افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
3

آیا پای مرغ خریده اید و نمی دانید چگونه آن را تمیز کنید؟ بگذارید ترفندهای حذف آن را به شما بگویم

  • کد خبر : 160364
آیا پای مرغ خریده اید و نمی دانید چگونه آن را تمیز کنید؟  بگذارید ترفندهای حذف آن را به شما بگویم

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- در ایران مصرف پای مرغ چندان مرسوم نیست و وقتی صحبت از خوردن آن می شود، خیلی ها از این موضوع غافل هستند که این اندام مرغ که به نظر ما زائد و دور ریختنی است، بسیار خاص است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- در ایران مصرف پای مرغ چندان مرسوم نیست و وقتی صحبت از خوردن آن می شود، خیلی ها از این موضوع غافل هستند که این اندام مرغ که به نظر ما زائد و دور ریختنی است، بسیار خاص است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید پای مرغ یکی از غنی ترین منابع کلسیم و ویتامین D، فسفر، پتاسیم، منیزیم، اسیدهای چرب و مواد ساختمانی غضروف است. علاوه بر این ماده موثری برای رفع چین و چروک و زیباسازی پوست است. خواص پای مرغ به حدی است که بسیاری از پزشکان توصیه می کنند که اگر نمی توانید پای مرغ را بخورید، حداقل از آب آن در سوپ استفاده کنید.

پای مرغ همچنین برای کودکان بسیار مفید است و به لطف ترکیبات موجود از پوکی استخوان جلوگیری می کند. علاوه بر این، به رشد سالم، تقویت سیستم ایمنی، تقویت بینایی، درمان مشکلات گوارشی و لثه ها و دندان های سالم کمک می کند.

همانطور که گفتیم خوردن پای مرغ در ایران مرسوم نیست، بنابراین ممکن است بسیاری از مردم ندانند که چگونه آن را تمیز کنند. در این مقاله ترفندهای تمیز کردن پای مرغ را به شما می گوییم پس با ما همراه باشید.

نحوه شستن و تمیز کردن پای مرغ.

در قابلمه مناسبی آب و نمک بریزید و صبر کنید تا بجوشد سپس پای مرغ را در آن قرار دهید و بگذارید 5 دقیقه بجوشد. با این کار پای مرغ کاملا ضد عفونی می شود. بعد از 5 دقیقه پای مرغ را در آبکش گذاشته و از روش آب سرد استفاده کنید تا پخت متوقف شود.

حالا باید زردی پوست پا و ناخن را از بین ببرید. در بسته بندی جدید پای مرغ ها تمیز است و فقط باید ناخن های آن ها را جدا کرده و با آب داغ بشویید. برای کوتاه کردن ناخن ها باید از قیچی آشپزخانه استفاده کنید.

اگر ته پای مرغ کمی تیره است آن قسمت را با چاقوی تیز بردارید.

هنگام پخت پای مرغ از زردچوبه، پودر جوز هندی، فلفل سیاه، پودر رزماری و سیر برای رفع بوی بد استفاده کنید.

اگر می خواهید آشپزی ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانوز سر بزنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=160364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.