افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 12 June , 2024
6

آیا چیزی بهتر از کروسانت توت فرنگی داریم؟ اجازه دهید یک دسر توپی را به شما نشان دهم، خاص و دهان شما را پر می کند!

  • کد خبر : 20638
آیا چیزی بهتر از کروسانت توت فرنگی داریم؟  اجازه دهید یک دسر توپی را به شما نشان دهم، خاص و دهان شما را پر می کند!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- آیا برای صبحانه نان متفاوت و جدید میل دارید؟ عزیزان خود را با نان کروسان سورپرایز کنید. کروسان یک نان یا کیک کره ای نسبتاً برشته است. ریشه کروسانت به اتریش برمی گردد و نام آن از شکل هلالی باستانی آن گرفته شده است. کروسانت […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز- آیا برای صبحانه نان متفاوت و جدید میل دارید؟ عزیزان خود را با نان کروسان سورپرایز کنید. کروسان یک نان یا کیک کره ای نسبتاً برشته است. ریشه کروسانت به اتریش برمی گردد و نام آن از شکل هلالی باستانی آن گرفته شده است. کروسانت ها از خمیری متشکل از آرد و مخمر تهیه می شوند. خمیر این نان به صورت خمیری تهیه می شود که با استفاده از کره درست می شود، کروسان ها در منوی صبحانه قاره ای در اکثر کشورهای اروپایی دیده می شود، صبحانه قاره ای یک صبحانه سبک است که شامل نان، کره، مربا و قهوه است. کروسان از آن دسته نان هایی است که سفره متفاوتی را برای شما رقم می زند. درست کردن کروسانت آسان و زمان بر نیست، اما با این وجود طعم و ظاهر منحصر به فرد آن ها ارزش تلاش و زمانی را خواهد داشت که برای آن صرف می کنید. همه ما از طرفداران پر و پا قرص توت فرنگی هستیم. فرانگی کنیم، با شایانوز همراه باشید.

زمان آماده سازی: 45 دقیقه

زمان پخت: 25 دقیقه

زمان کل: 1 ساعت و 10 دقیقه

عناصر

اول از همه خامه قنادی رو درست میکنیم! شما فقط به 6 ماده نیاز دارید:

یک لیوان شیر

یک قاشق غذاخوری عصاره وانیل

یک لیوان نشاسته ذرت

نصف قاشق چایخوری نمک

سه عدد زرده تخم مرغ

250 گرم کره

تهیه خامه شیرینی داخل کروسان

شکر، نشاسته ذرت و نمک را در یک کاسه با هم مخلوط کنید. زرده تخم مرغ را اضافه کنید و هم بزنید تا رنگ آن روشن شود. در قابلمه ای روی حرارت متوسط، شیر و عصاره وانیل را اضافه کنید، توجه داشته باشید که شیر نباید بجوشد، فقط حرارت دهید. شیر گرم را کم کم به خمیر اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. در حین هم زدن، شیر گرم را به تدریج اضافه کنید و روی حرارت قرار دهید تا کمی غلیظ و کاملا یکدست شود، سپس در یخچال قرار دهید.

1

آماده سازی خمیر

شیر گرم 1 لیوان
1 لیوان آب ولرم
روغن مایع 1 لیوان
سفیده تخم مرغ 1 عدد
مخمر 1 قاشق غذاخوری
شکر 2 قاشق چایخوری
نمک 1 قاشق چایخوری
4 تا 5 لیوان آرد
برای تهیه نان کروسان ابتدا آب ولرم، شیر گرم، روغن، سفیده تخم مرغ، مایه خمیر فوری، شکر و نمک را در ظرف بزرگی ریخته و مخلوط کنید، سپس آرد را کم کم اضافه کرده و با دست شروع به ورز دادن می کنیم تا خمیر صاف و یکدست باقی می ماند. خمیر تموم شده و به دست نمیچسبه 1 ساعت استراحت بدید حجمش دوبرابر میشه بعد از اینکه خمیر بلند شد به 8 قسمت مساوی تقسیم میکنیم و میتونید به شکل دلخواه برش بزنید. و در انتها به صورت مثلث تا کنید و به مدت 25 دقیقه در فر قرار دهید تا خمیر پف کند و سپس در فضای باز قرار دهید تا خنک شود.

2

3

بعد از سرد شدن، کروسان ها را برش داده و با خامه قنادی پر کنید. می توانید به مقدار دلخواه یا کم اضافه کنید. سپس توت فرنگی های ورقه شده را اضافه کنید و ببندید. پودر قند بپاشید و بگذارید حدود یک ساعت مخلوط شود.

5

اگر دوست دارید آشپزی ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانوز سر بزنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.