افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

آیا کف خانه سرامیک است و پر از لکه های ضخیم و کثیف است؟ با این ترفندها آنها را خوشحال کنید

  • کد خبر : 23382
آیا کف خانه سرامیک است و پر از لکه های ضخیم و کثیف است؟  با این ترفندها آنها را خوشحال کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به اسمارتک نیوز– کف خانه به دلیل اینکه مدام روی آن راه می رویم یکی از مهم ترین قسمت های آن به حساب می آید که بدون شک می تواند آلوده ترین قسمت باشد زیرا روی دیوارها قدم نمی گذاریم بلکه روی زمین می رویم. کثیف و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

اسمارتک نیوز– کف خانه به دلیل اینکه مدام روی آن راه می رویم یکی از مهم ترین قسمت های آن به حساب می آید که بدون شک می تواند آلوده ترین قسمت باشد زیرا روی دیوارها قدم نمی گذاریم بلکه روی زمین می رویم. کثیف و یا ممکن است انواع مایعات و غیره بسیار زیاد باشد. آنها از روی میز یا دستان ما روی زمین می افتند و آن را کثیف می کنند و حالا ممکن است بسیاری از افراد کل زمین را فرش نکرده باشند و فضای خالی زیادی وجود داشته باشد، خوب، در این صورت باید همیشه مراقب فرش ها باشید. و همچنین از کف خانه اتاق که می تواند سرامیک، پارکت و غیره باشد مراقبت کنید. حتماً دیده اید که هر بار که روی آن راه می روید، اگر کفش هایتان را بپوشانید و صندل نداشته باشید، راحت است که اثر انگشت روی آن می افتد و منظره بسیار زشتی ایجاد می کند.

حتی ممکن است یک سری لکه روی کف سرامیک وجود داشته باشد که مدت زیادی است آنها را تمیز و پاک نکرده باشید و کل خانه را زشت جلوه دهند و البته ترفندهایی برای تمیز کردن این چیزها وجود دارد و راه حل های زیادی وجود دارد. در اینترنت که می توانید جستجو کنید و درخواست کنید، زیرا وقتی کف خانه شما کثیف است، به خصوص اگر کودک کوچکی دارید که چهار دست و پا راه می رود، بیمار کردن او می تواند بسیار خطرناک باشد و جدا از این، ظاهر زشت ناشی از کف کثیف را نمی توان پنهان کرد، حال در این مقاله قصد داریم ترفندهایی را برای از بین بردن لکه های مختلف روی سرامیک به شما بگوییم که درک آن ها دشوار است، هیچ لطفی ندارد، پس با این ترفندهای کاربردی همراه ما باشید.

کف را با سرکه اسپری کنید

برای تمیز کردن سرامیک با سرکه، نصف فنجان (یعنی 117 میلی لیتر) سرکه سفید را با 3.7 لیتر آب گرم ترکیب کنید و با کمک یک چای محلول به دست آمده را به محل مورد نظر بمالید و تمیز کنید. بوی سرکه شما را اذیت نمی کند، حتما پنجره ها را باز بگذارید و اگر سرکه ندارید می توانید از الکل هم استفاده کنید.

مانند

اگر نمی توانید یک لکه سرسخت را پاک کنید، می توانید مقداری آب گرم را با مقدار مساوی مواد شوینده مخلوط کرده و برای این منظور استفاده کنید، زیرا مواد شوینده برای کمک به تمیز کردن سطوح سخت طراحی شده است. می توانید سطوح سختی مانند سرامیک را تمیز کنید، برای این کار کافیست یک دستمال را در محلولی که تهیه کرده اید آغشته کنید و به مدت پنج تا ده دقیقه روی لکه قرار دهید و پس از گذشت این مدت دستمال را بردارید و از برس استفاده کنید.سرامیک نرم را تمیز کنید. و در آخر محل را با دستمال مرطوب تمیز کنید و در صورت باقی ماندن لکه چندین بار این کار را انجام دهید.

سرامیک 6546

با استفاده از بخارپز

برای از بین بردن لکه های سرسخت سطح سرامیک می توانید از بخارشوی استفاده کنید، زیرا بخارشوی مانند جاروبرقی عمل می کند، برای این منظور کافی است ابتدا مخزن آب را پر کنید و سپس دستگاه را روشن کرده و روی قطعات اسپری کنید. . موردی را که می خواهید تمیز کنید انتخاب کنید و اگر این ابزار را ندارید، آن را از تعمیرگاه های خانه یا همسایه های دوستانه خود قرض بگیرید.

سرامیک 465464

استفاده از اسید کلریدریک رقیق برای تمیز کردن سرامیک

این اسید نیز مانند سایر اسیدها خورنده است، به همین دلیل باید اسید کلریدریک را با آب به نسبت یک به پنج مخلوط کنید. مثلاً یک قاشق غذاخوری اسید را در پنج قاشق غذاخوری آب مخلوط کنید و محلول حاصل را روی قسمت مورد نظر سرامیک که لکه دار شده است بریزید و محل را با یک برس نرم یا مسواک قدیمی خیلی محکم بمالید و در انتها ابتدا با Clean. سرامیک را با یک حوله مرطوب و سپس با یک حوله یا دستمال خشک کنید. حتما به خاطر داشته باشید که هنگام استفاده از این اسید دستکش ضخیم و ماسک بپوشید و بسیار مراقب باشید که این محلول روی دست و صورتتان پاشیده نشود.

سرامیک 46464

برای یادگیری و اجرای ترفندهای تمیز کردن بیشتر، صفحه ترفندهای تمیز کردن ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.