افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

آیا می خواهید خون شما همیشه پاک و درخشان باشد؟ / با این چهار کار خانه پر می شود

  • کد خبر : 191944
آیا می خواهید خون شما همیشه پاک و درخشان باشد؟  / با این چهار کار خانه پر می شود

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز – خب ما به تکونی و عید نزدیک هستیم و از آنجایی که اکثر مادران ایرانی بدون نظافت نمی گذارند خونشان وارد عید و سال نو شود، سر کار به تکونی می روند. اما این حرکت همیشه یکی از سخت ترین کارها در خانه بوده […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز – خب ما به تکونی و عید نزدیک هستیم و از آنجایی که اکثر مادران ایرانی بدون نظافت نمی گذارند خونشان وارد عید و سال نو شود، سر کار به تکونی می روند. اما این حرکت همیشه یکی از سخت ترین کارها در خانه بوده است. چون قرار است با همه فضاها و وسایلش خانه تکانی کنید و این سخت است! اما برای سهولت در انجام این کار چه کنیم؟ قطعا اگر همه کارها را به دقیقه انجام ندهید و همیشه با یک کار ساده و آسان مراقب خون خود باشید، دیگر نیازی به خانه تکان دهنده طاقت فرسا ندارید و فقط با کمی تکان دادن آن تمیز و براق می شود.

اینجوری هر وقت مهمونی داشته باشی همیشه خونه تمیزی داری و نگران دویدن بی آبرو برای نظافت خونه نخواهی بود. برای انجام کارهایتان با ما همراه باشید.

1- روزی را برای پاکسازی خون خود انتخاب کنید

رسیدن به هر چیزی قطعاً نیازمند تلاش است و اینطور نیست که بنشینید و همه چیز آنطور که می خواهید پیش بیاید! به همین دلیل بهتر است برنامه ای برای تمیز و مرتب نگه داشتن خانه خود حتی به صورت روزانه داشته باشید. این اقدام هم برای زنان خانه دار و هم برای زنان شاغل به خوبی جواب می دهد و به آنها کمک می کند تا راحت تر به سر کار بروند. خوب است یک روز در هفته را به این کار اختصاص دهید تا کارهای خانه طاقت فرسا نباشد و خانه همیشه تمیز و مرتب باشد. بسته به اینکه کدام روز برای شما مناسب تر است، خودتان انتخاب کنید.

بهترین طراحی و دکوراسیون داخلی خانه ۷۸ متری.

2- از اعضای خانواده خود بخواهید تختخواب خود را مرتب کنند

اتاق خواب یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه است. بهتر است صبح‌ها خود و اعضای خانواده‌تان را مجبور کنید که رختخواب را مرتب کنید. مطمئن شوید که اگر تنها یک پتو روی تخت وجود داشته باشد و کل اتاق روشن باشد، دوباره شلوغ می شود. وقتی آن را به یک عادت تبدیل کنید، متوجه می شوید که اتاق همیشه تا حد زیادی تمیز خواهد بود و از شلوغی و بهم ریختگی دوری خواهید کرد.

بدون عنوان-1

3- نگذارید ظرف های کثیف کوه بسازند

فرقی نمی کند ظروف را با دست بشویید یا با ماشین ظرفشویی، در هر صورت، بهتر است یک خانم خانه دار تمیز بعد از هر وعده غذایی ظرف ها را بشویید تا هم برای او و هم برای آشپزخونه به هم ریخته به نظر نرسد. و کثیف من نمی توانم پیدا کنم

خب خیلی از مامان ها هستند که هر سال برای عید همه ظرف ها را از کابینت بیرون می آورند و می شویند تا کثیفی ها پاک شود و همه چیز سر جای خودش بماند. خوب بهتر نیست در طول سال هر وقت هوس کردید یک اثاثیه را خالی کنید و بشویید؟ اینجوری زمین کثیف نمیشه!

_Ikea_SMG_H&M-Home Center_ در اینستاگرام_… (2)

4- هر وسیله ای را که می گیرید سر جایش قرار دهید! نه اینجا و آنجا

یکی از کلیدهای داشتن یک خانه مرتب این است که هر چیزی را که بیرون می آورید، پس از استفاده دقیقا در جای خود بگذارید. باور کنید اگر این را رعایت کنید و به اعضای خانه آموزش دهید همیشه خانه تمیزتری خواهید داشت. سعی کنید این کار را حتی پس از برداشتن کوچکترین چیزها انجام دهید. از قرار دادن یک لباس اضافی روی تخت گرفته تا یک لیوان روی میز ناهارخوری و مبل های متحرک، می توانند خانه شما را نامرتب و کثیف نشان دهند. آن وقت است که اگر مهمونی بیاد باید بدوید تا این وسایل را بردارید!

تحت عنوان

5- غسل و توالت را به خدا بسپارید

حمام و توالت ها مکان هایی هستند که به دلیل وجود رطوبت می توانند خیلی سریع کثیف شوند. بهتر است کثیفی ها و کثیفی ها را از بین ببرید و برای تمیزی و ظاهر خوب این دو فضا، یک روز مقداری مایع ضد عفونی کننده یا پاک کننده روی آن ها بریزید و فقط 15 دقیقه صبر کنید و از برس مخصوص قسمت های مختلف استفاده کنید. به این ترتیب می توانید از انتقال باکتری از سطح به اعضای خانواده جلوگیری کنید.

2257258b-7d66-46d3-9d5a-a958b83cadaf



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.