افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 11 June , 2024
5

آیا پشه ها شما را در تابستان می ترسانند؟ اگر این کار را انجام دهید، در جشن خداحافظی امسال به شما پشه می دهند

  • کد خبر : 20852
آیا پشه ها شما را در تابستان می ترسانند؟  اگر این کار را انجام دهید، در جشن خداحافظی امسال به شما پشه می دهند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- من معتقدم روزی که انسان ها برای اولین بار روی زمین قدم گذاشتند، تنها موجوداتی که از آنها استقبال کردند و از آنها مراقبت کردند پشه ها و مگس ها بودند! بس که این لعنتی ها به ما علاقه دارند، البته حق هم دارند، ما […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز- من معتقدم روزی که انسان ها برای اولین بار روی زمین قدم گذاشتند، تنها موجوداتی که از آنها استقبال کردند و از آنها مراقبت کردند پشه ها و مگس ها بودند! بس که این لعنتی ها به ما علاقه دارند، البته حق هم دارند، ما منبع غذای آنها هستیم و با چشمان گشاد شده به ما نگاه می کنند، اما به هر حال این قلابی ها خیلی سر به سر و عصبی هستند!بابا جان. کیف، اما نه در خانه های ما، لطفا!

فقط می گویند از خاطره گاز گرفتن آدم های مختلف از همین زنگ های کوچک امکان انتقال بیماری ها وجود دارد! یک چیز دیگر تابستان است و گرما و در نتیجه تعداد این حشرات زیاد می شود، بدی داستان این است که هر چقدر هم که خون خود را تمیز نگه دارید، دچار وسواس می شوید و خانه مثل یک دسته گل می شود. ، این مهمون های ناخوانده که همزمان می آیند آدم افسرده و کثیف می شود و از زندگی و عجب سیر می شود، خدایا کجا اشتباه کردم! من همه اینها را رعایت کرده ام، خانه تمیز است، زباله ها همیشه به موقع زباله هستند، پس این چه وضعیتی است؟ ترفند حذف آنها چیست؟

خوشبختانه انسان ها در این موضوع مقصر نیستند و پشه های ناز با توجه به میزان CO2 موجود در هوا برای یافتن منبع آن زیگزاگ می کنند. ! پشه های بامزه چترهای خود را باز می کنند و خود را سرگرم می کنند! اما اصلا نگران نباشید زیرا در این مقاله قصد داریم مجموعه ای از راه حل ها و ترفندهای طبیعی را به شما آموزش دهیم که با کمک آنها می توانید از شر این حشرات مزاحم در امان باشید پس با ما همراه باشید.

با سیر با پشه ها خداحافظی کنید

سیر غیر از بوی بدش هزاران خاصیت دارد که یکی از آنها دفع پشه است. برای این کار کافیست چند حبه سیر را در آب بجوشانید و پس از خنک شدن، آب را در یک بطری اسپری بریزید و روی جاهایی که پشه ها نیش می زنند اسپری کنید، خواهید دید که پشه ها از دم خارج می شوند. به عقب می روند. در ضمن نگران بوی سیر نباشید چون این بو مثل زمانی که می خوریم ماندگار نیست.

حبه سیر

پایان مهمانی پشه با روغن اسطوخودوس

اسطوخودوس از آنجایی که نام آن عجیب است، عملکردهای عجیبی نیز دارد. اگر می خواهید از شر پشه خلاص شوید کافی است کمی روغن اسطوخودوس روی خون خود بپاشید یا از طریق عصاره سوزان بوته در هوا پخش کنید. آیا من حاضر نیستم در آن مکان بمانم؟ ! حتی می توانید این روغن را به پوست خود بمالید تا از گاز گرفتن در طبیعت جلوگیری کنید.

پشه 6

یخ خشک برای دفع پشه ها

استفاده از یخ خشک برای از بین بردن پشه ها روشی بسیار موثر است اما می توان گفت کمی پیچیده است! برای این کار باید یخ خشک را در ظرفی بریزید و بنشینید منتظر بمانید، خواهید دید که پشه ها به سمت دی اکسید کربن ساطع شده از یخ خشک حرکت می کنند و در تله می افتند و می میرند، خودکشی می کنند! فقط به خاطر داشته باشید که یخ خشک می تواند پوست شما را از سرما خشک کند، پس حتما از دستکش برای پاک کردن آن استفاده کنید.

پشه 5

برگ ریحان، دوست بد پشه

در کل پشه های عزیز از بسیاری از سبزیجات معطر متنفرند و فرار می کنند! کدام سبزی خوشبوتر از ریحان است؟ آقای ریحون به کشتن لارو پشه معروف است و برای جلوگیری از خجالت پشه ها کافی است یک گلدان ریحان را داخل خانه یا در ورودی قرار دهید و برای همیشه با پشه ها خداحافظی کنید و همچنین روغن ریحان را روی گوشه آن بپاشید. دیوارهای خانه می توانند همین تأثیر را داشته باشند.

پشه 3

روغن درخت چای و کاربرد آن برای پشه ها

روغن درخت چای بسیار مفید و تسکین دهنده است، این روغن خاصیت ضد باکتریایی دارد و برای درمان بیماری ها و جراحات مختلف استفاده می شود، این روغن محبوب مانند روغن اسطوخودوس عمل می کند و پشه ها را دفع می کند، چند قطره از این روغن را با آب مخلوط کرده و در بطری بریزید. . و در مواقع لزوم داخل خانه اسپری کنید، خواهید دید که پشه ها به سرعت محل را ترک می کنند.

پشه 1

برای یادگیری و اجرای ترفندهای تمیز کردن بیشتر، صفحه ترفندهای تمیز کردن ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.