افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
3

آیا کثیفی کاشی ها و درز بین آنها را محاسبه کردید؟ با این ترفندها آنها را به هیچ جا نفرستید

  • کد خبر : 22338
آیا کثیفی کاشی ها و درز بین آنها را محاسبه کردید؟  با این ترفندها آنها را به هیچ جا نفرستید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به اسمارتک نیوز– گاهی بعضی از قسمت‌های خانه کثیف می‌شود و هر چقدر هم که برای تمیز کردنش تلاش می‌کنی، انگار راهی برای جلوگیری از آن وجود ندارد و آن کثیفی سرسخت می‌ماند و از بین نمی‌رود. کاشی ها زرد و کثیف شده اند و فضا را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

اسمارتک نیوز– گاهی بعضی از قسمت‌های خانه کثیف می‌شود و هر چقدر هم که برای تمیز کردنش تلاش می‌کنی، انگار راهی برای جلوگیری از آن وجود ندارد و آن کثیفی سرسخت می‌ماند و از بین نمی‌رود. کاشی ها زرد و کثیف شده اند و فضا را زشت و بد جلوه می دهند، مطمئناً همه حداقل یک بار با کاشی های حمام و آشپزخانه این مشکل را داشته اند و بدتر از این هم شده است. و لکه های مربوط به آب روی کاشی های حمام که به مرور زمان زرد می شود و تمام جلوه و زیبایی کاشی را از بین می برد و واقعا آدم را گیج می کند و مسیر مستقیمی نیست اما خوشبختانه ترکیب یک سری مواد و کمک به گرفتن یک سری ترفندها می توانند در حل این مشکل و کاهش آن بسیار موثر باشند، در طی این مقاله تعدادی از این ترفندها را برای شما بازگو می کنیم، پس با ما همراه باشید.

از سرکه و جوش شیرین استفاده کنید

برای استفاده از این ترفند باید مقداری جوش شیرین و سرکه را با مقدار کمی پودر لباسشویی یا مایع ظرفشویی مایع و آب جوش مخلوط کنید سپس با کمک یک اسکاچ تمیز تمام سطح سرامیک را با این محلول بپوشانید و اجازه دهید ایستادن. 5 تا 10 یک دقیقه صبر کنید سپس سطح کاشی ها را با برس تمیز بشویید و پس از تمیز کردن کاشی ها باید به سرعت آنها را با دستمال یا حوله خشک کنید تا سطح کاملا براق شود. برای از بین بردن کثیفی و آلودگی بین کاشی ها می توانید از برس یا برس درشت استفاده کنید.

دیوار45

از سفید کننده استفاده کنید

اگر روی سطح کاشی ها یا در درزهای بین آنها کثیفی و رسوب زیادی وجود دارد می توانید از سفید کننده برای پاک کردن آن استفاده کنید، سپس می توانید جوش شیرین و سرکه را با کمی سفید کننده مخلوط کنید و با این کار بسیار آسان است. . ، خاک و رسوبات. هنگام استفاده از سفید کننده حتما درب فن یا حمام را باز بگذارید تا بوی آن شما را آزار ندهد. همچنین اگر نگران این هستید که سفید کننده به سطح کاشی ها آسیب برساند، می توانید با ریختن مقداری سفید کننده روی پنبه و کشیدن آن روی لکه های درز، درزهای بین کاشی ها را تمیز کنید.

دیوار 42

استفاده از ترکیب جوش شیرین و لیمو.

ترفند دیگری که می توانید برای این منظور استفاده کنید، استفاده از ترکیب جوش شیرین و لیمو است. به جرأت می توان گفت که این روش یکی از موثرترین روش ها برای از بین بردن لکه های آب و جرم سطحی کاشی ها است و علاوه بر آن از چسبیدن انگل ها به کاشی ها نیز جلوگیری می کند.

برای اجرای این روش کافی است نصف لیوان جوش شیرین را با آب یک لیمو و یک فنجان پراکسید هیدروژن مخلوط کنید که خمیر یکدستی به دست می آید که می توان کمی آب به آن اضافه کرد تا نرم شود. سپس باید این خمیر را روی سطح کاشی ها بریزید و سطح کاشی ها را با برس یا اسفنج تمیز کنید و هرگونه کثیفی را پاک کنید. حالا حدود 20 دقیقه صبر کنید و سپس سطح کاشی ها را کاملا بشویید و در نهایت سطح کاشی ها را خشک کنید تا براق شوند.

دیوار 14

استفاده از اسپوم نمکی

برای تمیز کردن کاشی های حمام می توانید از فوم نمک استفاده کنید. در واقع یکی از مصارف خانگی این نوع نمک شستشو و نظافت سطوح می باشد. برای از بین بردن کثیفی سطح کاشی به کمک نمک فوم کافی است یک قسمت آن را با صابون مایع مخلوط کرده و کاشی ها و درزهای بین آنها را با کمک مخلوط حاصل تمیز کنید. در پایان باید کاشی ها و درزهای بین آنها را کاملا تمیز و شستشو دهید. به این نکته توجه کنید که ترکیب این دو ماده باعث لیز خوردن سطوح کاشی می شود. بنابراین بهتر است پس از تمیز کردن کثیفی ها و لکه های کاشی و درز با این ترکیب، سطح کاشی ها را با دقت و خیلی خوب با این ترکیب تمیز کنید.

دیوار 23

برای یادگیری و اجرای ترفندهای تمیز کردن بیشتر، صفحه ترفندهای تمیز کردن ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.