دارید کنار کشیده است و نمی دانید چرا و چه اتفاقی افتاده است.

احتمالاً اولین سوالی که به ذهن شما خطور می کند این است که چرا او ابتدا اینقدر مشتاق بود و اکنون عقب نشینی کرده است؟ چی شد!

چرا مردها دور می شوند؟

درک دلایل پرهیز از مردان بسیار مهم است. زیرا یا به دلایلی که به شما ربطی ندارد موقتاً از آنجا دور شده اند، اما رابطه هنوز خوب است یا همه چیز خراب شده است و این شخص به فضایی برای خودش نیاز دارد. بهتر است در حال حاضر نگران نباشید، زیرا فرد ممکن است حتی بیشتر از هر گونه احساس استرس نسبت به شما، صرف نظر از دلیل، کناره گیری کند!

اگر مردی که دوستش دارم از من دور شد چه کنم؟

الان در حال انجام چه کاری هستید؟ دعوا می کنی؟ التماس میکنی؟ عصبانی هستی یا چی؟ اگر فرد بدون دلیل و بدون تقصیر شما کناره گیری کرده است، می توانیم بگوییم که زیاد نگران نباشید زیرا ممکن است موقتی باشد و دوباره برگردد.

در اینجا می توانید ببینید که وقتی این سوال را مطرح می کنید چه پاسخی دریافت می کنید: “عزیزم، چه اتفاقی افتاده است؟” خوب اگر با شما صحبت نمی کند و جواب نمی دهد، بهتر است موضوع را کنار بگذارید. به نظر می رسد که هر چه بیشتر برای مراقبت از او تلاش کنید و هر چه بیشتر به او نزدیک شوید، او از شما دورتر می شود.

اگر او مدت زیادی از شما دور بوده و رابطه شما آسیب جدی دیده است، بهتر است از او بپرسید چه اتفاقی افتاده است؟ خوب اگر می بینید حواسش به شما نیست بهتر است شما هم به او توجه کنید.

وقتی با مردی ملاقات می کنید که احساس می کنید کاملاً با او سازگار هستید، احساس می کنید در بالای دنیا هستید. این مرد توجه زیادی به شما دارد و هر دو برای سرگرمی خود برنامه ریزی می کنید. او شما را از طریق تلفن و پیامک خوشحال می کند و شما هم از شرایط راضی هستید و خلاصه از جزئیات و جزئیات کلی این رابطه احساس خوبی دارید.

15569

چرا مردها وقتی عاشق می شوند ترک می کنند؟

در واقع عشق قوی ترین احساس در زن و مرد تلقی می شود. بیان احساسات برای مردان می تواند دشوار باشد، به خصوص با نقش های اجتماعی سنتی که در آن به مردان گفته می شود که احساسات خود را پنهان کنند و برای خود نگه دارند. برخی از مردان از پذیرفته نشدن می ترسند و برخی از ابراز احساسات خجالت می کشند.

آیا کناره گیری است یا جدایی؟

اگر احساس می کنید مردی که به دنبالش هستید واقعا رفته است یا به طور موقت کناره گیری کرده است، بهتر است آرام بنشینید و به اعصاب خود فشار نیاورید.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، او ممکن است نیاز به تنهایی داشته باشد، ممکن است به فضا نیاز داشته باشد، و همچنین نمی دانید چه اتفاقی ممکن است برای این شخص بیفتد. قبل از هر گونه تصمیم گیری عجولانه، زمان و محدوده موقعیت خود را در نظر بگیرید.

به احتمال زیاد، پسری که دوست دارید فقط به یک اتاق کوچک نیاز دارد یا چیزی غیر از شما در ذهنش است که ذهن او را به خود مشغول کرده است.

عصبانی-مرد-همسر-14

چرا وقتی همه چیز جدی می شود آقایان عقب نشینی می کنند؟

بهتر است بگوییم تعهد هم مرد و هم زن را می ترساند. خانم عزیز اجازه دهید این مرد بفهمد که شما قضاوت نمی کنید و بدون توجه به عیوب او را دوست دارید و دوستش خواهید داشت، اگر در کنار شما احساس امنیت کند ناخودآگاه احساس راحتی بیشتری می کند.

برخی از مردان از تعهد دوری می کنند و روابط طولانی مدت را نمی پذیرند، پس به اصرار فکر نکنید.

اختلاف-دختر-پسر-پس از-جدایی-دقیقه



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=183917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.